Laatste aankopen...
Moderator: Moderators
Laatste aankopen...
Ok...wat zijn jouw laatste aankopen? En dan heb ik t niet alleen over de kleding Ik kwam vanmorgen thuis met 3cd's: The downward spiral van NIN, hail to the thief van Radiohead en Close to the edge van Yes...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
-
- Eredivisie
Ik heb gisteren m'n eerste echte laserbehandeling gehad, dus ik heb maar een tube van dit spul gekocht. En dat is maar goed ook, want ik heb 't nogal nodig vandaag
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
-
- Forumdiva
Re: Laatste aankopen...
Wat wij het laatst gekocht hebben.
Vandaag heerlijke mosselen en voor daar bij ingrediënten voor een heerlijke saus en natuurlijk een fles wijn.
Was jamie jamie vanavond..
Mijn laatst grote inkoop was deze week een Canon FS11 voor leuke filmpjes te maken.
Vandaag heerlijke mosselen en voor daar bij ingrediënten voor een heerlijke saus en natuurlijk een fles wijn.
Was jamie jamie vanavond..
Mijn laatst grote inkoop was deze week een Canon FS11 voor leuke filmpjes te maken.
-
- Eredivisie
Hmm, ik geloof dat het bedrijf waar ik naar gelinked had hierboven het niet leuk vind dat er nu travestie.org in de logs staat
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
-
- Eredivisie