Favoriete muziek
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
-
- Eredivisie
Gelezen in de "laatste aankopen" draad:
Altijd als ik me heel erg depri voel ga ik naar Radiohead luisteren. Eventjes helemaal wegkwijnen in de ellende, het klinkt misschien vreemd, maar daar ga ik me dan juist weer beter door voelen.
Ah, Radiohead is inderdaad ook mooi <3Ik kwam vanmorgen thuis met 3cd's: The downward spiral van NIN, hail to the thief van Radiohead en Close to the edge van Yes...
Altijd als ik me heel erg depri voel ga ik naar Radiohead luisteren. Eventjes helemaal wegkwijnen in de ellende, het klinkt misschien vreemd, maar daar ga ik me dan juist weer beter door voelen.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Is niet gek hoor Joan, ik mag ook graag iets in mineur/deprimerend/negatief opzetten als ik zelf niet goed in mijn vel zit, en knap er altijd van op! Wat me op mijn werk van een collega ooit zelfs de opmerking opleverde dat mijn muzieksmaak het best te omschrijven was als "suicide rock"
Claudia
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Suisice is zoooooooow Amberiaans!Claudia Zomer schreef:Wat me op mijn werk van een collega ooit zelfs de opmerking opleverde dat mijn muzieksmaak het best te omschrijven was als "suicide rock"
Claudia
Radiohead is inderdaad erg mooi. Heb nu the bends, amnesiac, ok computer, hail to the thief en pablo honey. Eigenlijk een erfenis van mn muziekgekke ex. Maar wat een heerlijke muziek! En die teksten zijn ook zo super...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- anjatheefee
- ForumFan
Nope..allemaal zelf gekocht....ben zowiezo niet iemand van het downloaden en branden, vind een originele cd in n kast toch mooier staan
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
- miss_kimberly1962
- ff weer wat posten
- Contacteer:
- anjatheefee
- ForumFan
- anjatheefee
- ForumFan