Laatste aankopen...
Moderator: Moderators
Misschien heeft t meer met rechten te maken? Of heb je toestemming gevraagd om deze afbeelding te tonen?joandelynn schreef:Hmm, ik geloof dat het bedrijf waar ik naar gelinked had hierboven het niet leuk vind dat er nu travestie.org in de logs staat
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
46/48 is nog vrij gangbaar. Groter wordt wel lastiger. De meeste kousenwinkels en panty-afdelingen van warenhuizen heeft ze gewoon hoor.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Dat klopt, maar niet voor die prijs .AM_ber_79 schreef:46/48 is nog vrij gangbaar. Groter wordt wel lastiger. De meeste kousenwinkels en panty-afdelingen van warenhuizen heeft ze gewoon hoor.
Als ik in een kousenwinkel hold-ups wil kopen dan ben ik gauw € 7,50 kwijt voor de maat 46/48
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Ten eerste is de maat erg moeilijk te kopen. meestal gaat het niet verder dan maat 42 of XL. En die zijn voor mij te klein. Als je ze toch wilt dragen rek ik ze zover uit dat ze heel snel stuk gaan.
Zijn het wel de goede maten dan zijn vaak erg duur. Vooral als maar 20 dernier zijn waardoor ze toch erg snel gaan ladderen.
Gelukkig zijn ze dan in Duitsland een stuk goedkoper. Als je op die manier er 3 paar nodig hebt in een lang weekend.
Wel dan ga ik ze liever halen in Duitsland. 3 x € 3 is dan nog wel te doen.
Groetjes Bea.
Zijn het wel de goede maten dan zijn vaak erg duur. Vooral als maar 20 dernier zijn waardoor ze toch erg snel gaan ladderen.
Gelukkig zijn ze dan in Duitsland een stuk goedkoper. Als je op die manier er 3 paar nodig hebt in een lang weekend.
Wel dan ga ik ze liever halen in Duitsland. 3 x € 3 is dan nog wel te doen.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven