Skinny jeans en megging
Moderator: Moderators
Skinny jeans en megging
Een kans om zonder nagekeken te worden je T* zijn te uiten of sowieso nooit aantrekken??????
Misschien leuk om uit te leggen wat een megging is: een megging is een legging voor mannen. http://www.textilia.nl/nieuws/algemeen/ ... nnen-.html
het artikel eindigt met
Het is dan ook niet onwaarschijnlijk dat over een paar jaar de megging bij menig male fashionaddict te zien is. De skinny voor mannen was ook even een heet hangijzer, maar kijk nu naar het huidige straatbeeld en je komt zeer regelmatig de smalle jeans tegen bij leuke modieuze mannen.
Zodra je iets aantrekt dat niet bij de algeheel geldende norm past, loop je de kans om nagekeken te worden. Maar zoals je al leest in dit bericht, laat je met deze kleding zien dat je een male fashionaddict bent.
Waar ben je eigenlijk bang voor? Dat mensen bij jou direct denken dat je T bent? Is iedere man met n roze shirt homo? Elke man in zwart gekleed een moordenaar? Laat een ander lekker denken wat degene wil en doe wat je zelf het leukste vind! De enige aan wie jij verantwoording hebt af te leggen ben je zelf. Niet aan een ander!
het artikel eindigt met
Het is dan ook niet onwaarschijnlijk dat over een paar jaar de megging bij menig male fashionaddict te zien is. De skinny voor mannen was ook even een heet hangijzer, maar kijk nu naar het huidige straatbeeld en je komt zeer regelmatig de smalle jeans tegen bij leuke modieuze mannen.
Zodra je iets aantrekt dat niet bij de algeheel geldende norm past, loop je de kans om nagekeken te worden. Maar zoals je al leest in dit bericht, laat je met deze kleding zien dat je een male fashionaddict bent.
Waar ben je eigenlijk bang voor? Dat mensen bij jou direct denken dat je T bent? Is iedere man met n roze shirt homo? Elke man in zwart gekleed een moordenaar? Laat een ander lekker denken wat degene wil en doe wat je zelf het leukste vind! De enige aan wie jij verantwoording hebt af te leggen ben je zelf. Niet aan een ander!
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
Re: Skinny jeans en megging
Ik draag op regelmatige tijdstippen een skinny jeans met daarover m'nsimcha schreef:Een kans om zonder nagekeken te worden je T* zijn te uiten of sowieso nooit aantrekken??????
zwarte 8cm knielaarzen.
En ja ik wordt nagekeken, meestal door mannen die het beeld wel lekker vinden...
Gewoon doen, dragen waar jij je comfortabel en makkelijk in voelt.
liefs,
Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Simcha schreef:
Irene
Wat is anders, als je je inderdaad kleed volgens de norm, dus geen superhoge hakken en extreem korte rokjes (En dan maakt het niet uit of je een meisje van 18 of een man van 50 bent ) wordt je echt niet nagekeken hoor.Als je je anders kleedt, wordt je altijd nagekeken. Maar als je kleding past in het modebeeld dan is het misschien makkelijker om te dragen....
Irene
Kleine stapjes
-
- daar ben ik weer
Effe reageren op dit iets oudere topic. IK had dat in het begin ook moeilijk mee dat ik nagekeken en zelfs nafgeroepen wordt, maar omdat mijn vrouwelijke kleding dragen voor mij zwaarder weegt dan het toegeven aan kritiek en naroepen, merk ik dat het naroepen steeds minderr wordt en ik krijg zelfs leuke reacties en raak vaak in gesprek met mensen die mij met mijn zelfmaak creatie's zien.wilmacd_01 schreef:Mijn ervaring is inderdaad dat als je gewoon gekleed gaat als de vrouwen van je leeftijd dat je dan gewoon over straat kan zonder nagekeken te worden.
Het gevoel dat je nagekeken wordt verdwijnt in de loop der tijd als je je maar niet te opvallend kleed.
Oja ik draag graag skinnyjeans en leggings, maar ik heb dan ook lange slanke benen (ben 1,93 en 56 kg) ik doe mij nickname echt eer aan, maar niet iedere man kan skinnyjeans en leggins dragen.
-
- Eredivisie
Het heeft niet alleen met je kledingstijl te maken, maar ook met je zelfvertrouwen. Als je uitstraalt dat je je supercomfortabel voelt in de kleding die je draagt zijn mensen ook sneller geneigd het van je te accepteren.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.