Hallo...kijk hieronder in mijn onderschrift waar de nieuwe partner groep is.
De oude is vervallen , helaas MSN is ermee gestopt.
groetjes Elsa
nieuwe partnergroep.
Moderator: Moderators
ik heb een partner die ernstig dyslectiesch is en daarom niet kan lezen of schrijven.
we zouden samen lid moeten worden en het is per slot voor de partners van.................
Mijn partner kan nu overigens prima met mijn anders zijn overweg evenals onze kids.
Het is niet allemaal even makkelijk gegaan maar we hebben er allemaal onze weg in gevonden.
Groetjes Helen
we zouden samen lid moeten worden en het is per slot voor de partners van.................
Mijn partner kan nu overigens prima met mijn anders zijn overweg evenals onze kids.
Het is niet allemaal even makkelijk gegaan maar we hebben er allemaal onze weg in gevonden.
Groetjes Helen
Luctor et emergo
Hallo Helen, onze groepi s er speciaal voor diegene waarbij de acceptatie niet zo makkelijk verloopt. Samen lid worden is geen optie, het betreft juist vrouwen die in onze groep vrij hun vragen kunnen stellen. Waarbij we elkaar kunnen steunen en helpen, vanuit je eigen situatie. Trav.org daar kunnen jullie je verhaal kwijt.helen schreef:ik heb een partner die ernstig dyslectiesch is en daarom niet kan lezen of schrijven.
Groetjes Helen
groetjes Elsa
Aangezien ik met mn aanmelding voor het vorige forum weinig actiefs gedaan heb (aangezien er uberhaupt weinig berichten gepost werden) heb ik me voor dit forum (nog) niet aangemeldt.
Ik lees hier mee en op nog een andere site, samen met mn partner en als eigenlijk vind ik dat wel voldoende. Soms leveren onderwerpen een avondje gespreksstof op, soms vegen moeten we er hard om lachen. We vinden op ozne manier onze weg wel.
Op het vorige partnerforum waren er maar een zeer beperkt aantal leden en lagen de situaties soms zover uit elkaar dat het moeilijk is te reageren en in te leven op een 'probleem' van een ander. Snappie..?
Ik lees hier mee en op nog een andere site, samen met mn partner en als eigenlijk vind ik dat wel voldoende. Soms leveren onderwerpen een avondje gespreksstof op, soms vegen moeten we er hard om lachen. We vinden op ozne manier onze weg wel.
Op het vorige partnerforum waren er maar een zeer beperkt aantal leden en lagen de situaties soms zover uit elkaar dat het moeilijk is te reageren en in te leven op een 'probleem' van een ander. Snappie..?
Dat snap ik helemaal Chica. Een jaar of 5 terug was de groep via Yahoo en elke week chatten. Werd toen veel gepost over en weer vragen gesteld ook. Toen viel het chatten weg en gingen we verhuizen, daardoor zijn veel leden afgevallen. Wat ook is, je kunt tegewoordig via internet zoveel informatie vinden ...dan kom je er wel uit. Ik heb met enkele regelmatig mailcontact. Blijft wel goed dat er een plaatst is waar je terecht kunt met evt. vragen die je niet aan je partner durft te vragen. De opzet is steun geven en ervaring delen.
groetjes Elsa
groetjes Elsa