Een Russische baby werd met twee penissen geboren

Algemeen

Moderator: Moderators

Hebben de artsen juist gehandeld door nu al in te grijpen?

Ja, want ....
6
75%
Nee, want ...
2
25%

Totaal aantal stemmen: 8

Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Deze laatste vraag is ook voor mij de kern waarom het gaat.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Maar praten we hier wel over een geval van interseksualiteit ? Ik heb daar hele grote vraagtekens bij. Laat ze eerst dan maar met een DNA onderzoek komen. De meeste interseksuelen hebben een afwijkend XY patroon. En er is een groot verschil tussen half man/half vrouw of 2 penissen, feitelijk dubbel man.
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi,

Nee, dit is geen geval van interseksualiteit natuurlijk. Ik stelde mijn vraagtekens dan ook bij de opmerking 'het is goed dat een arts op jonge leeftijd al ingrijpt'. Los van de vraag wat de benaming is voor een baby met twee piemeltjes heb ik daar m'n twijfels bij.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
helen
ff weer wat posten

Bericht door helen »

Gezien het fijt dat een penis en een clitorus in beginsel het zelfde orgaan zijn zou het hier natuurlijk best om een geval van interseksualiteit kunnen gaan.
Dus moet men afwachten of het kind zich jongen dan wel meisje zal voelen.
Voelt het zich een jongen zal het niet blij zijn met 2 piemels,voelt het zich een meisje dan zullen 2 piemels zo mogelijk nog meer verwarring brengen,lijkt me.
Natuurlijk blijft het koffiedik kijken en zal ook een arts nooit zeker weten of zhij de juiste beslissing neemt.

Groetjes Helen
Luctor et emergo
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Als ze alletwee blijven zitten heeft ie wel een goed gevulde broek in ieder geval. Maar zitten ze niet in de weg bij seks, en wil je als freak behandelt worden als mensen, klasgenoten er achter komen ? Een normaal seksleven is waarschijnlijk ook niet mogelijk. En er van uit gaan dat iemand transseksueel is, heeft waarschijnlijk niks te maken met die 2 penissen. Op latere leeftijd ingrijpen is belastender voor het lichaam, maar ook kan jet kind dan al psychische schade hebben opgelopen. Wat is wijsheid. Het is nooit goed wat je doet, daar kun je maar het beste van uitgaan.
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

We moeten het over een jaar of 18 gewoon maar's aan de persoon zelf vragen, of die er achteraf blij mee is of niet :-?
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

helen schreef:Gezien het fijt dat een penis en een clitorus in beginsel het zelfde orgaan zijn zou het hier natuurlijk best om een geval van interseksualiteit kunnen gaan.
Zodra er sprake is van 2 penissen lijkt het mij dat t ook echt om 2 penissen gaat.
Heidii
ff weer wat posten

Bericht door Heidii »

Met twee penissen heb je dus twee handen nodig bij het plassen en masturberen ha ha.

Maar uit het artikel blijkt niet dat het om twee volwaardige penissen gaat. Er staat wel dat van twee één gemaakt is. Het is dus goed mogelijk dat bij de groei van de penis iets mis gegaan is waardoor er twee uitsteeksels gevormd zijn.
~Hay-di
Plaats reactie