zomeruur

Algemeen

Moderator: Moderators

Wat vinden jullie van deze zomer/wintertijdwissel

ben ervoor
5
17%
ben er tegen
4
13%
maakt niet uit
14
47%
altijd zomertijd
5
17%
altijd wintertijd
2
7%

Totaal aantal stemmen: 30

Adeline_
dagelijks aanwezig

zomeruur

Bericht door Adeline_ »

weekend 28-03/29-03 gaat het zomeruur terug in.

02.00 wordt 03.00.

een uurtjr minder slapen of uitgaan.

Groetjes Adeline
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken
Adeline_
dagelijks aanwezig

Bericht door Adeline_ »

voor mij maakt het niet veel uit,doe er geen winst of verlies aan op gebied van energiekosten.

Groetjes Adeline
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb nog al een strakke biologische klok, dus ik ben altijd een week van slag.

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Ik heb er echt nooit last van gehad. Niet toen ik een strak ritme had, niet toen het wat losser was. En dat zal dit jaar misschien nog minder zijn, gezien mijn soms enorme ritme wisselingen in korte tijd. Overigens denk ik niet dat het een uur minder uitgaan is. Kroegen sluiten toch op wintertijd...
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Ik ben ook van slag af :P :cry:
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Vooral voor beginnende T's is de zomeruur een ramp. Nu moeten ze een uurtje langer wachten voordat ze in hun dameskleding de deur uit durven te gaan.

De zomertijd is dus een T-onvriendelijke maatregel. Het is discriminatoire, en dient te worden afgeschaft. Ik stel voor dat wij met z'n allen een klacht indienen om onze bezwaren bekend te maken. Misschien kan iemand het op de agenda zetten van de eerst volgende bestuursvergadering van de LKG, of van de TNN.

Frederique, kan jij een voorstel maken voor zo een klachtenbrief, en hier posten, zodat wij het kunnen overnemen?

Groetjes,
Lisa :wink:
If all else fails, buy new shoes
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Lisa,

Ik zou zeggen: stel het voor, komende vrijdag bij de feestelijke workshops van TNN. Je bent welkom vanaf 13:00, mits je je van te voren even opgeeft op www.transgendernetwerk.nl .

Lisa, ik reken op je! :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Dat het langer licht blijft vind ik wel prettig, maar dat ik een uur vroeger moet opstaan is iets lastiger.

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Lisa met een S schreef:Vooral voor beginnende T's is de zomeruur een ramp. Nu moeten ze een uurtje langer wachten voordat ze in hun dameskleding de deur uit durven te gaan.
Ik stel voor om alle beginnende T's naar de Noordpool te sturen, waar het 6 maanden achter elkaar nacht is. :lol: :lol:
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

Maar daar zit geen hond dus kan je ook gewoon overdag als T rondlopen, en dan doe ik dat toch liever op een onbewoond tropisch eilandje of zo :)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Claudia K
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Nou, de omschakeling kost mij altijd de nodige moeite, maar ik ben een groot liefhebber van de zomertijd. Een uur langer licht geeft je de kans nog eens wat extra te doen als je de hele dag hebt gewerkt. Bovendien is voor mij de zomertijd juist de tijd om naar buiten te gaan. Ben ik vast geen goeie T dus, want ik wacht niet tot na donker
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

joandelynn schreef:Maar daar zit geen hond dus kan je ook gewoon overdag als T rondlopen, en dan doe ik dat toch liever op een onbewoond tropisch eilandje of zo :)
Daar zitten meer honden dan je denkt hoor, poolhonden!

En die ene sterke beer wil je ook niet meteen tegenkomen. :D :wink:
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

joandelynn schreef:Maar daar zit geen hond dus kan je ook gewoon overdag als T rondlopen, en dan doe ik dat toch liever op een onbewoond tropisch eilandje of zo :)
Ja maar op een onbewoond tropisch eilandje is het ook vaak te warm om met pruik, prothesen en makeup je helemaal om te kleden. Dus is dat niet echt geschikt voor de travestiet die zoveel mogelijk passabel wilt zijn. Alhoewel, als jouw definitie van passabiliteit is dat je omgeving je als vrouw accepteert, is een onbewoond eiland misschien juist een oplossing.

Lisa

PS Frederique, ik kan er niet zijn... ik heb zojuist een vliegticket gekocht voor ....
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Lisa met een S schreef:Alhoewel, als jouw definitie van passabiliteit is dat je omgeving je als vrouw accepteert, is een onbewoond eiland misschien juist een oplossing.
euhm...zie je m zelf ook of ben ik de enige? :wink: :wink:

Op een onbewoond eiland heb je geen (menselijke) omgeving...sterker nog, zodra je er zit, is ie niet onbewoond meer...
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

AM_ber_79 schreef:
Lisa met een S schreef:Alhoewel, als jouw definitie van passabiliteit is dat je omgeving je als vrouw accepteert, is een onbewoond eiland misschien juist een oplossing.
euhm...zie je m zelf ook of ben ik de enige? :wink: :wink:

Op een onbewoond eiland heb je geen (menselijke) omgeving...sterker nog, zodra je er zit, is ie niet onbewoond meer...
Juist.. omdat jij dan zelf de hele menselijke omgeving bent, zolang je jezelf accepteert, is er dan sprake van volledig acceptatie door jouw omgeving.

Lisa
Plaats reactie