Zo hoog zijn die drempels nu ook weer niet :-)
Moderator: Moderators
Geleidelijke verandering irene dat is dan soms het toverwoord misschien. Bij mij gaat het ook allemaal in slowmotion tempo en op m'n werk weet men van niets. Laatst een collega de me dan even aan stond te kijken en zei die: Het wordt wel eens tijd voor de kapper joh.... Ik heb erom gelachen even kort en er verder geen woorden aan vuil gemaakt. Draag wat je wil. Je hebt toch zeker niet van de ene op andere dag een enorme bos haar? Als zoiets met verloop van bijvoorbeeld 1 tot 2 jaar steeds een stukje langer wordt, groeit niet alleen je haar maar ook de omgeving daar gewoon in mee....
live, laugh, love
-
- Eredivisie
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Lomar schreef:
Irene
Met die geleidelijke verandering ben ik al wel begonnen, en wat het haar betreft is het alweer een behoorlijke bos, dus weer tijd voor de kapper, alleen nog even geen tijd.Geleidelijke verandering irene dat is dan soms het toverwoord misschien. Bij mij gaat het ook allemaal in slowmotion tempo en op m'n werk weet men van niets. Laatst een collega de me dan even aan stond te kijken en zei die: Het wordt wel eens tijd voor de kapper joh.... Ik heb erom gelachen even kort en er verder geen woorden aan vuil gemaakt. Draag wat je wil. Je hebt toch zeker niet van de ene op andere dag een enorme bos haar? Als zoiets met verloop van bijvoorbeeld 1 tot 2 jaar steeds een stukje langer wordt, groeit niet alleen je haar maar ook de omgeving daar gewoon in mee....
Irene
Kleine stapjes
-
- Eredivisie
Nou, ik heb vandaag een heel hoog drempeltje genomen en me eindelijk aangemeld bij het VUmc
En komende paar weken ga ik flink wat coming out gesprekjes houden met familieleden en vrienden
Oh, en ik ben vandaag in dameskleding met de trein naar therapie in Hilversum geweest, maar ik heb wel valsgespeeld door er een herenjas overheen te dragen
En komende paar weken ga ik flink wat coming out gesprekjes houden met familieleden en vrienden
Oh, en ik ben vandaag in dameskleding met de trein naar therapie in Hilversum geweest, maar ik heb wel valsgespeeld door er een herenjas overheen te dragen
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
-
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Lieve Joandelynn, ik wil je graag superveel feliciteren met deze "drempel".joandelynn schreef:Nou, ik heb vandaag een heel hoog drempeltje genomen en me eindelijk aangemeld bij het VUmc
Ga ervoor! En wij zullen je allemaal steunen!
Hou er rekening mee; dit gaat heeeeel erg lang duren!
Het hele gedoe van aanmelding, duurde bij mij een heel jaar!
Laat je nergens door afschrikken! Trek aan die vrouwenkleding, gooi je haar los, en wees die mooie vrouw die in je zit!
-
- Eredivisie
Als je maar lang genoeg over drempeltjes heenstapt krijg je op een gegeven moment vanzelf in de gaten dat het eigenlijk een trap is... en dat betekent ook dat je op een gegeven moment boven aan de trap staat.
Nu is het wel een tussenplateautje waar ik nu sta, ik zie de volgende trap al weer voor me. Maar wat ik dus wil zeggen is dat ik vandaag m'n coming out proces achter de rug heb. Ik heb het hele bedrijf vandaag ingelicht per e-mail terwijl ik zelf vrij had, en het wordt heel goed opgepakt want mijn hele mailbox zit nu vol met positieve mailtjes van collega's
Vanaf 1 december ga ik 'om' op mijn werk. Dan kan ik me op het beklimmen van de volgende trap gaan richten
Nu is het wel een tussenplateautje waar ik nu sta, ik zie de volgende trap al weer voor me. Maar wat ik dus wil zeggen is dat ik vandaag m'n coming out proces achter de rug heb. Ik heb het hele bedrijf vandaag ingelicht per e-mail terwijl ik zelf vrij had, en het wordt heel goed opgepakt want mijn hele mailbox zit nu vol met positieve mailtjes van collega's
Vanaf 1 december ga ik 'om' op mijn werk. Dan kan ik me op het beklimmen van de volgende trap gaan richten
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
-
- Forumdiva