volgende aankondiging coc-t-cafe zwolle.

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
jeanet
daar ben ik weer

volgende aankondiging coc-t-cafe zwolle.

Bericht door jeanet »

:( hallo lieve dames ik wil ff in het kort zeggen dat het me verbaast
dat Julie niet komen opdagen in het coc t.cafe van zwolle. ondaks dat er een roep is om gezelliche t-avonden te organiceeren.
(met uitzondering van de t-dammes die wel komen in zwolle bedankt
daar voor)
maar bij deze krijgen jullie weer een herkansing om wel te komen
en wel op zaterdag avond 11/04/009 van af 20.00uur aan de kamperstraat 17 te zwolle . dus laat je daar zien dames zou voor mij en mij vriendin destiny en het t,cafe team van zwolle,leuk zijn daar bij te zijn.

dus pak die kans en kom naar zwolle voor een gezellig t-cafe avondje
met disco en soms live muziek en gezang van de jongens van de reis
vereniging. en hun smartlappen. heel veel groeten van de gastvrouwen jeanet en destiny coc t-cafe zwolle. :wink: :wink:
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Sja, Zwolle is u eenmaal niet echt centraal gelegen. Voor mij zou het al ruim een uur reizen zijn en ik kom uit het midden des lands. En een roep om gezellige T-avonden heb ik niet, je zal me ook niet snel zien op een T&T avond in Nieuwegein, wat voor mij echt om de hoek is.

Buiten dat vind ik dat T-avonden die buiten de LKGTenT plaats vinden weinig aandacht krijgen. Misschien wel te weinig. Simpelweg omdat ze niet "aangesloten" zijn bij de LKGTenT en dus in het algemene "circuit" niet echt bekend zijn. De T&T avond in Eindhoven is ondertussen een fenomeen geworden, om maar een voorbeeld te noemen. Zijn er geen andere COC cafes die dit organiseren of willen organiseren? Same sta je toch sterker!

En eerlijk gezegd,de komst van smartlappenzangers is voor mij een grote reden om niet te gaan. Sterker nog, als er een smartlappenfestival in de stad is, blijf ik thuis. Maar dat laatste is geheel mn eigen mening. Het kan voor anderen juist n reden zijn om te gaan.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Zie ook: www.genderkalender.nl . Als er plaatsen zijn waar ook COC's of LKGT&T's of nog anderen iets voor transgenders (TV's, TG's, TS'en) organiseren, laat 't me dan weten ( fretsema (at) fretsema (punt) nl) en we zetten 't er bij op.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie