Hoi,
Ik kom nog niet echt 'buiten' en-femme maar hier en daar heb ik wel de neiging om mij vrouwelijker te kleden als ik ga stappen en durf hier en daar al eens dames T-shirt, jeans .. te dragen.
Nu zou mijn volgende stap zijn dat ik mijn haar wat vrouwelijker ga dragen zonder echt 'teveel' op te vallen, gezien mijn werksituatie is dit echt niet mogelijk.
Graag zou ik bij mijn kapster onderstaande snit willen laten knippen.
Wat denken jullie, is dit een 'redelijke' unisex of denken jullie dat je dit als man echt niet kan maken?
Graag jullie eerlijke mening.
groetjes
Sandra
Haarstijl
Moderator: Moderators
- anjatheefee
- ForumFan
Ik ook en is al lang genoeg, maar wat nu precies de verschillen zijn tussen m of v kapsel weet ik niet. Bovenstaande zou ook een mannenkapsel kunnen zijn als je je hand voor het gezicht houdt. Of het mij staat als vrouw, ik denk het niet. Juist om de reden die je noemt.Irene schreef:Ik den dat het probleemloos kan, maar of het ook vrouwelijk oogt met een mannelijk gezicht is natuurlijk maar de vraag. Overigens ben ik ook aan het sparen voor een vrouwelijker kapsel.
Irene
- Sandra TV
- dagelijks aanwezig
Fijn, nu dus alleen nog mijn kapster (durven) overtuigen om zo goed mogelijk deze snit te knippen. En belangrijk: mijn haar nog wat laten groeien
Denk wel dat ik er vrouwelijker mee zal staan gezien mijn gezichtsvorm een beetje die richting uit gaat.
stapje per stapje kom ik er wel
Denk wel dat ik er vrouwelijker mee zal staan gezien mijn gezichtsvorm een beetje die richting uit gaat.
stapje per stapje kom ik er wel
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.