borsten
Moderator: Moderators
- anjatheefee
- ForumFan
Je helpt er nog meer door het hier te melden maar daar heb je blijkbaar geen boodschap aan. De centen gaan voor.Bea-Smit. schreef:JA dat is voor mij en weet en voor jou een vraag. Op deze manier heb ik al velen geholpen en ik wil graag mijn informatie zo houden.
Ik help anderen ermee en heb daar plezier aan.
Groetjes Bea.
Helaas Amber, ik schiet er soms nog geld bij in. Maar dat heb ik er wel voor over. Vooral als ik dan blijde gezichten zie.AM_ber_79 schreef:en je verdient er ook nog eens iets aan
Maar ja als ik vertel waar ik ze vandaan krijg, is dat over en uit. Kom eens langs om een kop koffie te drinken als je in de buurt bent, vertel ik het in je oor.
En Amber blijf nog een poosje, je bent misschien wat erdoor heen.
Ik ben ook zo iemand die vraagt of iemand een pruik op wil om te winkelen en wat Make-up.
Als ik dan gisteren lees hier op de site dat ze daardoor nu gelukkiger is dan voor die tijd, en dat ze complimenten krijgt met de haardos op dr hoofd. Wel dan denk ik dat ik het goed heb gedaan. Ze hoeven voor mij niet hoor, en als jij komt is het ook niet nodig om een rok aan te trekken.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Hoi bij de Action kan ik het zo gauw niet vinden.valeriecd schreef:Kijk ook eens bij de ACTION die hebben ook van die borstprothesen en daar kosten ze nog geen €5[bij de hunckemuller€29],ook panty's ,b-h setjes,correctiebroekjes bijna voor niks.Voor deze prijs koop je gewoon 2 of 3 prothesen heb je altijd een paar reserve of doe ze op elkaar voor een Pamela Anderson boezem.Succes
~Hay-di
Eigen Quote:
BerichtGeplaatst: Di Feb 24, 2009 21:25 Onderwerp: Reageer met quote
Ik heb een tijdje met "breast enhancers" rond gelopen, van de "ACTION" winkel keten.
Breast enhancers. Siliconen. Rond. €2,99 / Paar.
Breast enhancers. Siliconen. Ovaal €2,99 / Paar. ( "kippe filets" )
Met en zelf te bepalen aantal per borst kun je zelf de grootte bepalen. gewoon siliconen, en het voelt comfortabel. Om te proberen zeker de moeite waard.
Je kunt trouwens ook via ( E*Bay ) mooi ogende siliconen borsten kopen voor veel minder dan de nieuw prijs van Amoenas. Die zien er wel mooi uit. Echter passen is niet mogelijk. Dat vind ik zelf een nadeel. Heb er zelf ook naar gekeken, maar zelf kwam ik er niet helemaal uit met de maten. Heb er zelf geen ervaring mee.
Heb nu zelf Amoena's.
Opm: bij ons in Leeuwarden liggen ze bij de dames ondergoed in de ACTION winkel.
BerichtGeplaatst: Di Feb 24, 2009 21:25 Onderwerp: Reageer met quote
Ik heb een tijdje met "breast enhancers" rond gelopen, van de "ACTION" winkel keten.
Breast enhancers. Siliconen. Rond. €2,99 / Paar.
Breast enhancers. Siliconen. Ovaal €2,99 / Paar. ( "kippe filets" )
Met en zelf te bepalen aantal per borst kun je zelf de grootte bepalen. gewoon siliconen, en het voelt comfortabel. Om te proberen zeker de moeite waard.
Je kunt trouwens ook via ( E*Bay ) mooi ogende siliconen borsten kopen voor veel minder dan de nieuw prijs van Amoenas. Die zien er wel mooi uit. Echter passen is niet mogelijk. Dat vind ik zelf een nadeel. Heb er zelf ook naar gekeken, maar zelf kwam ik er niet helemaal uit met de maten. Heb er zelf geen ervaring mee.
Heb nu zelf Amoena's.
Opm: bij ons in Leeuwarden liggen ze bij de dames ondergoed in de ACTION winkel.
- dagelijks aanwezig
Ik heb er geen ervaring mee maar misschien is het wat:
http://www.magicbodyfashion.com/nl/full-cup-push-up
- Renate_CD
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Jammer van deze reactie.anjatheefee schreef:Je helpt er nog meer door het hier te melden maar daar heb je blijkbaar geen boodschap aan. De centen gaan voor.
Ik ken Bea persoonlijk, door de aankoop van m'n protheses en daarna nog een paar kontacten met haar gehad.
Ze is helemaal niet uit op geld klopperij het tegeonovergestelde is eerder waar.
Haar beloning bestaat uit
Waarom zou je haar dat dan af willen nemen??Bea-Smit. schreef: Vooral als ik dan blijde gezichten zie
Misschien ben ik een uitzondering,:oops:
ik ben in ieder geval uitzonderlijk
ik ben in ieder geval uitzonderlijk
- anjatheefee
- ForumFan
Wie zeg dat ik dat wil afnemen dan?Renate_CD schreef:Jammer van deze reactie.anjatheefee schreef:Je helpt er nog meer door het hier te melden maar daar heb je blijkbaar geen boodschap aan. De centen gaan voor.
Ik ken Bea persoonlijk, door de aankoop van m'n protheses en daarna nog een paar kontacten met haar gehad.
Ze is helemaal niet uit op geld klopperij het tegeonovergestelde is eerder waar.
Haar beloning bestaat uitWaarom zou je haar dat dan af willen nemen??Bea-Smit. schreef: Vooral als ik dan blijde gezichten zie
Bericht is trouwens al weer twee maanden oud, waarom dit weer onder de aandacht brengen?
- MissViv
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Vroeger had ik altijd de "kipfilets" (siliconen-borstprothesen dus) van Blokker/Kruidvat. Aangezien ik ze daar al een hele tijd niet meer gezien heb, en ze in de winkel ook niet weten of ze nog terug in het assortiment komen, heb ik laatst die Magicbodyfashion-prothesen gekocht. Ze zijn precies hetzelfde als die van Blokkenr/Kruidvat, alleen zijn ze ruim 5 x zo duur... Maar ze zitten wel erg fijn en natuurlijk.Marina_B schreef:Ik heb er geen ervaring mee maar misschien is het wat:
Ik neem aan dat dit dezelfde zijn als ze bij de Action hebben (alleen ander merk dan)?
Travestie Busen Brüste Brustprothese Brust BH Latex NEU
dames heeft iemand hier ervaring mee
op ebay
http://cgi.benl.ebay.be/Travestie-Busen ... 5887c4970f
gegr cato
op ebay
http://cgi.benl.ebay.be/Travestie-Busen ... 5887c4970f
gegr cato
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer: