panties, ladders en hergebruik
Moderator: Moderators
panties, ladders en hergebruik
Ik zat net met een vriendin te praten die panties had gekocht voor lange benen. (hema)
Een vriendin van haar had haar een tip gegeven mbt ladders in een panty.
Wat doe je dan? weggooien!
Stel je hebt 2 zwarte panties van zelfde dikte.
Als in allebei in één been een ladder zit doe dan dit...
Knip het been met de ladder er af zodat je een kort pijpje aan het broekje houdt.
Zo heb je toch een panty, alleen met 2 broekjes. (wat voor de tuckers waarschijnlijk de boel nog beter op de plek houdt)
Ik ging "ooooooooooooh, ja DA'S handig!"
Ik dacht ik deel het even...
Een vriendin van haar had haar een tip gegeven mbt ladders in een panty.
Wat doe je dan? weggooien!
Stel je hebt 2 zwarte panties van zelfde dikte.
Als in allebei in één been een ladder zit doe dan dit...
Knip het been met de ladder er af zodat je een kort pijpje aan het broekje houdt.
Zo heb je toch een panty, alleen met 2 broekjes. (wat voor de tuckers waarschijnlijk de boel nog beter op de plek houdt)
Ik ging "ooooooooooooh, ja DA'S handig!"
Ik dacht ik deel het even...
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
- MissViv
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ik maak van oude panty's altijd broekjes om te tucken. Volgens mij heb ik dat hier ooit ergens op het forum zien staan.
Knip een stuk van 10 a 15 cm "been" uit de panty, en knip de boord (het bovenste gedeelte) van het broekje eraf. Haal de boord door het beenstuk en klaar is je tuck-broekje.
Ideaal voor onder strakke broeken of rokjes, en je kunt er makkelijk nog een string overheen dragen als je dat mooi vindt.
Knip een stuk van 10 a 15 cm "been" uit de panty, en knip de boord (het bovenste gedeelte) van het broekje eraf. Haal de boord door het beenstuk en klaar is je tuck-broekje.
Ideaal voor onder strakke broeken of rokjes, en je kunt er makkelijk nog een string overheen dragen als je dat mooi vindt.