20 juni sta ik in het magazine vrouw
Moderator: Moderators
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
20 juni sta ik in het magazine vrouw
Hoi allemaal..
Laatst ben ik gevraagt om te poseren voor het magazine vrouw van de telegraaf..Dit is een bijlage van de telegraaf die elke zaterdag uitkomt..Hier hebben ze dan een item in staan en het heet op de huid..In dit stukje komt elke week een dame te staan in lingerie of badkleding..Nu hadden ze mij gevonden op hyves en mij dus gevraagt of ik hier aan mee wou werken om te laten zien dat een transseksuele vrouw ook maar gewoon een mens is en niet een freak zoals T-Girls af en toe afgescheept worden..Ik heb hier een tijd over moeten nadenken want ja het is wel een blad wat door heel nederland uit wordt gebracht..Ik heb het hier ook met een aantal hele goede vrienden over gehad en die zeiden allemaal gelijk ja dat moet je doen en toen heb ik maar ja erop gezegt..
Achteraf ben ik ook wel blij dat ik het gedaan heb want de mensen die daar aanwezig waren waren stuk voor stuk erg aardig..Het was voor mij een eerste fotoshoot die ik op deze manier heb gehad en het was zeker de moeite waard om te doen..Ook zal er een klein interview bij komen te staan en zal er een van de vele fotos die toen gemaakt zijn over een hele pagina in het magazine komen te staan..Ik heb het eindresultaat zelf ook nog niet gezien en ben erg benieuwd naar de foto die zij hebben uitgekozen..Ik stuur bij deze dus een foto mee die gemaakt is door een vriend van mij tijdens de shoot..
Liefs Prescilla
Laatst ben ik gevraagt om te poseren voor het magazine vrouw van de telegraaf..Dit is een bijlage van de telegraaf die elke zaterdag uitkomt..Hier hebben ze dan een item in staan en het heet op de huid..In dit stukje komt elke week een dame te staan in lingerie of badkleding..Nu hadden ze mij gevonden op hyves en mij dus gevraagt of ik hier aan mee wou werken om te laten zien dat een transseksuele vrouw ook maar gewoon een mens is en niet een freak zoals T-Girls af en toe afgescheept worden..Ik heb hier een tijd over moeten nadenken want ja het is wel een blad wat door heel nederland uit wordt gebracht..Ik heb het hier ook met een aantal hele goede vrienden over gehad en die zeiden allemaal gelijk ja dat moet je doen en toen heb ik maar ja erop gezegt..
Achteraf ben ik ook wel blij dat ik het gedaan heb want de mensen die daar aanwezig waren waren stuk voor stuk erg aardig..Het was voor mij een eerste fotoshoot die ik op deze manier heb gehad en het was zeker de moeite waard om te doen..Ook zal er een klein interview bij komen te staan en zal er een van de vele fotos die toen gemaakt zijn over een hele pagina in het magazine komen te staan..Ik heb het eindresultaat zelf ook nog niet gezien en ben erg benieuwd naar de foto die zij hebben uitgekozen..Ik stuur bij deze dus een foto mee die gemaakt is door een vriend van mij tijdens de shoot..
Liefs Prescilla
Groetjes Prescilla
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
hoi meiden dank jullie voor de leuke berichten..
Vind dit zelf ook best wel een mooie foto nu maar afwachten welke foto zij hebben gekozen heb wel aangegeven met wat ik wil maar of dat ook gebeurt zie ik dan wel..In elk geval wordt er niets raars verteld in het interview wat ze gevraagt heeft heb ik ook gewoon een eerlijk antwoord op gegeven..
Liefs Prescilla
Vind dit zelf ook best wel een mooie foto nu maar afwachten welke foto zij hebben gekozen heb wel aangegeven met wat ik wil maar of dat ook gebeurt zie ik dan wel..In elk geval wordt er niets raars verteld in het interview wat ze gevraagt heeft heb ik ook gewoon een eerlijk antwoord op gegeven..
Liefs Prescilla
Groetjes Prescilla
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Jip....vind ik dus ook.....Robijntje schreef:Bravo! Ik vind het heel goed dat je het hebt gedaan.
Je brengt het positief naar buiten.
Je hoeft je zeker niet te schamen.
Gefeliciteerd!
Goeie actie!!!!
liefs
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hoi mara en robijntje..Mara schreef:Jip....vind ik dus ook.....Robijntje schreef:Bravo! Ik vind het heel goed dat je het hebt gedaan.
Je brengt het positief naar buiten.
Je hoeft je zeker niet te schamen.
Gefeliciteerd!
Goeie actie!!!!
liefs
Mara
Dank jullie voor deze leuke reacties..En robijntje schamen doe ik me ook zeer zeker niet..Ik krijg steeds vaker alleen maar positieve reacties over me uiterlijk en met hoe ik eruit zie..Maar ok ik ben zelf af en toe nog wel eens onzeker over me uiterlijk maar ja dat is ook een kwestie van onzekerheid die ik zelf heb..Ik vond het ook wel een uitdaging om dit te doen ook omdat het net 3 maanden was geleden dat ik toen mijn srs heb gehad dus was het extra spannend voor mij..Maar alles gaat verder goed met me ik heb nergens geen last meer van met betrekking tot de operatie die ik gehad heb ben alleen wel 15 kilo afgevallen maar dat heeft ermee te maken dat ik gestopt ben met de androkuur waar ik dus 20 kilo door was aangekomen..Maar ja ik wacht lekker tot 20 juni af en dan zie ik wel wat ze ervan gemaakt hebben ik ben er wel trots op dat ik het gedaan heb..
Liefs Prescilla
Groetjes Prescilla
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Hoi Prescilla,
Hartstikke goed van je, en een mooie foto ook.
Volgens mij kan je ze best nog laten weten welke foto jij het liefst gebruikt ziet. Ik heb een tijdje terug in de Grazia gestaan, en heb ze toen ook gemaild welke foto's mijn voorkeur hadden. Ze wilden van tevoren niks beloven, maar uiteindelijk hebben ze die wel gebruikt.
groetjes,
Monica
Hartstikke goed van je, en een mooie foto ook.
Volgens mij kan je ze best nog laten weten welke foto jij het liefst gebruikt ziet. Ik heb een tijdje terug in de Grazia gestaan, en heb ze toen ook gemaild welke foto's mijn voorkeur hadden. Ze wilden van tevoren niks beloven, maar uiteindelijk hebben ze die wel gebruikt.
groetjes,
Monica
Ik ben mezelf.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Mooie artikel en tevens foto
Ben wel un beetje jaloers op je gewicht
liefs
Mara
liefs
Mara
- Prescilla
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
niet nodig meid zo licht zijn is ook niet alles hoor ben nu trouwens wel iets zwaarder dan wat er in het artikel staat..En er moet nog 6 kilo bij volgens de artsen..Ben in de afgelopen maanden gewoon teveel afgevallen en ja je kan het wel raden dus ook geen borsten meer over..begin nu weer een beetje op gewicht te komen dus me borsten groeien ook al weer een beetje maar ja of ik ook weer uitkom op een volle b cup dat is maar weer afwachten natuurlijk..Heb afgelopen maandag nieuwe hormonen gekregen meno implant van 20 mg en heb daar behoorlijk last van moet ik zeggen..Loop al de hele weer met hoofdpijn ervan maar ja komt ook wel weer goed allemaal maar de hoeveelheid hormonen die ik nu binnenkrijg schijnt 5 x zoveel te zijn als met de pleisters die ik had..Maar verder hoor je me niet klagen nu nog maar 1 x per jaar op controle komen voldoet me prima..Mara schreef:Mooie artikel en tevens foto
liefs
Mara
groetjes Prescilla
Groetjes Prescilla
Tja, vet gaat altijd weg op de plekken waar je het wilt houden. Mijn wangen zijn ingevallen maar mijn zwembandje zit er nogPrescilla schreef:
niet nodig meid zo licht zijn is ook niet alles hoor ben nu trouwens wel iets zwaarder dan wat er in het artikel staat..En er moet nog 6 kilo bij volgens de artsen..Ben in de afgelopen maanden gewoon teveel afgevallen en ja je kan het wel raden dus ook geen borsten meer over..begin nu weer een beetje op gewicht te komen dus me borsten groeien ook al weer een beetje maar ja of ik ook weer uitkom op een volle b cup dat is maar weer afwachten natuurlijk..
groetjes Prescilla
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Hmmm ja, ik was voor de hormonen...dus voor 12 jaar, op ideaalgewicht, ben dan gestaag zwaarder gewoorden en ja met mun werk....dus geen fatsoenlijke ontbijt en pas 's avonds een grote maaltijd un beetje op een foute manier bezig.....maar daar moet ik nog verandering in proberen te brengen....docter Chettawut zei, dat dit hard nodig was, anders gaat die mun nog nodige correcties niet uitvoeren....niet dat ik daar geschrokken van ben....nee, dat wist ik zelf net zo goed, dat ik te zwaar ben.....het gekke erbij is, dat je mun tevel aan gewicht niet eens zo duidelijk ziet....hahahaha, zit wel alles in de borsten en de buik....Prescilla schreef:niet nodig meid zo licht zijn is ook niet alles hoor ben nu trouwens wel iets zwaarder dan wat er in het artikel staat..En er moet nog 6 kilo bij volgens de artsen..Ben in de afgelopen maanden gewoon teveel afgevallen en ja je kan het wel raden dus ook geen borsten meer over..begin nu weer een beetje op gewicht te komen dus me borsten groeien ook al weer een beetje maar ja of ik ook weer uitkom op een volle b cup dat is maar weer afwachten natuurlijk..Heb afgelopen maandag nieuwe hormonen gekregen meno implant van 20 mg en heb daar behoorlijk last van moet ik zeggen..Loop al de hele weer met hoofdpijn ervan maar ja komt ook wel weer goed allemaal maar de hoeveelheid hormonen die ik nu binnenkrijg schijnt 5 x zoveel te zijn als met de pleisters die ik had..Maar verder hoor je me niet klagen nu nog maar 1 x per jaar op controle komen voldoet me prima..
groetjes Prescilla
.....maarja, ik krijg veelste weinig beweging, heb niet altijd mun fiets daarbij en zoals het zwemmen gister bij Napoli houd zich verder ook beperkt....ik was altijd een heel sportieve iemand en ik mis het wel....ik stel nog steeds de koop van un paar fatsoenlijke inlineskates uit vanwege de recessie nu, die zal ik namelijk best kunnen opbergen in mun truck.....als het wel duidelijk is, of ons bedrijf blijft bestaan, dan haal ik die en ga het wel leren, lijkt me echt iets om vet te kunnen verbranden en in conditie te blijven.....ha en seks, waarmee je ook vet verbrand, houdt zich ook de laatste tijd in grenzen....ik zie mun kerel veelste zelden.....gek genoeg ging hij deze week de oostkant van Italië af tot Bari....maar ik kreeg un ritje met zeven klanten juist aan de westkant tot en met Salerno....schiet nie op he.....wel wor ik op dat moment hier op die parking waar ik nu sta belegert van un hoop homos of zoiets, maar zie het met geen ene zitten....mun kerel had het beter, hij vond bij Pescara un Shemaletje, waarmee die helemaal voor hem nieuwe ervaringen opdeed, vond het wel grappig, hoe die het mij vertelde.....hij is echt een scheet en ik neem het hem nie kwalijk, we hebben buiten de seks toch niks met mekaar.....
.....tjaa, qua hormonen heb ik het makkelijker, kan het heel mooi dozeren met die injecties en daar blijf ik ook bij, ik heb mede door de progesterone of ik geloof eerder ook door aanleg un mooie C en dat vind ik ruim genoeg en met strakke t-shirts hoef ik nog niet eens een bh.....
liefs
Mara