Aceton??AM_ber_79 schreef:Zo te zien aan delpiet niet....maar t wordt wel aangeraden ivm dichtgroeien (eerste instantie is t n wondje) maar ook vanwege ontstekingen. Vooral in het begin goed schoonhouden met aceton en ronddraaien!
![:-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderator: Moderators
Aceton??AM_ber_79 schreef:Zo te zien aan delpiet niet....maar t wordt wel aangeraden ivm dichtgroeien (eerste instantie is t n wondje) maar ook vanwege ontstekingen. Vooral in het begin goed schoonhouden met aceton en ronddraaien!
Alcohol dus..., aceton is voor je nagels.AM_ber_79 schreef:maar t wordt wel aangeraden ivm dichtgroeien (eerste instantie is t n wondje) maar ook vanwege ontstekingen. Vooral in het begin goed schoonhouden met aceton en ronddraaien!
Schoonhouden met aceton?? Auwch!!AM_ber_79 schreef:Zo te zien aan delpiet niet....maar t wordt wel aangeraden ivm dichtgroeien (eerste instantie is t n wondje) maar ook vanwege ontstekingen. Vooral in het begin goed schoonhouden met aceton en ronddraaien!
chica schreef:de zweerknopjes lang genoeg inhouden en sterilon gebruiken werkt super.
Oorbellen voor/na gebruik schoonmaken in zeezoutoplossing of unicura-sopje, dan moet het helemaal goed komen.
Nee, deze mascara tip snap ik ook niet...Irene schreef:Dhiamara schreef:
Kun je dat uitleggen, ik zie me nog geen mascara aanbrengen onder mijn ogen.Heb trouwens laatst van een collega wat mascara gekregen om bepaalde kleuren weg te werken (zwarte oogwallen )
Irene