Hoe was jullie borstgroei na het slikken van hormonen?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gast

Hoe was jullie borstgroei na het slikken van hormonen?

Bericht door Gast »

Hoi meiden,

Ik wil in het najaar starten met het slikken van hormonen (Androcur tabletten 50 mg en oestrogeenpleisters 100 microgram). Wat zijn jullie ervaringen met borstgroei?

Ik ben 45 jaar en ik verwacht niet veel borstgroei (AA?). Ik werk nog als man en hoop mijn borsten d.m.v. sporttopjes e.d. nog een tijdje te kunnen verbergen.

Nu heb ik al wat borsten doordat ik een erg lage testosteronspiegel heb. Ik ben trots op mijn mini-borstjes en toon graag wat ik nu al heb. Vooral door het dragen van BH-topjes worden mijn borstjes zo wie zo al geaccentueerd.

Ik doe overigens de verkorte route via Tanja Hengel en ga dus niet naar het genderteam in Amsterdam.

Ik hoor graag van jullie!
Liefs van Reneetje
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

ik ben nu 22 en door een defect ergens nooit in de puberteit gekomen tot de RLT waar ik nu bijna 7 maanden in zit

Ik reageer dus als een gek erop en heb al een flinke B en zo te voelen zijn die hormonen er nog niet klaar mee. waarschijnlijk kan ik van nature een C halen
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Ik denk dat dat heel erg van de persoon afhangt.

Ben even oud als jij, 100mg spironolactone/50mcg estradiol (pleisters) en na drie maanden heb ik AA. Maar zijn nog erg gevoelig en hard.
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

Dat gaat snel bij jullie :o, ben eind dertig en sinds eind januari aan de hormonen (estrogel - www.estrogel.com) en buiten een heel klein beetje zichtbaar
verschil is er totaal geen borstgroei te zien.

@ reneetje; mis ik ergens iets? :-?
reneetje schreef:Ik werk nog als man en hoop mijn borsten d.m.v. sporttopjes e.d. nog een tijdje te kunnen verbergen.
reneetje schreef:Ik ben trots op mijn mini-borstjes en toon graag wat ik nu al heb. Vooral door het dragen van BH-topjes worden mijn borstjes zo wie zo al geaccentueerd.
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik heb niet geslikt, dat vond ik nie goed voor mun lever.....ik ben al sinds 12 jaar aan het spuiten.....en ik had na 10 maanden een mooie C-cup.....

....maar dat ligt zeker niet aan de spuiten, want borstgroei is bepaalt door aanleg tot....ik ben zeker een uitzondering, ik ken maar weinige die een C hebben bereikt.

veel succes

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Kirsten Hershe schreef:@ reneetje; mis ik ergens iets? :-?
reneetje schreef:Ik werk nog als man en hoop mijn borsten d.m.v. sporttopjes e.d. nog een tijdje te kunnen verbergen.
reneetje schreef:Ik ben trots op mijn mini-borstjes en toon graag wat ik nu al heb. Vooral door het dragen van BH-topjes worden mijn borstjes zo wie zo al geaccentueerd.
Joar dat dacht ik ook eerst, maar ik ga vanuit, dat ze bedoelt, dat ze ze op werk nog ff geheim wil houden, maar buiten het werk er rete trots op is.....dat lees ik er tenminste eruit :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gast

Bericht door Gast »

Tja - ik heb me niet goed uitgedrukt. Ik bedoelde te zeggen dat ik u al wat borstvorming heb (door een lage testosteronspiegel) en dat daar best nog wel wat bij kan n.a.v. de hormonen.

Liefs,
Renéetje
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

reneetje; da's al veel duidelijker meid, bedankt. :wink:

Misschien staat het al wel ergens in één of ander topic maar ik stel de vraag toch maar hier; hoe gaan de veranderingen in z'n werk?
Ik bedoel hiermee dat ik bijvoorbeeld bij mezelf vaststel dat m'n
a) huid veel zachter aanvoelt
b) mijn lichaamsbeharing sterk afneemt
c) er lichte borstvorming optreed

maar verder zie je, bijvoorbeeld aan mijn gelaat, totaal geen verandering. :-?
Is daar een volgerde voor ofzo of hoe werkt dat juist?

Liefs,
Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

gezicht kwam bij mij ook later pas
Geef het tijd

@Chloe'tje
Ik ben nooit gaan puberen waardoor ik er nu hetzelfde op reageer als een 11-jarig meisje. heel hard dus
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

tijgertje schreef:gezicht kwam bij mij ook later pas
Geef het tijd

@Chloe'tje
Ik ben nooit gaan puberen waardoor ik er nu hetzelfde op reageer als een 11-jarig meisje. heel hard dus
Ik klaag niet hoor :wink: , het was puur informatief voor TS. Bovendien is drie maanden nog niets ....
Gast

Bericht door Gast »

Hallo Chloe'tje,

Hoe voelt dat voor je om ineens borsten te krijgen? Hoe reageert je omgeving op je?
Ben je al in je real life fase?

Liefs,
Reneetje
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Voor anderen is er nog weinig zichtbaar; er zijn mannen met borsten (al dan niet van het bier) die een veelvoud groter zijn. Ik ga er vanuit dat ik alles een factor 10 meer zie dan de rest. Ik zit nog niet in de RLE.

Het voelt eigenlijk heel vertrouwd. Het enige waaraan ik moet wennen is dat m'n borsten pijn doen als ik hard de trap op ren, omdat ze behoorlijk gevoelig zijn.
Prescilla
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Chloe'tje schreef:Voor anderen is er nog weinig zichtbaar; er zijn mannen met borsten (al dan niet van het bier) die een veelvoud groter zijn. Ik ga er vanuit dat ik alles een factor 10 meer zie dan de rest. Ik zit nog niet in de RLE.

Het voelt eigenlijk heel vertrouwd. Het enige waaraan ik moet wennen is dat m'n borsten pijn doen als ik hard de trap op ren, omdat ze behoorlijk gevoelig zijn.
hier herken ik wel wat in inderdaad je borsten worden heel gevoelig als ze gaan groeien en blijven ook wel gevoelig maar wel iets minder dan in het begin..Bij mij groeiden ze vrij snel en voor mij was het wel even wennen om ineens eigen borsten te hebben maar ik ben blij dat ik ze heb..Door de nieuwe hormonen die ik nu gekregen heb zijn ze ook weer gegroeid zit nu weer op een volle b cup van mezelf en nu maar kijken hoegroot ze werkelijk worden..

Ik had na de srs weinig borsten meer over omdat ik erg was afgevallen na de srs en dus van een volle b cup naar een a cup was gegaan..Mijn arts verklaarde dat ik was afgevallen omdat ik eindelijk rust heb gekregen omdat ik eindelijk klaar ben en het lichaam heb wat bij me hoord..Maar bij de een groeien borsten sneller dan bij de ander..

groetjes Prescilla
Groetjes Prescilla
butterfly
daar ben ik weer

Bericht door butterfly »

Ik heb nooit borstgroei gehad, niet na androcur, niet na androcur samen met ethynodestriol, en niet na andro + ethy + oestrogel. Ik heb samen met de srs een borstvergroting laten uitvoeren om zo op een c cup uit te komen (380cc) maar zit op een b cup. Ik ben nu van ethy overgestapt naar progynova maar verwacht er niks meer van.
Plaats reactie