Afgelopen maandag gebeld en er heen geweest voor de aanschaf van amoena borstprotheses.
Ik werd in een kamer achteraf heel goed geholpen door verkoopster Mandy.
Ze deed haar best en binnen een minuut voelde ik me op mijn gemak.
Na de juiste protheses gevonden te hebben, na veel passen en bh's testen kwam ze terug met de mededeling dat ze de plakprotheses moest bestellen maar dat ik ze wel van tevoren moest betalen....
(Op de site staat dat ze alles op voorraad hebben)
Het arme kind schaamde zich dood en ik heb, na twijfeling (de helft aanbetalen was ook niet genoeg), toch maar betaald.
Vandaag heb ik ze opgehaald.
Deze keer werd ik verzocht in de gewone paskamers te gaan passen want er zaten mensen te lunchen in de achteraf kamer...
Onder andere.., de bazin van het filiaal.
Kortom, de verkoopster was erg aardig en vriendelijk maar de eigenaresse gaat het blijkbaar om het geld.
Als je je 500,- hebt betaald kan je de boom in en lekker in de winkel passen.
Helaas voor haar heb ik dus maar besloten om dit reviewtje te schrijven en raad ik iedereen af bij deze koele geldwolvin je geld te besteden.
Ik kocht nog een bh die was afgeprijsd en mevrouw de baas stond er toevallig bij..
Ik maakte de opmerking of ik die niet gratis kreeg als je voor 500,- aan artikelen kocht...
"Poeh, er kopen wel mensen voor 800,-" was haar antwoord.
Ik vindt vrouwen meestal wel aardig maar deze niet.
Drie hoeraatjes voor verkoopster Mandy trouwens, het kind schaamde zich de hele tijd dood en moest het maar aan mij zien te verkopen.
Livera, Amsterdam, borstprotheses.com
Moderator: Moderators
Livera, Amsterdam, borstprotheses.com
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand
Hoi Saartje,
ik weet niet wat je allemaal nog meer gekocht hebt, Maar een nieuw stel plakprotheses kosten maximaal 395 Euro. Als je daar dan ook nog speciale BH's gekocht heb dan is dat wel erg overbodig. Met de Amoena's heb je aan gewone bh'meer dan genoeg. moeten wel prothese bedekkend zijn.
Groetjes Bea.
ik weet niet wat je allemaal nog meer gekocht hebt, Maar een nieuw stel plakprotheses kosten maximaal 395 Euro. Als je daar dan ook nog speciale BH's gekocht heb dan is dat wel erg overbodig. Met de Amoena's heb je aan gewone bh'meer dan genoeg. moeten wel prothese bedekkend zijn.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Op de site staat inderdaad de prothese zo duur, maar ze zijn echt wel goedkoper hoor.
En als je op de site kijkt van Livera dan staan daar de tepelsets op voor 21 euro.
Hier in het noorden levert Livera de lingeriewinkel ook protheses dus dat kan wel dezelfde zijn.
Groetjes Bea.
En als je op de site kijkt van Livera dan staan daar de tepelsets op voor 21 euro.
Hier in het noorden levert Livera de lingeriewinkel ook protheses dus dat kan wel dezelfde zijn.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Dit gaat over deze zaak in Amsterdam.
Dat toevallig een livera filiaal is.
Ik vraag me dan ook af of degenen die hebben gestemd er zijn geweest.
En ook:
Goedkoper is behoorlijk relatief.
Je bent een dag kwijt om naar, god weet waar, af te reizen.
Benzine/treinkosten, etc.
Deze zaak is 15 minuten fietsen voor mij.
Nu ben ik denk ik goedkoper uit.
Om nog maar te zwijgen over evt. ruilen, terug met problemen, etc.
Dat toevallig een livera filiaal is.
Ik vraag me dan ook af of degenen die hebben gestemd er zijn geweest.
En ook:
Goedkoper is behoorlijk relatief.
Je bent een dag kwijt om naar, god weet waar, af te reizen.
Benzine/treinkosten, etc.
Deze zaak is 15 minuten fietsen voor mij.
Nu ben ik denk ik goedkoper uit.
Om nog maar te zwijgen over evt. ruilen, terug met problemen, etc.
Men run on testosterone, women on toblerone.
Jo Brand
Jo Brand