profielen

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

profielen

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi allemaal,

Laatste tijd kregen we wat klachten over dat een paar mensen vaak terug kwamen in de laatste 10 profielen. Ook wij zagen dat en daarom hebben we de opzet verandert van de laatste 10 profielen.

We zijn overgegaan op de 10 profielen willekeurig uit de laatste 6 maanden. Hoop dat we hier allemaal content mee kunnen zijn.

Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Hoi Pamele,
helaas is door de wijziging ook de profielenlijst per provincie weggevallen of bewust weggehaald.
Die vond ik wel handig om af en toe contacten te leggen met deze of gene. Want een prive mialadres heb je niet zo 123.
Is dit weer te herstellen??

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi Hoi

Ga je vraag doorzetten naar Natalie weet niet of het direct te maken heeft met wat zij gedaan heeft.

Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Dollie
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: do sep 29, 2005 20:42
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Content, nou nee..

Bericht door Dollie »

Daar kan ik nou niet zo heel content mee zijn , het probleem is meer de geheel nieuwe profielen . Daar kom ik vaak onzinprofielen tegen die ik toch zeer zeker al eens vaker gelezen heb. Stel nu dat ik iets te melden heb , dan leest dat geen mens omdat een wijziging nu niet meer zichtbaar is , echter wanneer ik mijn profiel annuleer en even later opnieuw plaats , dan word het weer bovenaan geplaatst alsof het een echt nieuw profiel is . foute boel dus :(
Ik ben Dollie en ben 40 jaar.Mijn hobby is te zien op mijn website.
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Worden nieuwe profielen nog gecontroleerd, het profiel met de naam 'boy' is puur een contactadvertentie, maar staat er toch al enige tijd weer op.
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Anna. schreef:Worden nieuwe profielen nog gecontroleerd, het profiel met de naam 'boy' is puur een contactadvertentie, maar staat er toch al enige tijd weer op.
is dat niet een beetje hypocriet... T's zoeken toch ook contact met elkaar en vallen toch ook op elkaar? Ik vind het wel stoer die jongens die zich met foto aanmelden, al een aantal keer gezien.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
joyke
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: di jul 07, 2009 21:23
Locatie: Arnhem

Bericht door joyke »

Hypocriet niet.
Als je echt een contact wil, kun je dit kwijt op het prikbord.
Contact met een T kan ook via chatgirl ofzo, die zijn er op gericht.

Ik erger me meer aan de profielfoto,s zonder gezicht.
Zo kun je dus iedereen op de foto zetten en je eigen naam en profiel erbij maken.
respect komt van twee kanten
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Als je goed leest bij de voorwaarden van een profiel staat daar duidelijk dat deze niet bedoeld zijn voor contact zoeken, daar zijn de contactadvertenties voor. Ook het prikbord is daar eigenlijk niet voor bedoeld.
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Het klopt dat de profielen niet bedoeld zijn als contactadvertentieruimte en dat geldt evenzo voor het prikbord.
We hebben daarvoor een speciale rubriek...de contactads.
Wat we echter wel proberen te doen is de 'echte' contactadvertenties eruit te filteren.
Ik bedoel hiermee dat er regelmatig een goed profielverhaal bij iemand staat en dat men afsluit dat men open staat voor (gewone??) contacten met gelijk gestemden.
Zolang uit de tekst voor ons niet blijkt dat de hoofdreden het contact is zal er meerstal geen reden zijn om dit dan te verwijderen.
Kortom, groot deel hangt van de tekst en de context af.
Nu moet ik ook toegeven dat ikzelf daar de laatste tijd niet echt vaak gekeken (gecontroleerd, zo je wilt) heb...dus het kan dat er op die manier er wel eens één tussendoor slipt.
Het staat ieder overigens vrij om -indien je een profiel ziet waar je twijfels bij hebt- dit aan ons te melden via de mail.
Wij gaan dan uiteraard zo snel mogelijk naar het betreffende profiel kijken.
Tenslotte, het profiel van Boy is nu verwijderd.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Re: Content, nou nee..

Bericht door AM_ber_79 »

Dollie schreef: Stel nu dat ik iets te melden heb , dan leest dat geen mens omdat een wijziging nu niet meer zichtbaar is
Euhm, als je echt iets te melden hebt, waarom zou een profiel dan zo belangrijk zijn? Of is het kopen van n nieuw rokje ook zo belangrijk nieuws?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ja, en dat niet alleen Amber, is er niet nog zoiets als een forum ? (of vergis ik me nu :oops: ?)
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

:o een forum? Serieus? Waar zit die dan? Weet je misschien nog een website waar ik n blog aan kan maken? Al mijn dagelijkse dingen passen niet meer op mn profiel...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

1 keer op ok klikken, twee keer posten...gaat goed 8)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

och jee, misschien moet je maar gaan twitteren... ?
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Hmmmzzz, mag t ook T-witteren zijn? Dan kan ik iedereen vertellen dat ik n nieuwe bh heb, dat mn beentjes glad zijn en dat ik een T-kransje ga houden! 8)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Plaats reactie