eo programma jong gaat een topic doen over T (iets)
Moderator: Moderators
eo programma jong gaat een topic doen over T (iets)
Ik heb laatst een artikel gelezen dat er eind augustus een topic in het programma jong komt, ik weet alleen niet meer precies waar het over gaat (Trans -iets dus, maar voordat ik het verkeerde noem, noem ik maar iets vaags ). heeft er iemand exacte info? Lijkt me goed dat er ook vanuit die hoek aandacht aan wordt besteed.
Who, being loved, is poor? (Oscar Wilde)
Volgens de site van t programma ( http://www.eo.nl/programma/jong/page/-/archive.esp ) begint het nieuwe seizoen pas op 9 september. Verder kan ik zo 1, 2 ,3 geen info vinden. Maar eind augustus lijkt me dus n btje vreemd.
Ik weet niet of de EO uberhaupt aandacht wil besteden aan het hele T-gebeuren. De enige die de EO n btje de 21ste eeuw in wil trekken is Arie Boomsma. De rest, incl achterban, houd liever vast aan de christelijke waarden en normen van tig jaar geleden. Zelfs humor is verboden bij de EO.
Ik weet niet of de EO uberhaupt aandacht wil besteden aan het hele T-gebeuren. De enige die de EO n btje de 21ste eeuw in wil trekken is Arie Boomsma. De rest, incl achterban, houd liever vast aan de christelijke waarden en normen van tig jaar geleden. Zelfs humor is verboden bij de EO.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
De EO heeft eeder (goede!) dingen op het gebied van transseksualiteit gedaan. Geef 't een kans en laat je verrassen!
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Madeleine.
- ff weer wat posten
De uitdaging is tegenwoordig niet het willen bij de EO maar dat deel van de achterban in bedwang houden die niet zo ver zijnlindaR schreef:..
lijkt het me dat ze alles willen laten zien waar jongeren mee te maken kunnen krijgen. Dus ik vind het positief.
Waar je route in dit leven ook naartoe leidt,
vergeet geen plezier te hebben op de weg daar naartoe.
Ik gebruik teveel smileys, sorry...
vergeet geen plezier te hebben op de weg daar naartoe.
Ik gebruik teveel smileys, sorry...
Helaas, niet meer gevonden.
Al het oud papier was al weg.
Ik kan dus ook niet vertellen of het eerste programma meteen dit onderwerp heeft, of gewoon de melding had dat het seizoen dan begint, en dat daarin (in dat seizoen) dit onderwerp kwam..
Als het goed word behandeld, versterkt het de begripsvorming, ook bij de eo leden...
Al het oud papier was al weg.
Ik kan dus ook niet vertellen of het eerste programma meteen dit onderwerp heeft, of gewoon de melding had dat het seizoen dan begint, en dat daarin (in dat seizoen) dit onderwerp kwam..
Als het goed word behandeld, versterkt het de begripsvorming, ook bij de eo leden...
Who, being loved, is poor? (Oscar Wilde)
het was even zoeken maar de uitzending is op
dinsdag 22 september 2009 om 21:42
dit staat er over de uitzending dus wel interessant
dinsdag 22 september 2009 om 21:42
dit staat er over de uitzending dus wel interessant