profielen

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Zijn er geen T-bh's ? Maar in de winter kun je het wel over je T-ruitjes hebben.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

je hebt zelfs T-shirts, heb ik een aan zelfs :-)

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Irene schreef:je hebt zelfs T-shirts, heb ik een aan zelfs :-)

Irene
Trek m uit en leg m in de kast! Schijnt dat die dingen bijna uitgestorven zijn... 8)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Dollie
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: do sep 29, 2005 20:42
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Bericht door Dollie »

nee Amber , en alle anderen , mijn nieuwe rokje is nou niet echt belangrijk , maar dat is al het andere wat te lezen valt op deze site ook niet. Waar ik op doelde is dat de "laatste 10 gewijzigde profielen" voor mij hadden kunnen blijven ,en de "laatste 10 nieuwe profielen" hadden mogen verdwijnen , hier bevinden zich de meeste fakers [ is geen echt nederlands , maar weet geen beter woord] , vrijwel geen nieuwe profielen met een behoorlijke afbeelding erbij , meestal het lezen niet waard en vrijwel geen blijvende profielen , het merendeel verdwijnt al na enige dagen , of uren.
Enige record-idioten die ik me nog herinner "hallo ik ben 57 jaar en helemaal nieuw op travestiegebied " [ wat deed je dan de afgelopen 47 jaar? ] en "hallo , ik weet niet wat ik hier schrijven moet maar vragen jullie maar " [ ik heb jou niks te vragen , idioot ] en niet te vergeten " ik ben al jaren een hele knappe travestiet maar ik kan hier geen foto plaatsen want ik heb nog geen fotocamera " [ ja hoor , vast en zeker]
Al eerder heb ik hier eens over geschreven maar kreeg toen een golf van kritiek over me heen , ik moest iedereen in haar/zijn waarde laten , het is hier geen vleeskeuring , etc etc. Bespaar het me deze keer , er zit geen waarde aan Bullshit.
Ik ben Dollie en ben 40 jaar.Mijn hobby is te zien op mijn website.
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Dollie schreef: Waar ik op doelde is dat de "laatste 10 gewijzigde profielen" voor mij hadden kunnen blijven
Waardoor mensen die alleen hun profiel verversen (zoals bv Mariane met twee profielen) of even n andere foto plaatsen (zoals bv Romy Chelsy) of melden dat ze n nieuw bericht op hun blog hebben gezet (zoals bv Sophie Randstad) continu in die lijst staan. Niet echt wereldschokkende dingen als je t mij vraagt..
Dollie schreef: Enige record-idioten die ik me nog herinner "hallo ik ben 57 jaar en helemaal nieuw op travestiegebied " [ wat deed je dan de afgelopen 47 jaar? ]
Jups, en toen jij geboren werd, wist je waarschijnlijk ook gelijk dat je travestiet was? Of is dat ook een ontwikkeling geweest van jaren?
Dollie schreef: en "hallo , ik weet niet wat ik hier schrijven moet maar vragen jullie maar " [ ik heb jou niks te vragen , idioot ]
"Jullie reacties en/of vragen beantwoord ik graag" en dat als afsluiting op je eigen profiel. en om nou te zeggen dat er echt heel erg veel verder info over je in staat...
Dollie schreef:en niet te vergeten " ik ben al jaren een hele knappe travestiet maar ik kan hier geen foto plaatsen want ik heb nog geen fotocamera " [ ja hoor , vast en zeker]
Mijn digitale camera is ook kapot. Er zijn wel foto's van mij op internet te vinden, maar niet op n eigen site. En om nou al die moeite te doen om het te verkleinen (wat ik, ondanks dat ik echt uit de digitale generatie kom, niet kan...)... Dus het hoeft niet perse onzin te zijn!

Dollie schreef:het is hier geen vleeskeuring , etc etc. Bespaar het me deze keer , er zit geen waarde aan Bullshit.
Hmmzzz, met alle respect, maar de foto op jouw profiel nodigt wel uit voor n vleeskeuring. Oh ja, Bullshit is geen echt Nederlands. Maar who gives a f*ck? Woorden als reportage of records zijn ook geen woorden met Nederlandse oorsprong. 8)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Dolly,

Fijn om eindelijk iemand tegen te komen die plots, in 1 klap, gewoon perfect is.
Zoiemand kende ik nog niet...

Groetjes,

Frederique
... die ook een tijd heeft nodig gehad voordat ze een foto van zichzelf durfde te plaatsen, die ook een tijdlang geen digitale camera gehad heeft, die in het begin ook weinig over zichzelf vertelde en ook geen idee had wat een ander interessant zou kunnen vinden, die 34 jaar lang oprecht dacht dat ze een man was voordat ze eindelijk voorzichtig stappen in de richting van het vrouwelijke durfde te zetten en die gelooft dat dit allemaal onderdeel van iemands proces kan zijn...
Kijk ook eens op de genderkalender !
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Frederique_ schreef:Frederique
... die ook een tijd heeft nodig gehad voordat ze een foto van zichzelf durfde te plaatsen, die ook een tijdlang geen digitale camera gehad heeft, die in het begin ook weinig over zichzelf vertelde en ook geen idee had wat een ander interessant zou kunnen vinden, die 34 jaar lang oprecht dacht dat ze een man was voordat ze eindelijk voorzichtig stappen in de richting van het vrouwelijke durfde te zetten en die gelooft dat dit allemaal onderdeel van iemands proces kan zijn...
En voor verdere vragen kun je haar altijd mailen 8)

btw, dat is 1 zin...mieters.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik begin nu in ieder geval te begrijpen waarom ik niets met profielen heb ;-)

Irene
Kleine stapjes
Dollie
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: do sep 29, 2005 20:42
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Nog een keertje dan..

Bericht door Dollie »

Amber , een digitale camera die een plaatje van matige kwaliteit kan schieten zit tegenwoordig op ieder gsm-telefoontje , het valt me op dat je blijft geloven dat dat soort profielen "echt" zijn , en dat zijn ze niet , ze worden door grappenmakers , zonder enige voorbereiding , in een opwelling geschreven en na een paar uur zijn de meesten weer verwijderd. Gelukkig maar , want de site heeft maar een beperkte capaciteit , en zou anders uit zijn voegen barsten
Frederique , van hetzelfde , ook jij geeft ze het voordeel van de twijfel, blijf kritisch, en p.s. , ik ben niet perfect , nee , maar vertel het niet verder .
En Irene , leuk van je te horen , jij was het die vond dat ik iedereen in zijn waarde moest laten.. een jaartje of 2 terug schat ik.
Waarschijnlijk worden we het nooit eens , en sluiten we dit hoofdstuk maar af. :P
Ik ben Dollie en ben 40 jaar.Mijn hobby is te zien op mijn website.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Dollie schreef:
En Irene , leuk van je te horen , jij was het die vond dat ik iedereen in zijn waarde moest laten.. een jaartje of 2 terug schat ik.
Dat vind ik overigens nog steeds hoor, :-)

Mijn opmerking zegt alleen iets over mezelf, niets over iemand anders.

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Re: Nog een keertje dan..

Bericht door AM_ber_79 »

Dollie schreef:Amber , een digitale camera die een plaatje van matige kwaliteit kan schieten zit tegenwoordig op ieder gsm-telefoontje , het valt me op dat je blijft geloven dat dat soort profielen "echt" zijn , en dat zijn ze niet , ze worden door grappenmakers , zonder enige voorbereiding , in een opwelling geschreven en na een paar uur zijn de meesten weer verwijderd.
Zodra n profiel na enkele uren verwijderd zou worden, zou ik ook zo mn twijfels hebben. Maar er zijn ook zat profielen die wel langer blijven staan zonder foto. Of is ieder profiel zonder foto n grappenmaker? Dan heb ik er nog eentje voor je!

http://www.travestie.org/html/profielen ... hp?id=5485

geen foto, dus nep? Verrassing: tis de mijne.

Oh ja, ga eens bij bv de mediamarkt kijken, de goedkoopste telefoons hebben geen camera. En, om mezelf nog eens te herhalen, ik kom uit de digitale generatie maar heb van computers oid geen verstand. Ik heb, sinds kort (!!) een telefoon met n camera, maar zou niet weten hoe ik de foto's op mn pc zou krijgen. En dan nog, zou ik niet weten hoe ik ze moet verkleinen.

Ow wacht ven. Dat zijn natuurlijk argumenten die nu tegen me gebruikt gaan worden om te laten zien dat ik n grappenmaakster ben... :roll:
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Re: Nog een keertje dan..

Bericht door Frederique_ »

Dollie schreef:een digitale camera die een plaatje van matige kwaliteit kan schieten zit tegenwoordig op ieder gsm-telefoontje
...behalve die van mij.

Ik kan bellen en SMS-en. Daar houdt het mee op. En voor mij is dat -zat- voldoende. Misschien zou het helpen als je accepteert dat andere mensen soms anders zijn dan jij - en daardoor ook andere keuzes maken?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Dollie
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: do sep 29, 2005 20:42
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Bericht door Dollie »

Het begon vorige week donderdag er mee dat ik een misstand aankaartte , [ het misbruik van de rubriek 10 laatste nieuwe profielen ]
en het eindigt zoals het meestal eindigt , ik word gek verklaard , en de misstand blijft bestaan.
De groeten allemaal.
Ik ben Dollie en ben 40 jaar.Mijn hobby is te zien op mijn website.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Hallo Dollie,

Als je geen zin hebt in een discussie, prima, maar post dan niet iets op het forum. Ik heb niet de indruk dat iemand je gek heeft verklaard, maar het forum is nou eenmaal medium dat reacties genereert (en reacties op reacties), soms zinvol, vaak ook niet. Een misstand aankaarten zonder discussies kan ook door even een privébericht naar Johnn, Pamela of Lisa te sturen.

Irene
Kleine stapjes
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Hoi Dames,
ik gebruikte regelmatig de provincie/landenoverzicht om contacten te onderhouden. Ik weet dat je daarvoor een eigenmailadres hebt maar er zijn er die dat niet gemakkelijk geven.
Deze overzicht is ook ineens verdwenen. Ik heb al een PB naar de org. gestuurd maar geen berichtje terug en ook geen herstel.
Zijn er nog meer die de overzicht missen??

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Plaats reactie