Wat heb jij nu aan ?
Moderator: Moderators
-
- is nieuw hier
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Kom nou....zich zelf verleidelijk vinden, daar gaat het hier toch ook om bij velen....tis toch nie erg, kijk de naam van deze site....Saartje schreef:Nou, dat is het belangrijkste niet waar?
Je zoekt toch nie naar zelfbevestiging he Saartje....
Kijkend op dat kerstfeestdraadje en de associatie met een seksfeest....of ben je mogellijk seksueel wat gefrustreerd....kan natuurlijk ook...is ook nie erg...ik kan me voorstellen, of ik weet het, dat een trans in transitie ook daarmee te maken krijgt....
...komt allemaal goed hoor
groetjes
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Saartje? Lieverd? Heb je dan wel zin in n stukje Toblerone?
Oh ja, ik heb nu Tristania aan. Oh, sorry, t ging over kleding. Shirtje van the Doors en n spijkerbroek, klaar om even te gaan bank hangen voor ik n lichte wijdvallende spijekrbroek en n shirtje aan ga trekken en naar n feestje in Utrecht ga.
Oh ja, ik heb nu Tristania aan. Oh, sorry, t ging over kleding. Shirtje van the Doors en n spijkerbroek, klaar om even te gaan bank hangen voor ik n lichte wijdvallende spijekrbroek en n shirtje aan ga trekken en naar n feestje in Utrecht ga.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
-
- Forumdiva
Dank u dank u. En ik ben eigenlijk pas sinds n klein jaartje bezig met muziek echt te ontdekken. Kwam n maandje geleden er achter dat ik in iets meer dan 27o albums nog geen cd van U2 had. En dat ik van the Beatles en Rolling Stones verzamelaars heb. Draai nu trouwen Smashing Pumpkins.MissViv schreef: Hmm, vorige week een shirtje van Joy Division, nu van The Doors... I like your style.
Ook voor u:bedankt! Maar dat gaat wel goed komen. Denk dat ik morgenochtend rond n uur of 10 wel weer mn bedje ga opzoeken. vervelend, zo'n feestje aan t begin van je (korte) vakantieAnna. schreef:Veel plezier op het feestje !
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
- Madeleine.
- ff weer wat posten
Verrassend.... zeker een groene broekAM_ber_79 schreef:heerlijk thuis, in n lange broek met zwarte shirtje. Lekker lang wakker blijven, vast wennen voor t weekend
Waar je route in dit leven ook naartoe leidt,
vergeet geen plezier te hebben op de weg daar naartoe.
Ik gebruik teveel smileys, sorry...
vergeet geen plezier te hebben op de weg daar naartoe.
Ik gebruik teveel smileys, sorry...
Zo goed ken je me dus...dat je niet eens weet dat t n donkerblauwe wijd uitlopende jeansbroek is.....Sterker nog, die groene broek trek ik nog amper aan. Tegenwoordig draag ik zelfs af en toe n rokMadeleine. schreef: Verrassend.... zeker een groene broek
Oh ja, nu weer in mn nachtjapon+pyamabroek+paarse instapsloffen. Nu nog ontbijtje maken.
@ Snoopy: aan de hand van de reactie van Madeleine zou je kunnen zien dat we elkaar goed kennen....
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
Jeansrok tot aan de knie, zwarte lederen laarzen tot net onder de knie,
paars shirt met korte mouwen.
Lijkt mij de perfecte outfit voor vandaag, lekker veel zon en een aangename
temperatuur.
-Kirsten
xoxo
paars shirt met korte mouwen.
Lijkt mij de perfecte outfit voor vandaag, lekker veel zon en een aangename
temperatuur.
-Kirsten
xoxo
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
-
- ForumFan
Bruine broek met wijde pijpen, lichtgroene top met tekst en daarover heen een bruine korte vest. Oorhangers met kralen in wat ik noem aardekleuren, bijpassende lange ketting en armbandje en natuurlijk de pruik tot op de schouderbladen (bruin)
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum