Kittenclub

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
racine
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: za jan 05, 2002 1:00
Locatie: Kop van Drenthe
Contacteer:

Bericht door racine »

Hallo allemaal,

Een ieder bedankt voor de complimenten inzake mijn make-up en
Isabel en Paula, ik kan jullie samenvatting over het feest (enorme diversieteit aan T's-groepen en de goede sfeer) volledig onderschrijven.
Ook mijn complimenten over de foto's op deze site. (vooral die laatste 3 :P , waar heb ik die meer gezien...) Nee alle gekheid op een stokje, visueel gezien, is dit een goede impressie van het feest. (de artiesten, het publiek en de lokatie)

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Gebruikersavatar
miss-nicky
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: zo mar 30, 2003 15:46
Locatie: heerlen
Contacteer:

het was helemaal toppie de kittenclub

Bericht door miss-nicky »

ik zal jullie een heel erg mooi verhaal vertellen ik zou bij kitty slapen omdat ik dan ook is kon drinken en zo dat was dus afgesproken dus ik die avond naar kitty toen ik daar aankwam vertelde ze me dat er nog en paar kwamen 3 vrouwen en trudy ik was bijna klaar met me op te maken en toen ging daar de deurbel en ja hoor daar kwamen ze en van die meiden zei me van joh je moet je vinger ff een beetje nat maken en over je wenkbrouwen heen gaan zit een beetje poeder in dus ik dat gedaan nou wij sávonds naar de kitten club en die eene dame kwam elke x bij me zitten en we hebben toen heel wat af gekwekt we hebben toen tel.nr uitgewisseld we waren toen best wel een beetje aangeschoten we zijn toen tot het einde gebleven dus wij met zijn alle weer naar kitty's huis daar aangekomen hebben de vrouwen nog ff naar de wc geweest en ze zijn toen weg gegaaan de volgende dag hebt ik die eene meid gebeld of ze al weer een beetje ontnugterd was en ze was al weer een beeetje bij gekomen we hebben toen elke dag met elkaar gebeld en vrijdg's en week later vroeg ik of ze zin had om wat te gaan drinken en dat vond ze wel leuk maar ze was best wel een beetje nerveus omdat ze me nog niet als man had gezien maar dat ging harstikke goed ze is daarna een hele week met me mee geweest met de vrachtwagen naar engeland en we hebben toen heel erg veeel gepraat en nu komt het ze woond nu oficieel sinds 1 mei bij mij in huis en dit dankzij de kittenclub is dat mooi of niet je ziet het er zijn ook nog vrouwen die kunnen vallen op een travestie zo ik wou dit hele mooie verhaal ff kwijd omdat ik zo verschrikkelijk blij ben met haar dat ik dit verhaal gewoon ff moest schrijven

groetjes miss nicky xxxjes
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Wat leuk, dat de KittenKlub tot liefde en een relatie en een rit naar Engeland leidde. Echt heel leuk! ! ! ! :P :P :P :P :P :P :P :P :P

Groetjes,


Joost
Plaats reactie