Passo schoenen

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
lynnet
is nieuw hier

Passo schoenen

Bericht door lynnet »

Naam: Passo
Adres: Alkmaar en Leeuwarden en webshop
Website als het bestaat: www.passo.nl
productbeschrijving: schoenenwinkel
Passo is een trendy betaalbare schoenenwinkel voor mensen met een schoenmaatje meer. Dames vanaf maat 42 tot en met 46 en heren vanaf maat 46 tot en met 52 vinden bij ons een modern assortiment. Passo heeft ook laarzen voor brede en smalle kuiten en breedtematen. Passo is één van de grootste aanbieders van grote schoenen in Nederland.

Prima geholpen in de zaak in Alkmaar. Zwarte ballerina's gekocht, waren slechts 30 euro.
Bliss
ff weer wat posten

Bericht door Bliss »

Passo is over het algemeen absoluut niet goedkoop. Een redelijk paar schoenen kost al gauw over de 100 euri en laarzen eerder vanaf 150 euri.
Zelfs in de uitverkoop zijn de schoenen daar niet echt gauw goedkoop.
Daarbij komt dat ik in Leeuwarden om de haverklap te horen kreeg dat een bepaald model helaas niet meer verkrijgbaar was in mijn maat. Vorig jaar begin december wou ik daar schoenen kopen voor de feestdagen en hadden ze bijna niks meer qua pumps etc. Ik kreeg van de verkoopster te horen dat ik dat soort inkopen eind september moest doen... :-?
En één van de grootste aanbieders kan ik me helemaal niet voorstellen, ja één van de 50 grootste aanbieders misschien.

Liefs Bliss
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

JA wat Bliss zegt moet ik wel beamen. Ik was er ook dit jaar een paar keer, en iedere keer waren de pumps die ik wou uitverkocht of net weggestuurd naar Alkmaar. Dus zo snel ga ik er niet weer kijken.

Zeg Bliss in Ruinerwold zit op dit moment schoenxl.nl en daarhebben ze alleen maar de grotere maten. Kijk eventueel eerst op hun site. Ze zijn niet goedkoop. Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Bliss
ff weer wat posten

Bericht door Bliss »

Ik zag je topic idd staan Bea, misschien ga ik er binnenkort wel eens langs.

Liefs Bliss
Plaats reactie