een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Ik ben een travestiet en val indd op transen
0
Geen stemmen
Ik ben een travestiet en val niet op transen of shemales
3
27%
Ik ben een travestiet en val op shemales
1
9%
Ik ben een travestiet en val op shemales en transen
7
64%
 
Totaal aantal stemmen: 11

Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Bericht door snoopy »

Ik maak er een poll van... omdat het anoniem is...
Maar ik hoop dat er iemand is die me zou willen toelichten wat een trans aantrekkelijk maakt voor een travestiet... het komt nl echt heel erg veel voor... en ik denk dat het zou helpen als ik een beetje zou begrijpen waarom? Is het projectie... en hoe dan? en waarom? Hoop dat een van jullie antwoord zou willen geven.... Hoe denk je dan over een trans als travestiet... als je een trans aantrekkelijk vind? Ben erg benieuwd en hoop op een openhartige reactie..
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

"een vraag voor T's over T's die op transen vallen"

En vervolgens gaat t alleen nog over travestieten die op transen vallen. Horen transseksuelen en transgenderisten niet meer onder t kopje T dan? Als t gaat om "het komt heel erg veel voor", is dat hetzelfde als eerder genoemde cijfers als 85% en 99.9%? Ik ken namelijk slechts twee T-stellen. De een is 2x transseksueel, de andere relatie is transseksueel met iemand die nog niet helemaal zeker is over transgenderist en transseksueel.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Hoi amber ja het komt echt heel erg veel voor geloof me.
de reden dat ik de poll niet uitgebreid heb is omdat het dan geen zin meer heeft 4 keuze's is eigenlijk al teveel
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
Madeleine.
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: wo apr 11, 2007 0:35
Locatie: Woerden

Bericht door Madeleine. »

AM_ber_79 schreef:"een vraag voor T's over T's die op transen vallen"
..
Dat ik dat nog eens ging zeggen, maar ik ben het helemaal met je eens..

En waarom 'val' je voor iemand? Ik heb vreemd genoeg de eigenschap om verliefd te kunnen worden en toevallig is dat op een andere T.
Dat je dat niet begrijpt wijt ik aan jouw vooroordeel dat je elke trans als mislukt/incompleet/half onderweg lijkt te zien (dus niet in staat om iets te kunnen zijn)..
Waar je route in dit leven ook naartoe leidt,
vergeet geen plezier te hebben op de weg daar naartoe.
Ik gebruik teveel smileys, sorry... ;)
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Madeleine. schreef:
AM_ber_79 schreef:"een vraag voor T's over T's die op transen vallen"
..
Dat ik dat nog eens ging zeggen, maar ik ben het helemaal met je eens..

En waarom 'val' je voor iemand? Ik heb vreemd genoeg de eigenschap om verliefd te kunnen worden en toevallig is dat op een andere T.
Dat je dat niet begrijpt wijt ik aan jouw vooroordeel dat je elke trans als mislukt/incompleet/half onderweg lijkt te zien (dus niet in staat om iets te kunnen zijn)..
Nee dat zeg ik niet, maar je trekt weinig normale mannen aan dus....ik begrijp dat dat voor jou geen probleem is... :roll:
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

En misschien vallen tv's ook wel op ex-partners van transen die het trans zijn geaccepteerd hebben van hun ex ? Het heeft ook te maken met dat men denkt dat bepaalde personen openlijke travestie makkelijker accepteren in ieder geval.
Gebruikersavatar
Claudia K
dagelijks aanwezig
Berichten: 207
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 9:36
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

In ieder geval een verre van volledig verhaal.....want wat nu als een Trans op een andere T valt? Ook nog een mogelijkheid lijkt mij.
Persoonlijk denk ik dat "vallen op" niet standaard iets te maken heeft met man, vrouw of T, maar dat het om datgene gaat wat er achter zit.
Ik val niet op transen of andersoortige T's, toch zit er een trans naast me op de bank. Niet omdat ze een trans is, maar omdat ze in elke zin het mooiste mens is wat ik ooit in mijn leven ben tegengekomen, en omdat wij "alles" samen kunnen.
Hier in de kast hangt een shirt met als opdruk "Love counts more than gender" en ik denk dat dat voldoende zegt
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Claudia K schreef:Hier in de kast hangt een shirt met als opdruk "Love counts more than gender" en ik denk dat dat voldoende zegt
Claudia
Mooie t-shirt :D ! Waar mensen op vallen is wel statistisch te bepalen, maar niet statisch.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Snoopy schreef:Hoi amber ja het komt echt heel erg veel voor geloof me.
de reden dat ik de poll niet uitgebreid heb is omdat het dan geen zin meer heeft 4 keuze's is eigenlijk al teveel
Ik heb, naar aanleiding van je eerdere postings hier, weinig tot geen reden om iets van je aan te nemen. Zeker niet als je met termen als "het komt heel erg veel voor" gooit als je eerder al getallen noemt die met geen enkel echt onderzoek aangetoond zijn. De meeste relaties waar n T bij betrokken zijn, is niet met n T.

Oh, uitbreiding is ook niet nodig. Maar je noemt T's in je kop en stelt in je poll enkel travestieten. Waarom niet daar ook T?
Snoopy schreef: Nee dat zeg ik niet, maar je trekt weinig normale mannen aan dus....ik begrijp dat dat voor jou geen probleem is... :roll:
defineer normale man. Is n travestiet geen normale man? Maar n man die elke zaterdag met bier en chips op de bank voetbal kijkt wel?
Anna. schreef:En misschien vallen tv's ook wel op ex-partners van transen die het trans zijn geaccepteerd hebben van hun ex ?
En we noemen verder geen namen :wink:

Ik ga mee met de rest: je valt op iemand, niet op iets. T zijn is slechts n onderdeel van wie je bent.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

AM_ber_79 schreef:En we noemen verder geen namen :wink:
Neeeee, ik noem geen namen. Ik weet dat er een aantal mensen zijn op het forum die het weten. En de rest die het niet weet hoeft het niet te weten ook. Maar ik geloof nooit dat diegene de enigste is die zo gedaan/gedacht heeft 8) 8)
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Anna. schreef: Maar ik geloof nooit dat diegene de enigste is die zo gedaan/gedacht heeft 8) 8)
Denk je echt dat t bewust gegaan is dan? Het kan, zoals al eerder aangehaald, wel een opening zijn. Maar of t ook echt n bewuste keuze was? Zo ver ik weet kan je niet kiezen op wie je verliefd wordt...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
fenna69
ForumFan
Berichten: 337
Lid geworden op: di okt 14, 2003 23:08

Bericht door fenna69 »

AM_ber_79 schreef:<knip>Zo ver ik weet kan je niet kiezen op wie je verliefd wordt...
als er inderdaad keuze in was, werd ik niet weer verliefd op mijn vorige partner ;)
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Nee, je kan inderdaad niet kiezen op wie je verliefd wordt. Liefde is maar een raar iets. Je kunt mensen heel veel vergeven door liefde voor de betreffende persoon....
Of ik mijn leven anders zou hebben gedaan als ik alles van te voren had geweten ? Ja, dan was ik wel een miskraam geworden (misschien ben ik dat toch wel :wink: )
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

krijg ik allemaal van die zoetsappige reacties waaruit -juist- blijkt dat T's vaak iets met een T willen...van shemales tot transen, maar wat nu als je als TS gewoon op een MAN valt ZONDER een bh aan?????
Ik doelde op travestieten en geen transen want transen hebben de akelige gewoonte te denken dat ze een andere T wel begrijpen en dus zien ze een T als zichzelf, vrouw..... ;) dat doen travestieten vast ook maar dan anders ;)

Dit is wat ik dus bedoel:

Mijn naam is: tony
Mijn mail adres is: svetlana8b15@hotmail.com
Ik zoek een : TG - TS
Ik ben een : Travestiet
Ik zoek : Relatie
Ik woon in : Noord Holland
Ik kan: ontvangen en verplaatsen
Datum: 2009-11-24 Advertentie nummer: 9423


Mijn oproep:
hoy mijn naam is tony tv ben op zoek naar een lieve transexueel of pre-op transgender. dit zijn mijn verlangens dit is mijn gevoel heb alleen jullie lief. zou graag met jou een man vrouw relatie willen opbouwen (wat een ander ook hier van vindt kan mij niet deren). een liefdes relatie met ook ruimte voor erotiek gewoon rustig. aan opbouwen.mijn stats:180 mtr 90 kg blauwe ogen donker blond/grijs haar. wel ik hoop op een berichtje van jou(?)dan stuur ik je mijn foto"s toe. veel liefs xxx tony.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Snoopy schreef:mijn stats:180 mtr 90 kg blauwe ogen donker blond/grijs haar.
Zowat twintig kilo overgewicht? Die valt bij voorbaat af :wink: !

't Lijkt mij niks, iets met een T hebben. De travestieten zijn mannen en daar moet ik niks van hebben en alle transen die ik ken zitten zo mogelijk nog ingewikkelder in elkaar dan ikzelf. Nee, bedankt :wink: .

Ik val op poezen en egeltjes :P .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Plaats reactie