een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Ik ben een travestiet en val indd op transen
0
Geen stemmen
Ik ben een travestiet en val niet op transen of shemales
3
27%
Ik ben een travestiet en val op shemales
1
9%
Ik ben een travestiet en val op shemales en transen
7
64%
 
Totaal aantal stemmen: 11

Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Janiek_ schreef: Maar zijn dat nou je ervaringen of je verwachtingen?
Ik verwacht idd helemaal niets meer, wel zo rustig.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Anna. schreef:Snoopy schijnt niet te willen inzien wat iets voor iemand betekent, en kan zich totaal niet verplaatsen in het feit dat iedereen anders is.
Ik kan me best voorstellen dat een bepaald denkbeeld iets voor een ander betekenen kan, maar ik kan het toch niet laten een liefde voor de werkelijkheid te hebben.

"liefde" is nl. vaak geen liefde maar een projectie. Dat is overbrugbaar in een normale relatie, maar als TS kun je dan van een koude kermis thuiskomen, als die projectie helemaal uitgewerkt wordt en blijkt dat manlief allemaal issues heeft die niets met jouw vrouw zijn te maken hebben maar bijv met zn eigen vrouw zijn. Dan heb ik nog liever dat piet op de hoek transen haat maar mij een leuke vrouw vind ookal ben ik TS... heb ik meer aan dan zon neprelatie...

En indd is het zo dat de wel leuke en geïnteresseerde mannen meestal (terecht?) afknappen als ze erachter komen dat je een TS bent, en je moet dan nog uitkijken ook, wat er naar je hoofd geslingerd kan worden.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Frederique_ schreef:
Ik zit niet *straks* in reality... ik leef al fulltime als vrouw en ondervind weinig problemen hoor, ik heb ook een heel realistische instelling. Wat moet ik van dit forum opsteken. Ik wou dat ik er wat van opstak.
Wat wil je weten?

Groetjes,

Frederique
Maakt me niet uit, anything new!!
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

snoopy schreef:en je moet dan nog uitkijken ook, wat er naar je hoofd geslingerd kan worden.
't Lijkt wel alsof je ervaring hebt met dingen naar je hoofd geslingerd krijgen... Misschien kun je daar eens iets over schrijven?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Frederique_ schreef:
snoopy schreef:en je moet dan nog uitkijken ook, wat er naar je hoofd geslingerd kan worden.
't Lijkt wel alsof je ervaring hebt met dingen naar je hoofd geslingerd krijgen... Misschien kun je daar eens iets over schrijven?

Groetjes,

Frederique
Ik heb wel meegemaakt dat een man met zn staart tussen de benen ervan doorging toen hij erachter kwam, een andere jongen voelde zich enorm bedrogen/gekwetst... en het was alleen bij praten gebleven toen zelfs...en zo kan ik wel meer voorbeelden bedenken... maar geloof jij dat niet dan? Denk jij dat mannen transen zomaar als echte vrouwen accepteren?
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Als jij voorbeelden bedenkt geloof ik je niet. :wink:

En nee, ik geloof niet dat mannen transen zomaar als echte vrouwen accepteren. Omgekeerd geloof ik ook niet dat mensen elkaar, als ze elkaar wat beter hebben leren kennen, zo maar afwijzen omdat de ander trans is. Zeker als je samen wat ouder bent gaat 't voor mijn gevoel om heel andere zaken in een relatie dan seks.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Frederique_ schreef:Als jij voorbeelden bedenkt geloof ik je niet. :wink:

En nee, ik geloof niet dat mannen transen zomaar als echte vrouwen accepteren. Omgekeerd geloof ik ook niet dat mensen elkaar, als ze elkaar wat beter hebben leren kennen, zo maar afwijzen omdat de ander trans is. Zeker als je samen wat ouder bent gaat 't voor mijn gevoel om heel andere zaken in een relatie dan seks.

Groetjes,

Frederique
Nee ik bedenk niets. Ik leef niet vanuit boekenwijsheid, ik heb mn bijbel nog niet gevonden waarnaar ik kan leven, ik ondervind dat gewoon. Er wordt beweert dat ik hier de dingen uit mn duim zuig, maar wie van die mensen heeft zelf al eens ervaring opgedaan? Ik hoor daar niets over, er is geen behoefte voor, of men valt op vrouwen.

Verder vind ik niet dat jij een realistisch beeld hebt van relatie's. In de meeste relatie's is seks nl (ook op oudere leeftijd) een uitdrukking van liefde die je voor elkaar voelt. En het is echt niet zo dat je als TS op leeftijd makkelijker een relatie aan kan gaan met een oudere man.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

snoopy schreef:
Anna. schreef: Ik heb tot ongeveer een half jaar geleden 10 jaar een relatie gehad met een man die 17 jaar jonger is dan ik. Ik heb hem 3 weken voor mijn operatie leren kennen, en ik kan je verzekeren dat hij absoluut geen homo is.
Ik heb niet gezegd dat hij homo is... homo's vallen niet op vrouwelijke mannen nl en ik kan dat weten. Hij kan bi zijn, of een ander complex hebben gehad, want ik vind het niet echt *normaal* dat je als TS een partner hebt die 17 jaar jonger is. Sorry maar ik zoek toch echt iemand van mn eigen leeftijd of ouder. In de hoop dat ik dan jongens vermijd die een angst hebben voor vrouwen maar zich wel veilig voelen bij mij bijv.

groetjes
Ik wil daar nog even over zeggen: sorry als ik te sceptisch ben, dat is ook niet fair. Dus trek je er niet teveel van aan ajb. Het is ook niet mijn bedoeling met al die rationalisaties de boel dood te rationaliseren, soms is het gewoon beter op gevoel te leven en niet teveel na te denken. Ik ben alleen heel sceptisch geworden, een neveneffect van mn ervaringen en de uiteindelijke transitie.

Wat ik zo raar vind, is dat ik vecht om normaal te kunnen zijn, maar dat ik het helaas nooit wordt. Echt een hoofdbreker. En omdat ik niet normaal ben, heb ik dus geen normaal leven. Voor diegenen die dat wel lukt... mijn zegen heb je :)
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
antoinette41
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: vr jul 30, 2004 2:25
Locatie: heemstede

Bericht door antoinette41 »

@Snoopy

Ik heb wel meegemaakt dat een man met zn staart tussen de benen ervan doorging toen hij erachter kwam, een andere jongen voelde zich enorm bedrogen/gekwetst... en het was alleen bij praten gebleven toen zelfs.

Gisteravond had ik wel mooi even beet,en vooropgesteld het was geen geilerik ofzo.
Gewoon een leuke man met een normaal voorkomen.
Ik was er een beetje te moe voor allemaal,maar was ik verder gegaan in de nacht,dan was het nog wat moois geworden:)
Een tip:als je steeds met het gevoel rond moet lopen,ik had er vroeger wat tussen hangen, en wat zullen ze wel denken gaat het nooit goedkomen,wat meehelpt is gewoon een ander eerlijk en open toespreken, en dan heb ik het niet over het voorgaande.
Het is en blijft een spel,ook biovrouwen beleven dit.
P.s. ik heb me wel vermaakt.
antoinette
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Janiek_ schreef:
Jennifer Hopelez schreef:Dankje Janiek!

ik lees volop mee en ik begrijp niet helemaal wat je nou eigenlijk wilt zeggen over je vrouw zijn en dat dat ook zo blijft als 'men' het weet. Bedoel je dat je hormoongebruik en SRS niet noodzakelijk vind om als vrouw gezien te worden? En dat je dus geen hormonen gebruikt en niet op weg bent naar een SRS?
Aan hormoongebruik en de wens tot SRS lijkt me eerlijk gezegd niets privees op een forum waar ook TS'en schrijven.
Jij bent Jennifer helemaal niet.
Even gecheckt, maar de Jennifer hier is dus travestie in het kwadraat :wink: !

Voor wie het niet weet: Jennifer Hopelezz is de meest prominente Amsterdamse drag queen. Zij organiseert o.a. de jaarlijkse drag queen Olympics, het Hoerenbal en wordt de nieuwe nachtburgemeester van Amsterdam, als het even meezit.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

Janiek_ schreef:Voor wie het niet weet: Jennifer Hopelezz is de meest prominente Amsterdamse drag queen.
Ow, ik heb even zitten googelen, maar dat had ik geloof ik beter niet kunnen doen, kan iemand alsjeblieft wat scheermesjes naar die dame sturen? :D
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

snoopy schreef:homo's vallen niet op vrouwelijke mannen nl en ik kan dat weten.
vertel...hoe kun je op deze manier spreken voor alle homo's?

Oh ja, als je gaat zitten quoten, voeg t dan samen in 1 bericht....nu zie ik alleen maar jouw naam staan en dat wekt ook irritatie op bij mensen hier.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

joandelynn schreef:
Janiek_ schreef:Voor wie het niet weet: Jennifer Hopelezz is de meest prominente Amsterdamse drag queen.
Ow, ik heb even zitten googelen, maar dat had ik geloof ik beter niet kunnen doen, kan iemand alsjeblieft wat scheermesjes naar die dame sturen? :D
Ik geloof dat deze dame trots is op haar mannelijke kant :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

snoopy schreef:
Wat ik zo raar vind, is dat ik vecht om normaal te kunnen zijn, maar dat ik het helaas nooit wordt. Echt een hoofdbreker. En omdat ik niet normaal ben, heb ik dus geen normaal leven. Voor diegenen die dat wel lukt... mijn zegen heb je :)
Ja, tragisch, anders niet dan tragische. Herkenbaar wel, toch, ook al ben ik geen hetero (hoewel, je weet maar nooit, als ik de kans kreeg).

Hoe dichter ik er bij kom, hoe pijnlijker het lijkt te worden dat het nooit zo zal zijn als wanneer ik dit niet had gehad. Ik trek nu al jaren op met mensen uit de transgender beweging en heb er veel van geleerd, maar uiteindelijk vooral dit: ik ben 'anders' tegen wil en dank en het lukt mij ook niet om van die nood een deugd te maken. Het is bij mij alleen omdat er het een en ander niet klopt en omdat ik bang ben dat ik juist op het meest intieme moment niet gezien zal worden als wie ik ben.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

snoopy schreef:
Ik heb wel meegemaakt dat een man met zn staart tussen de benen ervan doorging toen hij erachter kwam, een andere jongen voelde zich enorm bedrogen/gekwetst... en het was alleen bij praten gebleven toen zelfs...en zo kan ik wel meer voorbeelden bedenken... maar geloof jij dat niet dan? Denk jij dat mannen transen zomaar als echte vrouwen accepteren?
Ik denk dat iedereen wel veel meegemaakt heeft..Ik ken dit soort verhalen erg veel weet het zelf ook uit ervaring dat mannen etters kunnen zijn en ja je hebt er ook de mannen tussen die alleen maar aan een snelle wip denken of even snel met een trans een keer iets willen proberen omdat ze dat juist spannend vinden..

Ik heb nu sinds een tijdje een hele lieve vent ja ik ben een hetero vrouw en val dan ook alleen maar op een mannelijke man om het even zo te zeggen..Ik had eerst zoiets van ik zal wel nooit een vent tegen komen die serieus is maar ze bestaan dus toch echt wel..Het leuke van hem is dat het hem niet om de seks gaat maar juist om de persoon met wie ik ben het maakt voor hem niet uit dat ik vroeger als een jongen ben geboren want toen kende hij me ook al ken hem al 30 jaar dus bijna me leven lang al..Nooit iets gehad samen tot een tijdje geleden we met elkaar hebben afgesprokken en ik een aantal dagen bij hem ben geweest..

Het was gewoon gezellig kletsen op de bank hangen drankje erbij en lekker knuffelen..En op een gegeven moment is toch de vonk wel overgesprongen bij ons beiden waar ik dus ook wel blij om ben..
Dus het spreekwoord van op elk potje past een deksel klopt wel zo een beetje..

Ik ben niet op zoek geweest naar een man hij is gewoon op mijn pad gekomen en moet zeggen voel me heerlijk bij hem alleen het nadeel is dat hij best ver bij me vandaan woont maar dat maakt niet uit we spreken elkaar elke dag op msn..

Groetjes Prescilla
Groetjes Prescilla
Plaats reactie