een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Ik ben een travestiet en val indd op transen
0
Geen stemmen
Ik ben een travestiet en val niet op transen of shemales
3
27%
Ik ben een travestiet en val op shemales
1
9%
Ik ben een travestiet en val op shemales en transen
7
64%
 
Totaal aantal stemmen: 11

Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

AM_ber_79 schreef:
snoopy schreef:homo's vallen niet op vrouwelijke mannen nl en ik kan dat weten.
vertel...hoe kun je op deze manier spreken voor alle homo's?

Oh ja, als je gaat zitten quoten, voeg t dan samen in 1 bericht....nu zie ik alleen maar jouw naam staan en dat wekt ook irritatie op bij mensen hier.
Ik weet dat je van me houdt schat, maar je hoeft het niet zo duidelijk te laten blijken ! ;)
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Janiek_ schreef: Hoe dichter ik er bij kom, hoe pijnlijker het lijkt te worden dat het nooit zo zal zijn als wanneer ik dit niet had gehad.
Klopt hoe waarschijnlijker het wordt dat je mogelijk gewoon als vrouw gezien (en/of bemind) zou kunnen worden, des te pijnlijker het soms lijkt te worden. Dat is een assepoester gevoel. Je mag er even van proeven maar tot middernacht :)
Janiek_ schreef:Ik trek nu al jaren op met mensen uit de transgender beweging en heb er veel van geleerd, maar uiteindelijk vooral dit: ik ben 'anders' tegen wil en dank en het lukt mij ook niet om van die nood een deugd te maken. Het is bij mij alleen omdat er het een en ander niet klopt en omdat ik bang ben dat ik juist op het meest intieme moment niet gezien zal worden als wie ik ben.
Ik ben daarom ook maar meer en meer gaan accepteren dat ik TS ben, wie weet valt het dan nog eens mee.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Prescilla schreef: Ik ben niet op zoek geweest naar een man hij is gewoon op mijn pad gekomen en moet zeggen voel me heerlijk bij hem alleen het nadeel is dat hij best ver bij me vandaan woont maar dat maakt niet uit we spreken elkaar elke dag op msn..

Groetjes Prescilla
Goh wat enig Prescilla! Geniet ervan!!
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

snoopy schreef:
Prescilla schreef: Ik ben niet op zoek geweest naar een man hij is gewoon op mijn pad gekomen en moet zeggen voel me heerlijk bij hem alleen het nadeel is dat hij best ver bij me vandaan woont maar dat maakt niet uit we spreken elkaar elke dag op msn..

Groetjes Prescilla
Goh wat enig Prescilla! Geniet ervan!!
dat doe ik ook zeker ervan genieten maar ik wou er dus ook mee zeggen dat er dus ook wel mannen zijn die je dus wel gewoon als vrouw zien en niet als een ts of als een vrouw die vroeger een man is geweest..dus voor jou is er ook nog hoop..

groetjes Prescilla
Groetjes Prescilla
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Mannen: ik ben er sowieso te oud voor, om voor hen nog interessant te zijn. Voor mij gaan ze dingen dragen en zo. Nog even en ze helpen me naar de overkant van de weg :D . Wel schattig, hoor!
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Janiek_ schreef:Mannen: ik ben er sowieso te oud voor, om voor hen nog interessant te zijn. Voor mij gaan ze dingen dragen en zo. Nog even en ze helpen me naar de overkant van de weg :D . Wel schattig, hoor!
je bent nooit ergens te oud voor Janiek ach en is toch ook wel leuk als ze je naar de overkant van de weg dragen dan hoef je zelf in ieder geval niet te lopen :)
Groetjes Prescilla
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

snoopy schreef: Ik weet dat je van me houdt schat, maar je hoeft het niet zo duidelijk te laten blijken ! ;)
Anna heeft gelijk.... als er vragen direct aan jou gesteld worden draai je er omheen en geef je geen antwoord....jammer.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Bliss
ff weer wat posten
Berichten: 66
Lid geworden op: zo mar 23, 2008 13:24

Bericht door Bliss »

Er is inderdaad een bepaald type travestiet/transgender die naast vrouwen of soms mannen vooral op transgenderisten en transseksuelen valt.
Heel opvallend fenomeen, zover ik het heb bestudeerd gaat het vooral om een bepaald type die behoorlijk sex georiënteerd is. Opvallend is ook het taalgebruik wat gebezigd wordt. Hoi meiden ik ben op zoek naar ' zusjes'. :lol:

Liefs Bliss
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

wow ik krijg bijval! Wordt het toch nog kerstmis! :D
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

AM_ber_79 schreef: vertel...hoe kun je op deze manier spreken voor alle homo's?
Je kunt niet voor alle homo's spreken, maar jij probeert van de wereld steeds een mooiere plaats te maken dan het is. Mensen zijn zoals ze zijn.
En homo's kunnen vrouwelijke mannen best leuk vinden, als het dan maar wel mannen blijven, en dat is een TS niet bepaald, of wil je beweren van wel? Mag hoor :)
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Bliss
ff weer wat posten
Berichten: 66
Lid geworden op: zo mar 23, 2008 13:24

Bericht door Bliss »

Ik heb ook homo's meegemaakt die geen probleem hebben met een vrouwelijk uiterlijk en eventueel wat andere vrouwelijke details. En wat zegt het? Seksuele voorkeur, seksuele identiteit en genderidentiteit zijn zo betrekkelijk en subjectief als de pest. Uiteindelijk is de mens een bipolair wezen en is de invulling daarvan totaal afhankelijk van je eigen keuzes.

Ik denk trouwens dat het type travestie wat we benoemden vooral valt onder travestie fetishme cq het seksueel opgewonden raken van het dragen van vrouwelijke kleding. Hoe dit precies ontstaat is de grote vraag. Het schijnt ook bij transgenders voor te komen. Soms kan dat een uiting zijn van onderdrukte schaamtegevoelens. Doordat de genderdysforie gevoelens geassocieerd worden met schaamtevolle perverse gevoelens gaan deze ook een dergelijke vorm aannemen. Even kort door de bocht beschreven dan.
Bij deze laatste gaat het dus om een tijdelijk verschijnsel wat verdwijnt naarmate de werkelijke gevoelens bevrijd worden.

Maar laat het voor iedereen duidelijk zijn dat als jij je mede-transgenders aanspreekt als 'zusjes' en je elke zin begint en eindigt met 'meid' of meervoud 'meiden', dat je over het algemeen vooral zult overkomen als een niet al te snuggere kerel die probeert een vrouw na te doen. En dan met de nadruk op het stereotype vrouw wat in zijn eigen belevingswereld bestaat. ( vrouwen brengen hun dagen door met tutten en geilen)

Liefs Tante Bliss 8)
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Bliss schreef: Seksuele voorkeur, seksuele identiteit en genderidentiteit zijn zo betrekkelijk en subjectief als de pest. Uiteindelijk is de mens een bipolair wezen en is de invulling daarvan totaal afhankelijk van je eigen keuzes.
Wat als je nou eens voor jezelf sprak? Misschien ligt het voor jou (tijdelijk?) allemaal zo open, maar voor de meeste mensen is dat niet zo. Voorzover ik kan zien.

Voor mij is genderidentiteit wel subjecief, maar niet betrekkelijk. Integendeel, heel basaal.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Bliss
ff weer wat posten
Berichten: 66
Lid geworden op: zo mar 23, 2008 13:24

Bericht door Bliss »

Zolang jij blijft vasthouden aan de hokjes die je in je eigen hoofd vormt, zal de buitenwereld jou ook in hokjes blijven stoppen. Vrouw, transseksueel, transgender, maar waar gaat het uiteindelijk om? Om je zelf, je eigen individu, wie is Bliss, wie is Janiek? Dat is basaal, dat is de werkelijke basis van je mens zijn.
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

snoopy schreef: En homo's kunnen vrouwelijke mannen best leuk vinden, als het dan maar wel mannen blijven, en dat is een TS niet bepaald, of wil je beweren van wel? Mag hoor :)
Nou dan, wat maak je van dit verhaal? Opgetekend uit de mond van een tante van de hoofdpersoon:

Hoofdpersoon groeide op als een wat overgevoelig jongetje op een dorpje ergens in Drenthe. Hij werd als homo beschouwd, maar was hij dat wel? Aan zijn tante vertelde hij dat hij best graag een meisje wilde, maar dat die zo'n "flikkertie" niet moesten.

Op een dag had hij een alleraardigst vriendje. Ah, toch homo! Iedereen gerustgesteld? 'k Weet 't niet. Een paar jaar later was het vriendje een vriendinnetje. Schat van een meid, volgens de tante, en mooi om te zien ook nog.
snoopy schreef:]Ik ben daarom ook maar meer en meer gaan accepteren dat ik TS ben, wie weet valt het dan nog eens mee.
Ik hoop voor jou dat het je lukt. Zelf kan ik het als een complexe bijkomstigheid wel accepteren, maar als identiteit, nee, daar zal ik me altijd tegen blijven verzetten.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Bliss schreef: En wat zegt het? Seksuele voorkeur, seksuele identiteit en genderidentiteit zijn zo betrekkelijk en subjectief als de pest. Uiteindelijk is de mens een bipolair wezen en is de invulling daarvan totaal afhankelijk van je eigen keuzes.
Betrekkelijk, subjectief als de pest???????
Bipolair wezen, invulling afhankelijk van de eigen keuzes?

Gatverdergatver dit is nu wat ik bedoel...als je het wilt hebben over onbegrip, zie hier het levende voorbeeld. Daarom associeer ik me ook niet met de transgenderbeweging omdat die er helemaal -niets- maar dan ook n.i.e.t.s. van begrijpen.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Plaats reactie