een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Ik ben een travestiet en val indd op transen
0
Geen stemmen
Ik ben een travestiet en val niet op transen of shemales
3
27%
Ik ben een travestiet en val op shemales
1
9%
Ik ben een travestiet en val op shemales en transen
7
64%
 
Totaal aantal stemmen: 11

AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

snoopy schreef: En homo's kunnen vrouwelijke mannen best leuk vinden, als het dan maar wel mannen blijven, en dat is een TS niet bepaald, of wil je beweren van wel? Mag hoor :)
Even terug naar waar t over ging:
AM_ber_79 schreef:
snoopy schreef:homo's vallen niet op vrouwelijke mannen nl en ik kan dat weten.
vertel...hoe kun je op deze manier spreken voor alle homo's?
Je spreekt je nu wel heel erg tegen. Eerst vallen homo's niet op vrouwelijke mannen (en jij weet t zeker, want jij kant dat blijkbaar weten....hoe, dat vertel je vervolgens niet) en later kunnen ze ze wel leuk vinden, zolang t mannen blijven. Waarbij je gelijk het deel TS er bij haalt, waar t in t eerste begin niet over ging. Kortom,. je spreekt je zelf tegen en haalt er van alles bij.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

snoopy schreef:nog even en je wordt langzaam onzichtbaar en je postjes ook hoop ik...wat een gezwam
Heb je n keer bijval, brand je degene later nog eens af. Gelukkig zijn we allemaal anders en zien we de wereld allemaal op een eigen manier. Stel je voor dat we allemaal de wereld zouden bekijken als jij, wat zou het dan n saaie boel worden...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

AM_ber_79 schreef:
Bliss schreef:Zolang jij blijft vasthouden aan de hokjes die je in je eigen hoofd vormt, zal de buitenwereld jou ook in hokjes blijven stoppen.
Wat er in je hoofd zit, zit nog niet in de wereld. Ik denk niet in hokjes, maar t grootste deel van de wereld om mij heen wel.
Ik beleef "man" en "vrouw" niet als "hokjes". Het zijn zulke ruim bemeten identiteiten, die je op zoveel manieren vorm kunt geven, er zit zoveel overlap in.

Als ik kijk naar mijn eigen ervaring: ik had het man-zijn als erg benauwend ervaren en was aanvankelijk bang dat het aan de andere kant hetzelfde zou zijn. Maar als je eenmaal aan de goeie kant staat, voor je eigen besef, dan blijkt daar opeens alle ruimte te zijn om jezelf te zijn. Er is niets wat een man wel kan doen en een vrouw niet (reproductieve dingen daargelaten). Dat het andersom iets moeilijker ligt, geloof ik wel.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Janiek_ schreef:[.

, was er een reïntegratiedeskundige (zelf T) die mij als een mogelijke aanwinst voor een groep transen op weg naar werk zag. Deze meervoudige deskundige snapte er namelijk niets van dat die transseksuelen erop stonden als vrouw benaderd te worden. Waarom was het niet gewoon genoeg als je de ruimte kreeg om "jezelf te zijn"?[/quote]

die dame is reintegratiedeskundige en zelf T dus. Zou het niet kunnen dat dze als T reintegratiedeskundige de klappen van de T zweep kent?
Ze heeft heel goed in de gaten dat geen enkele werkgever zit te wachten op een (onpassabele) T die gaat drammen bij collega's dat ze een vrouw is.
1 verkeerde aanspreekvorm van 1 collega en gegarandeerd heibel op de werkvloer.
Tuurlijk heeft een TS het recht zichzelf post srs als vrouw te zien maar als ze niet passabel is dan kan ze qua werk maar beter realistisch blijven.
Water bij de wijn dus dus aanpassen aan haar omgeving.
De wereld draait namelijk niet alleen om de T in kwestie.
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

AM_ber_79 schreef: Je spreekt je nu wel heel erg tegen.
nee maar had geen zin het allemaal uit te leggen... een vrouwelijke homoman geniet van zn piemel en laat daar van alles mee doen, hij blijft dus gewoon een man...als ik als homo alleen en enkel maar het vrouwtje wilt zijn in bed, val je dus buiten de interesse van homo's en binnen het interessegebied van bimannen....
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Jennifer Hopelez schreef:.
De wereld draait namelijk niet alleen om de T in kwestie.
Jawel!!!! ik zou gewoon net doen alsof ik doof ben als iemand me met meneer zou aanspreken... of die persoon aankijken alsof hij/zij in de war is ... en voor het geval je het nog niet wist :) de wereld draait wel om iedere TS :) hele gezinnen draaien nl ook soms om 1 enkele TS heen :) ALLES moet wijken voor de transitie... ALLES incl vrouw en kinderen!!
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

snoopy schreef:
AM_ber_79 schreef: Je spreekt je nu wel heel erg tegen.
nee maar had geen zin het allemaal uit te leggen...
je spreekt jezelf tegen en probeert t vervolgens nog goed te praten.... Hele pagina's schrijf je vol en nu zou je geen zin hebben om t allemaal uit te leggen.....je valt door de mand heen...pas je op met de landing?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

AM_ber_79 schreef:
snoopy schreef:
AM_ber_79 schreef: Je spreekt je nu wel heel erg tegen.
nee maar had geen zin het allemaal uit te leggen...
je spreekt jezelf tegen en probeert t vervolgens nog goed te praten.... Hele pagina's schrijf je vol en nu zou je geen zin hebben om t allemaal uit te leggen.....je valt door de mand heen...pas je op met de landing?
Ik kan het ook niet helpen dat jij het allemaal niet begrijpt, ik doe mn best :)
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

snoopy schreef:
AM_ber_79 schreef:
snoopy schreef: nee maar had geen zin het allemaal uit te leggen...
je spreekt jezelf tegen en probeert t vervolgens nog goed te praten.... Hele pagina's schrijf je vol en nu zou je geen zin hebben om t allemaal uit te leggen.....je valt door de mand heen...pas je op met de landing?
Ik kan het ook niet helpen dat jij het allemaal niet begrijpt, ik doe mn best :)
Wie begrijpt het nog wel dan ? Ik heb 5 pagina's gelezen die vnl quote's zijn met 1 zin opmerking. Antwoord op oprechte eerlijke vragen zijn en worden niet beantwoord.
Je bakent je eigen wereld af, en beledigt vervolgens indirect mensen die anders zijn dan jou. Alles draait om jou en jou alleen. Waarheid van een ander is geen waarheid, alleen wat je meemaakt is waar, de rest bedriegt of liegt.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

snoopy schreef:Alleen spreken van een behoefte vrouw te zijn is al verkeerd.
Ik vraag me wel eens af of er hier dingen besproken worden die voor jouw gevoel -niet- verkeerd zijn.
Je bent zo snel met je oordeel...
Waarom mag een ander niet gewoon zijn zoals die is?

Ik heb vaak de behoefte een vrouw te zijn. Ik ben 't helaas niet (altijd) (helemaal) (volledig). Ik mis zowel lichamelijk als psychisch als in mijn verleden bepaalde zaken om dat goed te kunnen zijn. Maar daarom mag het verlangen er toch wel zijn?! En er mag toch ook over gesproken worden?!

Ik gun je veel mildheid, zowel naar een ander als naar jezelf...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Snoopy stelt vaak heel zinnige vragen, alleen jammer dat ze het vaak zo beroerd brengt, waardoor niemand zich geroepen voelt om zinnige antwoorden te geven.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Janiek_ schreef:
snoopy schreef:Alleen spreken van een behoefte vrouw te zijn is al verkeerd.
Ervan spreken is niet verkeerd, zolang het duidelijk is dat je spreekt vanuit het eigen perspectief, dat van een man met de behoefte af en toe vrouw te zijn.
En is dat dan een andere perspectief dan dat van een vrouw die geboren is in een mannenlichaam, maar die, voor welke reden dan ook, genoegen neemt met maar af en toe zichzelf zijn, en die verder de rest van haar leven doorbrengt in travestie... dus als man verkleed?

Welke is de ware travestiet? Degene die voor haar gevoel de merendeels van haar leven in travestie doorbrengt, of degene die voor haar gevoel maar af en toe in travestie verschijnt? En heeft de ene dan net zo min raakvlakken met transseksuelen of transgenders als de andere?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Lisa met een S schreef:
Janiek_ schreef:
snoopy schreef:Alleen spreken van een behoefte vrouw te zijn is al verkeerd.
Ervan spreken is niet verkeerd, zolang het duidelijk is dat je spreekt vanuit het eigen perspectief, dat van een man met de behoefte af en toe vrouw te zijn.
En is dat dan een andere perspectief dan dat van een vrouw die geboren is in een mannenlichaam, maar die, voor welke reden dan ook, genoegen neemt met maar af en toe zichzelf zijn, en die verder de rest van haar leven doorbrengt in travestie... dus als man verkleed?

Welke is de ware travestiet? Degene die voor haar gevoel de merendeels van haar leven in travestie doorbrengt, of degene die voor haar gevoel maar af en toe in travestie verschijnt? En heeft de ene dan net zo min raakvlakken met transseksuelen of transgenders als de andere?

Lisa
Zo iemand kan zich een perspectief zoals die van Janiek aanmeten. Ik begrijp uiti haar postjes dat die van man naar transgender naar transseksueel naar vrouw is gegaan en nog passabel ook maar zo te lezen zonder hormoongebruik en een srs.

Het onmogelijke is ook mogelijk als je er zelf maar voldoende achter staat en er rotsvast in gelooft. Plus het bijkomende voordeel van een natuurlijke hormoonhuishouding die zo blijft, geen SRS, wat een zware operatie is enzo.
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

En over perspectief gesproken. Vreer is een zeer bekende figuur in T land.
Voor zover ik begrijp is dat een ex transseksuele travestiete transseksueel in omgekeerde richting weer.
Dus 1x een m/v srs, 1x een borstvergroting, 1x een ongedaan gemaakte borstvergroting, 3x veranderen van een zware hormoonkuur en misschien wel nog 1x een v/m SRS inclusief een penisprothese.
Dat lijke me fysiek niet zo gezond allemaal dus begrijp ik het perspectief van Janiek helemaal. Blijf gewoon fysiek zoals je bent en geloof rotsvast in je zelf en je ware gender.
Dat voorkomt allerlei zware fysieke ingrepen.
Ik bedek mijn schmertz met nerts
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Jennifer Hopelez schreef:En over perspectief gesproken. Vreer is een zeer bekende figuur in T land.
Voor zover ik begrijp is dat een ex transseksuele travestiete transseksueel in omgekeerde richting weer.
Dus 1x een m/v srs, 1x een borstvergroting, 1x een ongedaan gemaakte borstvergroting, 3x veranderen van een zware hormoonkuur en misschien wel nog 1x een v/m SRS inclusief een penisprothese.
Dat lijke me fysiek niet zo gezond allemaal dus begrijp ik het perspectief van Janiek helemaal. Blifjf gewoon fysiek zoals je bent en geloof rotsvast in je zelf en je gender.
Dat voorkomt allerlei zware fysieke ingrepen.
Ik persoonlijk vind het niet goed over iemand die je niet zelf kent allerlei operaties en hormoonbehandelingen te speculeren. Laat zhaar zelf reageren, of iemand die nu nog contact met haar heeft (ik heb het niet meer). En over wat iemand allemaal zelf doet, hoeven anderen geen uiting of wat dan ook over te doen. Ik vind dit toch wel te ver gaan.
Plaats reactie