een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Ik ben een travestiet en val indd op transen
0
Geen stemmen
Ik ben een travestiet en val niet op transen of shemales
3
27%
Ik ben een travestiet en val op shemales
1
9%
Ik ben een travestiet en val op shemales en transen
7
64%
 
Totaal aantal stemmen: 11

Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Die ken ik dus wel persoonlijk in T en Genderland. Hoe zou ik dat anders allemaal kunnen weten?
Ik bedek mijn schmertz met nerts
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Jennifer Hopelez schreef:Die ken ik dus wel persoonlijk in T en Genderland. Hoe zou ik dat anders allemaal kunnen weten?
En vind je het dan nog niet te ver gaan om zonder persoonlijke toestemming van zhaar dit zo allemaal op te sommen op een openbaar forum dat iedereen kan lezen ?
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Vreer steekt het zelf niet onder stoelen of banken. Sterker nog: Vreer is in die hoedanigheid jaren geleden eens op TV geweest na verwijdering van zhaar borstprotheses, in badpak in een zwembad. Of ga je nu beweren dat Vreer als ex transseksuele travestiete transseksueel in omgekeerde richting weer aan de testo omgekeerd stealth is als ex transseksuele travestiete transseksueel in omgekeerde richting aan de testo?
Ik bedek mijn schmertz met nerts
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Ik beweer niks, ik heb al sinds langere tijd (helaas) geen contact meer met Vreer. Maar ook al steekt iemand het niet onder stoelen of banken, Vreer schrijft hier niet zelf op het forum, en dan iemand zo publiekelijk maken gaat mijns inziens erg ver. Ik ben heel benieuwd wat de moderators daar van vinden.
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Jennifer Hopelez schreef:Vreer steekt het zelf niet onder stoelen of banken. Sterker nog: Vreer is in die hoedanigheid jaren geleden eens op TV geweest na verwijdering van zhaar borstprotheses, in badpak in een zwembad. Of ga je nu beweren dat Vreer als ex transseksuele travestiete transseksueel in omgekeerde richting weer aan de testo omgekeerd stealth is als ex transseksuele travestiete transseksueel in omgekeerde richting aan de testo?
Waaaat? wat is dat voor raar figuur? Kijk dat zou nou een taak kunnen zijn voor TNN, te zorgen dat zo iemand koste wat het kost uit de media wordt gehouden... :o
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Jennifer Hopelez schreef:Vreer steekt het zelf niet onder stoelen of banken. Sterker nog: Vreer is in die hoedanigheid jaren geleden eens op TV geweest na verwijdering van zhaar borstprotheses, in badpak in een zwembad.
Wat jij er aan toevoegt is wel heel wat meer dan dat. En dat wat deze quote betreft wist ik dat dat zo was, maar dan hoef je toch niet alles van die persoon te vertellen. Hoe zou jij het vinden als iemand op een forum waar jij niet komt jouw levensverhaal eventjes uit de doeken doet ? Of wil je zo graag publiciteit ? En ja, je nick kan zijn wat het is, wil niet zeggen dat je die persoon ook echt bent. Internet is zo makkelijk en anoniem, zalig om te doen en laten en te schrijven waar je zin in hebt.
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

snoopy schreef:Waaaat? wat is dat voor raar figuur? Kijk dat zou nou een taak kunnen zijn voor TNN, te zorgen dat zo iemand koste wat het kost uit de media wordt gehouden... :o
Misschien dat Jennifer nu snapt waarom zo'n bericht niet op deze manier op dit forum thuis hoort, zeker niet met naam. En TNN heeft niets te zeggen over wat zhaar in het privéleven doet.
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Anna, wil jij zeggen dat je zelf ook onder je eigen naam post dan? Vreer is een T activist en is als zodanig eens op TV verschenen, in een mainstream TV programma in een badpak in een zwembad waarbij zhij zhaar verwijderde borstprotheses besprak. En zhaar transitie back and forth.
Niet bepaald stealth en de laatste keer dat ik Vreer bij de N00dles zag had zhij een flinke sik gekweekt die fier aan zhaar kin hing. Blijkbaar heeft de permanente ontharing tijden zhaar m/v transitie niet helemaal gewerkt en word het restant weer volop met oa testosteron gecultiveerd.
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Jennifer Hopelez schreef: Vreer is een T activist en is als zodanig eens op TV verschenen, in een mainstream TV programma in een badpak in een zwembad waarbij zhij zhaar verwijderde borstprotheses besprak. En zhaar transitie back and forth. .
hemeltje lief!! Wil je ook nog zeggen dat hij activist is?? Geen wonder dat de BvG-vergoeding is afgeschaft. Dat wil je toch niet menen he, dat een spijtoptant op de barricaden staat. Elke dag blijf ik me hier weer verbazen... :o
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Snoopy, je begr ijpt het niet. Vreer is idd een activist maar dan als ex transseksuele travestiete TRANSSEKSUEEL IN OMGEKEERDE RICHTING AAN DE TESTO.
Dat is is dus een T activist. En qua transitie layer over layer.
Daarom is het zo fijn dat iemand als Janiek een vrouw kan zijn zonder hormonale of chirurgische ingrepen. Ook dat is mogelijk dus. n
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Jennifer Hopelez schreef:Snoopy, je begr ijpt het niet. Vreer is idd een activist maar dan als ex transseksuele travestiete TRANSSEKSUEEL IN OMGEKEERDE RICHTING AAN DE TESTO.
Dat is is dus een T activist. En qua transitie layer over layer.
Daarom is het zo fijn dat iemand als Janiek een vrouw kan zijn zonder hormonale of chirurgische ingrepen. Ook dat is mogelijk dus. n
lol ik geloof dat ik er niets meer van begrijp :lol:
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Jammer, je leek me zo intelligent. Nog maar een keer l-a-n-g-z-a-a-m lezen dan.
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Ja sorry hoor...dat is niet een kwestie van intelligentie maar van gekheid. Transen die dmv van zelfhypnose zonder SRS en horms in transitie gaan (hoe moet ik dat begrijpen?).

Wat ik wil zeggen is dat iemand als die Vreer echt heel erg slecht is voor de beeldvorming, vind jij van niet dan? Vindt jij het normaal dat zo iemand de spotlights zoekt? Dat soort figuren zorgt er dus voor dat het protocol van de VU aangescherpt is!!!! Het eerste wat ze tegen me zeiden was dat ze wilden voorkomen dat ik er over 2 jaar weer zat en weer terug zou willen naar man.
En zo iemand zoekt de media ook nog op.
Dat bedoel ik dus... actievoeren is niet zomaar een beetje aanrommelen en prutsen...je hebt een verantwoordelijkheid... als je die niet kent, moet je het gewoon niet doen!!!
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Snoopy, ik ga hier niet verder meer op in. Helaas maar waar, jel klinkt nogal narrowminded.
Ieder mens heeft recht op zelfbeschikking over zhaar lichaam of die nou back and forth in transitie gaat en een layer over layer TS-TS lichaam ontwikkeld of dat een man via transgender naar transseksueel naar passabele vrouw gaat door zelfhypnose en dus zonder hormonen of srs.
We leven in Nederland anno 2009 en gelukkig kan dit allemaal in T land.
Ik bedek mijn schmertz met nerts
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Jennifer Hopelez schreef:Anna, wil jij zeggen dat je zelf ook onder je eigen naam post dan?
Ja, ik post onder mijn eigen voornaam ja, en ergens op dit forum staat ook nog mijn achternaam in een berichtje. Ik heb niks te verbergen, ben wie ik ben.
Plaats reactie