een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Ik ben een travestiet en val indd op transen
0
Geen stemmen
Ik ben een travestiet en val niet op transen of shemales
3
27%
Ik ben een travestiet en val op shemales
1
9%
Ik ben een travestiet en val op shemales en transen
7
64%
 
Totaal aantal stemmen: 11

Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Jennifer Hopelez schreef:Snoopy, ik ga hier niet verder meer op in. Helaas maar waar, jel klinkt nogal narrowminded.
Ieder mens heeft recht op zelfbeschikking over zhaar lichaam of die nou back and forth in transitie gaat en een layer over layer TS-TS lichaam ontwikkeld of dat een man via transgender naar transseksueel naar passabele vrouw gaat door zelfhypnose en dus zonder hormonen of srs.
We leven in Nederland anno 2009 en gelukkig kan dit allemaal in T land.

Nou ja zeg! :( het slaat echt nergens meer op waar ik allemaal "begrip" voor zou moeten opbrengen? Echt, kom op! Dit gaat echt nergens meer over. Exmilitair, dat is tot daar aan toe, maar een layer over layer TS? ben je wel goed bij je verstand??
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

wat is de volgende stap dan? gaat hij zijn penisprothese weer naar binnen laten werken?
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Jij moet nog een boel leren Snoopy. Heb je wel eens van Annie Sprinkle gehoord? Die heeft een v/m vriend, Les Lee heet ie geloof ik, met een soort inklapbare penisprothese die boven zijn clit en vagina is geinstalleerd.
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Jennifer Hopelez schreef:Het onmogelijke is ook mogelijk als je er zelf maar voldoende achter staat en er rotsvast in gelooft.
Ja, hoor, op een gegeven moment geloven andere mensen er ook in en krijg je gewoon een V op je ziekenhuispasje van het VUmc :wink: .

En gelooft de politie jou in plaats van je ID-kaart bij het invullen van een proces verbaal.

Weet je wat een heleboel scheelt? In de buitenwereld zijn de mensen een beetje kippig. Die hebben geen genderissues, dus zien heel zwart-wit alleen mannen of vrouwen en als je dan een beetje geluk hebt en je wordt in eerste instantie als vrouw ingeschat, dan is het pleit al beslecht. Zolang iemand niet het idee heeft met je naar bed te willen, is zo iemand niet bezig met wat jij slikt of tussen je benen hebt.

En ook als wel te zien is dat je niet als vrouw geboren bent, hebben de meeste mensen wel door dat je niet voor de gekheid doet wat je doet (je als vrouw presenteren) en tonen ze het respect dat je daarmee verdient, namelijk dat ze je ook verder als vrouw erkennen.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Gelukkig dat we in NL niet zulke 'mugshots' kennen als in de USA. Een voortschrijdende kalende kruin staat niet echt vrouwelijk en duid ook niet op hormoongebruik ;-)
Ik weet dat vrouwen in alle soorten en maten bestaan maar ik heb er nog nooit 1 gezien van ruim 1.90 lang en een kalende kruin, van achteraf en bovenop gezien.
Van voor heb ik nog nooit een vrouw gezien van ruim 1.90 lang, kleine, diepliggende kraaloogjes een enorme neus, en nog een zodanig enormer e kin zodat de mond totaal ingevallen lijkt.
Een enorme romp maar dan zonder spoor van borstgroei, geen taille, maar ipv daarvan een forse (mannen)buik, geen heupen.
Zo passabel word ik nooit :-(
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Jennifer Hopelez schreef:Jij moet nog een boel leren Snoopy. Heb je wel eens van Annie Sprinkle gehoord? Die heeft een v/m vriend, Les Lee heet ie geloof ik, met een soort inklapbare penisprothese die boven zijn clit en vagina is geinstalleerd.
Annie Sprinkle? lol die naam ! als ze gaan trouwen kan hij haar naam overnemen?
ik ben er duizelig van ik kap er even mee, ik kan het niet meer verwerken die gekkigheid. Het is nog tot daaraan toe dat dat soort mensen bestaan, maar als je dan ook nog "gedwongen" wordt er begrip voor te hebben, gaat me toch echt te ver sorry. Noem mij dan maar bekrompen...
Ik kan het niet verwerken...naar mijn mening horen dat soort mensen eerder in een gekkenhuis thuis oid...of moeten tegen zichzelf beschermt worden... :cry: wat een waanzinnige verhalen ! :lol: :lol: :lol:
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

En dan moet je nagaan dat er mensen zijn die nog gekkere dingen doen dan t* 8)
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Jennifer Hopelez schreef:Gelukkig dat we in NL niet zulke 'mugshots' kennen als in de USA. Een voortschrijdende kalende kruin staat niet echt vrouwelijk en duid ook niet op hormoongebruik ;-)
Ik weet dat vrouwen in alle soorten en maten bestaan maar ik heb er nog nooit 1 gezien van ruim 1.90 lang en een kalende kruin, van achteraf en bovenop gezien.
Van voor heb ik nog nooit een vrouw gezien van ruim 1.90 lang, kleine, diepliggende kraaloogjes een enorme neus, en nog een zodanig enormer e kin zodat de mond totaal ingevallen lijkt.
Een enorme romp maar dan zonder spoor van borstgroei, geen taille, maar ipv daarvan een forse (mannen)buik, geen heupen.
Zo passabel word ik nooit :-(
In één oogopslag duidelijk wie zich hier achter Jennifer Hopelezz verschuilt.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Janiek_ schreef:
Jennifer Hopelez schreef:Gelukkig dat we in NL niet zulke 'mugshots' kennen als in de USA. Een voortschrijdende kalende kruin staat niet echt vrouwelijk en duid ook niet op hormoongebruik ;-)
Ik weet dat vrouwen in alle soorten en maten bestaan maar ik heb er nog nooit 1 gezien van ruim 1.90 lang en een kalende kruin, van achteraf en bovenop gezien.
Van voor heb ik nog nooit een vrouw gezien van ruim 1.90 lang, kleine, diepliggende kraaloogjes een enorme neus, en nog een zodanig enormer e kin zodat de mond totaal ingevallen lijkt.
Een enorme romp maar dan zonder spoor van borstgroei, geen taille, maar ipv daarvan een forse (mannen)buik, geen heupen.
Zo passabel word ik nooit :-(
In één oogopslag duidelijk wie zich hier achter Jennifer Hopelezz verschuilt.
Ja, een onpassabele TV die de straat niet opdurft als TV maar wel af en toe eens in cafe Noodles kwam en komt als man. Ik heb bewondering voor de passabiliteitdie zich in je hoofd afspeelt.
Ik wou dat ik dat kon in de vorm van zelfhypnose of zo. Alleen mijn baard laten laseren heeft alleen geholpen om mijn make up wat prettiger aan te kunnen brengen maar verder ben ik er niet veel vrouwelijker van geworden. Er zijn wel meer volwassen mannen zonder baardgroei.
Zo stond jij eens beneden in cafe Noodles en ik keek vanaf de entresol boven op je kalende kruin en dacht oeps! tijd voor hormonen!
Ik bedek mijn schmertz met nerts
antoinette41
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: vr jul 30, 2004 2:25
Locatie: heemstede

Bericht door antoinette41 »

Ik kan me er niks bij voorstellen ,om weer terug te gaan naar het oude geslacht,maar een ieder die dat perse wil moet daar zelf de beslissing in nemen.
Verder de laatste 4 pagina's bestaan meer over flauwekul,dan waar de thread origineel over ging.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Jennifer Hopelez schreef:Zo stond jij eens beneden in cafe Noodles en ik keek vanaf de entresol boven op je kalende kruin en dacht oeps! tijd voor hormonen!
Gelukkig zie ik mijzelf niet zo vaak vanaf de entresol van Saarein. En als mijn kapster die spiegel achter me houdt en ik sputter, dan stelt ze mij altijd heel lief gerust: "Er zijn minstens twee andere vrouwen hier in de buurt die daar ook last van hebben. Dat weet niemand, maar ik wel. Die hebben hele mooie extensions, van echt haar. Daar kun je zelfs mee zwemmen. En het ziekenfonds vergoedt dat gewoon, hoor!"

Die heeft nog nooit van transen, hormonen en passabliteit gehoord.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ach... Als ik zie hoeveel normen en waarden hier weer over het forum gegooid worden alsof het absolute waarheden zijn die echt-niet-anders-kunnen dan de schrijfster dat nu in de kop heeft, dan denk ik echt "heeft het nog zin om er tegenin te schrijven, of laat ik het deze keer zitten"?

Bij deze.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Frederique_ schreef:Ach... Als ik zie hoeveel normen en waarden hier weer over het forum gegooid worden alsof het absolute waarheden zijn die echt-niet-anders-kunnen dan de schrijfster dat nu in de kop heeft, dan denk ik echt "heeft het nog zin om er tegenin te schrijven, of laat ik het deze keer zitten"?

Bij deze.

Groetjes,

Frederique
Normen, dat zie ik wel, Frederique, maar verder is het knap waardeloos wat hier uitgespookt wordt.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Dat zijn jouw (en mijn) waarden, daar kun je echt anders over denken ;-)

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Frederique_ schreef:Dat zijn jouw (en mijn) waarden, daar kun je echt anders over denken ;-)

Groetjes,

Frederique
Ongetwijfeld en klaarblijkelijk :wink: !
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Plaats reactie