een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Algemeen

Moderator: Moderators

een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Ik ben een travestiet en val indd op transen
0
Geen stemmen
Ik ben een travestiet en val niet op transen of shemales
3
27%
Ik ben een travestiet en val op shemales
1
9%
Ik ben een travestiet en val op shemales en transen
7
64%
 
Totaal aantal stemmen: 11

Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

conclusie.... hoe verschrikkelijker je bent hoe kleiner de kans dat je terug hoeft te komen? :D
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Maar voor we het uit het oog verliezen: de score van travestieten die op shemales en transen vallen is momenteel 50% en in de meerderheid dus.Travestieten die op shemales vallen bestrijken 12%
Synchroon lopend met de strekking van de inhoud van de contactads hier oop travestie.org!

Misschien een ideetje voor travestieten om in een volgend leven terug te komen als shemale om de castratie-angsten te bezweren? ;-)
Ik bedek mijn schmertz met nerts
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

:lol:
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Jennifer Hopelez schreef:Maar voor we het uit het oog verliezen: de score van travestieten die op shemales en transen vallen is momenteel 50% en in de meerderheid dus.Travestieten die op shemales vallen bestrijken 12%
Synchroon lopend met de strekking van de inhoud van de contactads hier oop travestie.org!

Misschien een ideetje voor travestieten om in een volgend leven terug te komen als shemale om de castratie-angsten te bezweren? ;-)
En hoe heb jij gestemd?
Lisa
If all else fails, buy new shoes
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Jennifer Hopelez schreef:
Anna. schreef:
Jennifer Hopelez schreef:Ik wel. In mijn vorige leven was ik Marilyn Monroe, daarvoor Anne Frank, daarvoor Catharina de Grote en daarvoor was ik Cleopatra.

Voor minder doe ik het niet hoor. Stel je voor? Ik in mijn vorige leven een keuterboerinnetje in Drenthe?? Of nog erger, een turfsteekster??
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!
Dan heb je verdomd weinig geleerd vanuit je vorige levens, behalve dan dat je weet dat je boven iedereen staat 8)
Is dat van hetzelfde niveau als 'spreken namens wel 40.000 mensen'? Over boven iedereen staan gesproken.........
Waar haal je dat dan vandaan. Niet van mij, want zoiets zou en zal ik nooit zeggen, dus schrijf zoiets dan niet bij een quote van mij !
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

en jullie maar denken dat ik zo erg slecht was 8)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Lisa met een S schreef:
Jennifer Hopelez schreef:Maar voor we het uit het oog verliezen: de score van travestieten die op shemales en transen vallen is momenteel 50% en in de meerderheid dus.Travestieten die op shemales vallen bestrijken 12%
Synchroon lopend met de strekking van de inhoud van de contactads hier oop travestie.org!

Misschien een ideetje voor travestieten om in een volgend leven terug te komen als shemale om de castratie-angsten te bezweren? ;-)
En hoe heb jij gestemd?
Lisa
Geert Wilders de laatste keer. En deze poll is anoniem, toch?
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Het is net zo anoniem als men dat wil. Je hebt juist in het draadje de mogelijkheid om uit te leggen waarom je een bepaalde keus heb gemaakt. En sinds jij -- als enige, tot nu toe -- iets te zeggen hebt over de resultaten van de poll, zou het je sieren om iets te zeggen over jouw deel daarin.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Lisa met een S schreef:Het is net zo anoniem als men dat wil. Je hebt juist in het draadje de mogelijkheid om uit te leggen waarom je een bepaalde keus heb gemaakt. En sinds jij -- als enige, tot nu toe -- iets te zeggen hebt over de resultaten van de poll, zou het je sieren om iets te zeggen over jouw deel daarin.

Lisa
De poll geeft beperkte mogelijkheden maar dat wist je zelf ook al natuurlijk. Anders had jij wel aangegeven wat jij hebt gestemd toch?Gezien je impertinente nieuwsgierigheid? ;-)
Ik bedek mijn schmertz met nerts
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Jennifer Hopelez schreef:De poll geeft beperkte mogelijkheden maar dat wist je zelf ook al natuurlijk. Anders had jij wel aangegeven wat jij hebt gestemd toch?Gezien je impertinente nieuwsgierigheid? ;-)
Je naam zegt het al, je bent hopeloos 8) :wink:
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Anna. schreef:
Jennifer Hopelez schreef:De poll geeft beperkte mogelijkheden maar dat wist je zelf ook al natuurlijk. Anders had jij wel aangegeven wat jij hebt gestemd toch?Gezien je impertinente nieuwsgierigheid? ;-)
Je naam zegt het al, je bent hopeloos 8) :wink:
Ik hou niet van ongepaste nieuwsgierigheid van iemand die niets over zichzelf vermeld.
Anoniem= anoniem, en dat geldt zeker voor travestieten. Toch?
Ik bedek mijn schmertz met nerts
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Jennifer Hopelez schreef:Ik hou niet van ongepaste nieuwsgierigheid van iemand die niets over zichzelf vermeld.
Anoniem= anoniem, en dat geldt zeker voor travestieten. Toch?
Je bent gewoon snoopy de 2e. Antwoord geven op vragen doe je niet, maar je doet wel net alsof iemand bepaalde dingen gezegd heeft door de manier waarop je quote en reageert.
Ik heb nooit gezegd anoniem=anoniem en dat geldt zeker voor travestieten.
Alleen dat internet en fora en erg anoniem gebeuren is, en dat iedereen die dat wil zich anders voor kan doen dan dat diegene is. Maar je, het is zo makkelijk iemand woorden in de mond te leggen die diegene niet gezegd heeft. Volgens mij is het weer trollentijd en wordt het tijd voor mij om maar weer eens een maanden dit forum te mijden. Serieus is het momenteel toch niet erg.
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

jij bent een mooie zeg....nu haal je mij er weer bij als iemand zich volgens jou niet goed gedraagd... Laat me er buiten aub ja? Ik weet niet eens waar dit draadje nog overgaat!
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Anna. schreef:
Jennifer Hopelez schreef:Ik hou niet van ongepaste nieuwsgierigheid van iemand die niets over zichzelf vermeld.
Anoniem= anoniem, en dat geldt zeker voor travestieten. Toch?
Je bent gewoon snoopy de 2e. Antwoord geven op vragen doe je niet, maar je doet wel net alsof iemand bepaalde dingen gezegd heeft door de manier waarop je quote en reageert.
Ik heb nooit gezegd anoniem=anoniem en dat geldt zeker voor travestieten.
Alleen dat internet en fora en erg anoniem gebeuren is, en dat iedereen die dat wil zich anders voor kan doen dan dat diegene is. Maar je, het is zo makkelijk iemand woorden in de mond te leggen die diegene niet gezegd heeft. Volgens mij is het weer trollentijd en wordt het tijd voor mij om maar weer eens een maanden dit forum te mijden. Serieus is het momenteel toch niet erg.
Ik weet niet op wat voor niveau jij denkt maar eerlijk gezegd kun je geloof ik niet goed en begrijpend lezen.
Ik antwoordde Lisa en niet jou, maar wel je commentaar. De stemmen op deze poll zijn anoniem.
De uitslag van deze poll is hierboven net zo zichtbaar als een kalende kruin zonder toupet.
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Jennifer Hopelez schreef:
Is dat van hetzelfde niveau als 'spreken namens wel 40.000 mensen'? Over boven iedereen staan gesproken.........
Ik vind voor iemand die al 13 jaar TS is... ze verdomd weinig weet wat het inhoudt, geen idee heeft hoe mannen daar mee omgaan en in alles totaal naief lijkt met hooguit 10% zelfonderzoek. Beetje sterk het gevoel dat ze juist met alle winden meewaait, en als iets haar tegenstaat gelijk om haar heen gaat schoppen...dat getuigt ook al niet van een volwassen houding...
het lijkt mij heel moeilijk als TS te leven, wanneer je niet eens een flauw benul van jezelf en je eigen leven hebt, en je verleden bestaat uit een of ander onsamenhangend verhaal, een verleden wat nooit gebeurd zou zijn was het niet voor haar ex-vrouw, die alles regelde en aan wie enkel de kinderen te danken zijn....
tja
Ik vraag me soms wel eens af hoe sommigen door dat Vu protocol komen...Oh wacht, natuurlijk, op deze manier dus! :lol:
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Plaats reactie