wie zijn er gekker, de patienten of de behandelaars?
Moderator: Moderators
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."
"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
-
- dagelijks aanwezig
- ratje
- is nieuw hier
- Contacteer:
Voorheen ging je dood als je nieren het niet meer deden, je lever stuk was, je hart niet meer goed werkte etc.
Zo ging dat nu eenmaal, dat was de natuur.
Nu kunnen ze levers, nieren, harten vervangen.
Denk niet dat die patienten zich afvragen of hun arts psychisch gezond is, voor god speelt, of gewoon van het snijden in mensen houdt.
Net zoals Alexander Fleming de peniciline uitvond omdat ie gewoon z'n werk aan het doen was (Bacteriën onderzoeken) en niet bezig was om godje te spelen.
Door zijn ontdekking in 1928 zijn inmiddels wel miljoenen mensen beter geworden van infecties die anders gewoon waren doodgegaan.
Ik vind die man alles behalve gek hoor
Nu kunnen ze levers, nieren, harten vervangen.
Denk niet dat die patienten zich afvragen of hun arts psychisch gezond is, voor god speelt, of gewoon van het snijden in mensen houdt.
Net zoals Alexander Fleming de peniciline uitvond omdat ie gewoon z'n werk aan het doen was (Bacteriën onderzoeken) en niet bezig was om godje te spelen.
Door zijn ontdekking in 1928 zijn inmiddels wel miljoenen mensen beter geworden van infecties die anders gewoon waren doodgegaan.
*Tous droits réservés*
Waarbij ik me afvraag of de groei van ziektes als alzheimer en kanker niet juist hierdoor ontstaan. Gaat de wetenschap niet sneller dan de evolutie van het menselijke lichaam aan kan? M.a.w. wordt het lichaam niet ouder gemaakt dan het eigenlijk aan kan?ratje schreef: Door zijn ontdekking in 1928 zijn inmiddels wel miljoenen mensen beter geworden van infecties die anders gewoon waren doodgegaan.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Waarbij ik me afvraag of de groei van ziektes als alzheimer en kanker niet juist hierdoor ontstaan. Gaat de wetenschap niet sneller dan de evolutie van het menselijke lichaam aan kan? M.a.w. wordt het lichaam niet ouder gemaakt dan het eigenlijk aan kan? Wat je terug kunt zien in typische "ouderdomsziektes"?ratje schreef: Door zijn ontdekking in 1928 zijn inmiddels wel miljoenen mensen beter geworden van infecties die anders gewoon waren doodgegaan.
Oh ja, juist de (succesvolle) bestrijding van ziektekiemen heeft er voor gezorgd dat er te veel mensen op deze wereld rondlopen en de aarde naar de kloten helpen. Je kan je dus afvragen hoe blij je er eigenlijk mee moet zijn...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
-
- Eredivisie
Oh, dat deden we ook al voor de uitvinding van de peniciline hoor, het Middenoosten was b.v. ooit helemaal bebost en een bijzonder vruchtbaar gebied. Dat is ook de reden waarom daar de eerste beschavingen zijn ontstaan, met als gevolg dat het nu een kale woestijn is.AM_ber_79 schreef:Oh ja, juist de (succesvolle) bestrijding van ziektekiemen heeft er voor gezorgd dat er te veel mensen op deze wereld rondlopen en de aarde naar de kloten helpen.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Om de gezellige discussie voort te zetten,ratje schreef:Voorheen ging je dood als je nieren het niet meer deden, je lever stuk was, je hart niet meer goed werkte etc.
KNIP
Klopt, maar er is niet op die zeer plotseling ingrijpend ontwikkeling ingespeeld door de groei van de wereld bevolking af te remmen, en daarmee zouden sommigen kunnen beweren dat die ontdekking meer kwaad doet / heeft gedaan dan goed. Dat moet dan ieder voor zich zelf bepalen.
Probeer altijd het geheel "plaatje " te zien, denk daar over na en dan pas je mening geven, waarbij geen ander bepaalt of je "mening" goed of fout is, immers het is jou "mening". En feiten zijn ook maar stellingen waar voldoende mensen het mee eens zijn..... of niet?
Als je gezinnen van tien kinderen hebt zodat er één het overleeft, terwijl alle anderen bezwijken aan ziektes, moet je zodra die ziektes niet meer een rol spelen maar één kind op de wereld zetten, lijkt mij, maar nee hoor, door fokken. Zo is het inderdaad dat een onbalans ontstaat / kan ontstaan door plotseling menselijk ingrijpen. Ziektes voorkomen, mensen genezen natuurlijk moet dat, maar ook daar kleven weer gevolgen aan. Het enige wat je als mens kan doen is oprecht handelen naar de actuele wetenschap waar je over beschikt. Ik ben blij met alle verbeteringen van het leven, door a.o. betere geneeswijze. Maar zoals met alle "actie," heeft dat ook een reactie.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....