een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Algemeen

Moderator: Moderators

een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Ik ben een travestiet en val indd op transen
0
Geen stemmen
Ik ben een travestiet en val niet op transen of shemales
3
27%
Ik ben een travestiet en val op shemales
1
9%
Ik ben een travestiet en val op shemales en transen
7
64%
 
Totaal aantal stemmen: 11

Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Jennifer Hopelez schreef:De poll geeft beperkte mogelijkheden maar dat wist je zelf ook al natuurlijk. Anders had jij wel aangegeven wat jij hebt gestemd toch?Gezien je impertinente nieuwsgierigheid? ;-)
Wat ik impertinent vindt, is als mensen die zich profileren als TS'en stemmen in een poll waar de vraagstelling gericht is op travestieten, en dan conclusies trekken over wat dat zou moeten betekenen voor travestieten, zonder hun eigen bijdrage in de stemresultaat te melden.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Anna. schreef:
Jennifer Hopelez schreef:
Anna. schreef: Dan heb je verdomd weinig geleerd vanuit je vorige levens, behalve dan dat je weet dat je boven iedereen staat 8)
Is dat van hetzelfde niveau als 'spreken namens wel 40.000 mensen'? Over boven iedereen staan gesproken.........
Waar haal je dat dan vandaan. Niet van mij, want zoiets zou en zal ik nooit zeggen, dus schrijf zoiets dan niet bij een quote van mij !
Dan zou ik moeten gaan graven naar het bericht waarin je schreef dat je het woord voerde voor wel tig000 mensen wat ik eerverleden week tijdens het inlezen las.
Maar goed, als jij je niet kunt herinneren zoiets geschreven te hebben dan zal het wellicht niet waar zijn........
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Lisa met een S schreef:
Jennifer Hopelez schreef:De poll geeft beperkte mogelijkheden maar dat wist je zelf ook al natuurlijk. Anders had jij wel aangegeven wat jij hebt gestemd toch?Gezien je impertinente nieuwsgierigheid? ;-)
Wat ik impertinent vindt, is als mensen die zich profileren als TS'en stemmen in een poll waar de vraagstelling gericht is op travestieten, en dan conclusies trekken over wat dat zou moeten betekenen voor travestieten, zonder hun eigen bijdrage in de stemresultaat te melden.

Lisa
Jennifer was toch een travestiet? tenminste dat had ik begrepen... maar als zij een TS is had zij indd -niet- mogen stemmen...
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Lisa met een S schreef:
Jennifer Hopelez schreef:De poll geeft beperkte mogelijkheden maar dat wist je zelf ook al natuurlijk. Anders had jij wel aangegeven wat jij hebt gestemd toch?Gezien je impertinente nieuwsgierigheid? ;-)
Wat ik impertinent vindt, is als mensen die zich profileren als TS'en stemmen in een poll waar de vraagstelling gericht is op travestieten, en dan conclusies trekken over wat dat zou moeten betekenen voor travestieten, zonder hun eigen bijdrage in de stemresultaat te melden.

Lisa
Huh? Waar lees jij dan dat ik me profileer als een TS? Ik heb geschreven dat ik een onpassabele TV ben. Daarbij ontbrak er 1 optie aan de poll; ik ben een travestiet en ik val op travestieten. Ook iets wat frequent voorkomt in de contactads op travestie.org.

Snoopy had beter de 'ik ben en ik zoek' optie van de contactads hier kunnen analyseren en publiceren. Ook anoniem en bespaart veel moeite.
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Dat is duidelijk. Als je maar je zoektocht naar contacten beperkt tot het lezen in de contact ads, en het niet hier of in de profielen doet.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Lisa met een S schreef:Dat is duidelijk. Als je maar je zoektocht naar contacten beperkt tot het lezen in de contact ads, en het niet hier of in de profielen doet.

Lisa
Huh? Waar lees je dan hier op het forum dat ik contact zoek met............?
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

snoopy schreef:Jennifer was toch een travestiet? tenminste dat had ik begrepen... maar als zij een TS is had zij indd -niet- mogen stemmen...
Dat klopt. En jij ook niet.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

:oops: ja nou :D
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Jennifer Hopelez schreef:Huh? Waar lees je dan hier op het forum dat ik contact zoek met............?
Je kunt alleen weten wat frequent voorkomt in de contactads als je ze frequent leest. En, gezien het niveau van de contactads, zou ik niet weten waarom iemand dat doet als ze geen contacten zoekt.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Lisa met een S schreef:
Jennifer Hopelez schreef:Huh? Waar lees je dan hier op het forum dat ik contact zoek met............?
Je kunt alleen weten wat frequent voorkomt in de contactads als je ze frequent leest. En, gezien het niveau van de contactads, zou ik niet weten waarom iemand dat doet als ze geen contacten zoekt.

Lisa
Huh? En wie zegt dan dat ik op die manier contact zoek en die contactads niet voor de fun lees dan?
Screen mijn IP adres es goed en kijk of ik ooit gereageerd heb op zo'n ad dan?
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Jennifer Hopelez schreef:Huh? En wie zegt dan dat ik op die manier contact zoek en die contactads niet voor de fun lees dan?
Screen mijn IP adres es goed en kijk of ik ooit gereageerd heb op zo'n ad dan?
Tja, als dat jouw humour is. Een of twee keer lezen, daar kan ik wel inkomen. Maar frequent..... neuhhhhh, dat zie ik niet.

Maar goed, als je als travestiet wel op dit poll heb gestemd, had je dan wel moeten stemmen op de poll dat begint "Ik ben TS en..." en de andere polls in Open Transseksualiteit?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Lisa met een S schreef:
Jennifer Hopelez schreef:Huh? En wie zegt dan dat ik op die manier contact zoek en die contactads niet voor de fun lees dan?
Screen mijn IP adres es goed en kijk of ik ooit gereageerd heb op zo'n ad dan?
Tja, als dat jouw humour is. Een of twee keer lezen, daar kan ik wel inkomen. Maar frequent..... neuhhhhh, dat zie ik niet.

Maar goed, als je als travestiet wel op dit poll heb gestemd, had je dan wel moeten stemmen op de poll dat begint "Ik ben TS en..." en de andere polls in Open Transseksualiteit?

Lisa
Je hoeft maar 1 pagina van die contactads gelezen te hebben om te weten hoe de vork in de steel zit met 'ik ben en ik zoek'. Ben je soms helderziend dat je dit soort veronderstellingen steeds doet?

Ik denk dat je pc wat overstuur is, want daar heb ik helemaal niets gestemd. Of jij ziet spoken, dat kan ook natuurlijk.
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Dus je hoeft maar een keer 12 contactads te lezen om te kunnen constateren wat 'frequent' leeft onder travestieten. En zeker als dat dezelfde is als bij jou, kan je dat veralgemeniseren.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Lisa met een S schreef:Dus je hoeft maar een keer 12 contactads te lezen om te kunnen constateren wat 'frequent' leeft onder travestieten. En zeker als dat dezelfde is als bij jou, kan je dat veralgemeniseren.

Lisa
Dat klopt helemaal! En bij de opties 'ik kan verplaatsen' 'ik kan (niet) ontvangen doe ik maar even een helderziende gooi zoals jij dat steeds doet: dat komt omdat de tv in kwestie 'bij haar oma inwoont' oid.
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

hahaha
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Plaats reactie