Eventjes rust

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

zeg willen jullie wel on topic blijven zo is dit ook niet leuk voor anne die nu verwacht dat we in koor roepen

"äch toe blijf nou posten, ga niet weg"

dat je hier zo snel vergeten wordt zeg, dat geeft te denken... :roll:
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Janiek_ schreef:Misschien hadden ze het wel over een travestiet die daar helemaal niet rondliep :wink: .
Oooooooooohhhhhhhhhhh...........ze maakten elkaar uit voor travestiet natuurlijk! Had een van die jochies een hoofddoek op dan?
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Jennifer Hopelez schreef:
Janiek_ schreef:Misschien hadden ze het wel over een travestiet die daar helemaal niet rondliep :wink: .
Oooooooooohhhhhhhhhhh...........ze maakten elkaar uit voor travestiet natuurlijk! Had een van die jochies een hoofddoek op dan?
Eerst iets beter lezen :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Janiek_ schreef:
Jennifer Hopelez schreef:
Janiek_ schreef:Misschien hadden ze het wel over een travestiet die daar helemaal niet rondliep :wink: .
Oooooooooohhhhhhhhhhh...........ze maakten elkaar uit voor travestiet natuurlijk! Had een van die jochies een hoofddoek op dan?
Eerst iets beter lezen :wink: .
Ja, dat deed ik al, en ik moet er toch iets van zien te maken? En marok en turk jongetjes, kunnen die niet travestiet zijn dan? Gezellig de hoofddoek van moeder of zus opdoen?
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Jennifer Hopelez schreef:
Janiek_ schreef:
Jennifer Hopelez schreef: Oooooooooohhhhhhhhhhh...........ze maakten elkaar uit voor travestiet natuurlijk! Had een van die jochies een hoofddoek op dan?
Eerst iets beter lezen :wink: .
Ja, dat deed ik al, en ik moet er toch iets van zien te maken? En marok en turk jongetjes, kunnen die niet travestiet zijn dan? Gezellig de hoofddoek van moeder of zus opdoen?
Daar heb ik geen fantasieën over :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Janiek_ schreef:
Jennifer Hopelez schreef:
Janiek_ schreef: Eerst iets beter lezen :wink: .
Ja, dat deed ik al, en ik moet er toch iets van zien te maken? En marok en turk jongetjes, kunnen die niet travestiet zijn dan? Gezellig de hoofddoek van moeder of zus opdoen?
Daar heb ik geen fantasieën over :wink: .
nee, geen fantasieen maar pseudo intellectuele veronderstellingen bedoel ik. Want travestie komt toch wereldwijd voor onder alle lagen van de bevolking in alle culturen? Waarom zien we hier geen (heter0) marok/turk travestieten dan?
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Jennifer Hopelez schreef:nee, geen fantasieen maar pseudo intellectuele veronderstellingen bedoel ik. Want travestie komt toch wereldwijd voor onder alle lagen van de bevolking in alle culturen? Waarom zien we hier geen (heter0) marok/turk travestieten dan?
Jij hebt daar blijkbaar vragen over. Maar ik kan je niet helpen, want ik heb me daar nog nooit mee bezig gehouden.

Ken er wel een cartoon over:

Afbeelding
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Janiek_ schreef:
Jennifer Hopelez schreef:nee, geen fantasieen maar pseudo intellectuele veronderstellingen bedoel ik. Want travestie komt toch wereldwijd voor onder alle lagen van de bevolking in alle culturen? Waarom zien we hier geen (heter0) marok/turk travestieten dan?
Jij hebt daar blijkbaar vragen over. Maar ik kan je niet helpen, want ik heb me daar nog nooit mee bezig gehouden.

Ken er wel een cartoon over:

Afbeelding
Het moet gezegd: die 2 zijn 100% passabel! Ideetje voor mij inderdaad want in oost zijn diverse winkels waar ze niqaabs (alleen gezicht vrij) en burqa's verkopen, alles bedekt dus. 'Kadootje voor mijn vrouw' kan ik natuurlijk bij de kassa zeggen. Mijn confectiemaat heb ik dan allang bepaald aan de hand van de Wehkamp maattabel........
Zwarte handschoenen zijn verplicht, blijft alleen over mijn schoenmaat 45 onder die burqa. Zou dat niet opvallen samen met mijn motoriek in die burqa?
Zo nee, dan kan ik eindelijk eens de deur uit als TV, passabel in burqa!1.90 is natuurlijk een beetje aan de lange kant voor een vrome moslima maar ik vervoeg me wel bij de 2 meter lange vriendinnen van Prescilla ;-)
Thanks for the info, might come in handy!
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

You're welcome :wink: . Nog een tip: koop 'm iets te lang, dan komt het met die schoenmaat ook wel goed.

En: volgende keer niet op Geert Wilders stemmen :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

snoopy schreef:zeg willen jullie wel on topic blijven zo is dit ook niet leuk voor anne die nu verwacht dat we in koor roepen

"äch toe blijf nou posten, ga niet weg"

dat je hier zo snel vergeten wordt zeg, dat geeft te denken... :roll:
Ja, je hebt gelijk :oops: Anna droeg ook zoveel waardevols bij he? We zullen haar missen!
Ik bedek mijn schmertz met nerts
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

Jennifer Hopelez schreef:Want travestie komt toch wereldwijd voor onder alle lagen van de bevolking in alle culturen? Waarom zien we hier geen (heter0) marok/turk travestieten dan?
Er was hier pas wel even een turkse TS, maar ik ben bang dat die (voorlopig?) weer terug in de kast is gekropen.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

Jennifer Hopelez schreef:Zo nee, dan kan ik eindelijk eens de deur uit als TV, passabel in burqa!
Ik denk dat je als burqa-drager meer gediscrimineerd zult worden dan als niet-passabele TV.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Jennifer Hopelez schreef:

Zo nee, dan kan ik eindelijk eens de deur uit als TV, passabel in burqa!1.90 is natuurlijk een beetje aan de lange kant voor een vrome moslima maar ik vervoeg me wel bij de 2 meter lange vriendinnen van Prescilla ;-)
Thanks for the info, might come in handy!
Nou het zijn geen vriendinnen van me maar ik weet gewoon dat ze 2,05 zijn omdat ze een stuk groter zijn als mij en ja ik weet ook zeker dat het biovrouwen zijn..

Maar ok het trollen hier is de laatste tijd weer lekker aan de gang ik lees alleen nog maar mee net als Anna jammer dat het hier weer gebeurt dat er mensen zijn die een ander de grond in willen of proberen te trappen..Discussies zijn leuk maar dan moeten ze ook leuk blijven en zijn jammer dat dat hier dus niet gebeurt..
Groetjes Prescilla
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Prescilla schreef:Maar ok het trollen hier is de laatste tijd weer lekker aan de gang ik lees alleen nog maar mee net als Anna jammer dat het hier weer gebeurt dat er mensen zijn die een ander de grond in willen of proberen te trappen..Discussies zijn leuk maar dan moeten ze ook leuk blijven en zijn jammer dat dat hier dus niet gebeurt..
Dat zie je verkeerd, hoor :wink: ! Die dames doen juist heel erg hun best om anderen wat werkelijkheidszin bij te brengen. Het is heel heilzaam te weten hoe erg je er aan toe bent als trans en hoe onmogelijk het is om ooit als vrouw gezien te worden en hoe verschrikkelijk vervelend het is dat er travestieten zijn die erotische verlangens naar je koesteren en hoe weinig je waard bent in de ogen van alle anderen. Je moet de wereld vooral niet mooier maken dan ie is, niet door positief te denken en al helemaal niet door iets positiefs te doen met foute laarsjes aan. Nee, je kunt je maar het beste realiseren hoe beroerd je ervoor staat en dan een "minder gefortuneerd slachtoffer" zoeken om je mee te vermaken.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

snoopy schreef:zeg willen jullie wel on topic blijven zo is dit ook niet leuk voor anne die nu verwacht dat we in koor roepen

"äch toe blijf nou posten, ga niet weg"

dat je hier zo snel vergeten wordt zeg, dat geeft te denken... :roll:
Het zou veel erger zijn als jij niet meer zou willen posten. Maar zo zie je maar weer, elk onderwerp gaat over in een zelfde soort zinloze discussies. En ja, als je Hopelez niet bent maar doet alsof je dat wel bent, ben je ook zielig :lol: :lol: :lol: 8) 8) 8)
Plaats reactie