Eventjes rust

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Janiek_ schreef:
Prescilla schreef:Maar ok het trollen hier is de laatste tijd weer lekker aan de gang ik lees alleen nog maar mee net als Anna jammer dat het hier weer gebeurt dat er mensen zijn die een ander de grond in willen of proberen te trappen..Discussies zijn leuk maar dan moeten ze ook leuk blijven en zijn jammer dat dat hier dus niet gebeurt..
Dat zie je verkeerd, hoor :wink: ! Die dames doen juist heel erg hun best om anderen wat werkelijkheidszin bij te brengen. Het is heel heilzaam te weten hoe erg je er aan toe bent als trans en hoe onmogelijk het is om ooit als vrouw gezien te worden en hoe verschrikkelijk vervelend het is dat er travestieten zijn die erotische verlangens naar je koesteren en hoe weinig je waard bent in de ogen van alle anderen. Je moet de wereld vooral niet mooier maken dan ie is, niet door positief te denken en al helemaal niet door iets positiefs te doen met foute laarsjes aan. Nee, je kunt je maar het beste realiseren hoe beroerd je ervoor staat en dan een "minder gefortuneerd slachtoffer" zoeken om je mee te vermaken.
Bijna goed behalve het laatste. Maar jij hebt veel opgestoken :) Ik ben trots op je als zusje :D
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Anna. schreef:
dat je hier zo snel vergeten wordt zeg, dat geeft te denken... :roll:
Het zou veel erger zijn als jij niet meer zou willen posten. Maar zo zie je maar weer, elk onderwerp gaat over in een zelfde soort zinloze discussies. En ja, als je Hopelez niet bent maar doet alsof je dat wel bent, ben je ook zielig :lol: :lol: :lol: 8) 8) 8)
Je moet niet te snel opgeven hoor...met jouw postjes breekt er tenminste af en toe een zonnestraaltje door het donkere wolkendek en klinkt er tenminste een positief en optimistisch geluid tussen al die pessimistische transen die de hoop op een leven als vrouw al hebben opgegeven. Jij hebt die hoop tenminste nog! Jij gelooft er tenminste nog in! Als jij niet meer post, wie is er hier dan nog om prille pre ops aan te moedigen?
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Anna. schreef:
snoopy schreef:zeg willen jullie wel on topic blijven zo is dit ook niet leuk voor anne die nu verwacht dat we in koor roepen

"äch toe blijf nou posten, ga niet weg"

dat je hier zo snel vergeten wordt zeg, dat geeft te denken... :roll:
Het zou veel erger zijn als jij niet meer zou willen posten. Maar zo zie je maar weer, elk onderwerp gaat over in een zelfde soort zinloze discussies. En ja, als je Hopelez niet bent maar doet alsof je dat wel bent, ben je ook zielig :lol: :lol: :lol: 8) 8) 8)
He, Anna toch........eerst een pathetisch, klagerig schrijfafscheidspostje plaatsen en binnen minder dan een dag alweer terug om te schelden. Zo labiel ben je dat het je vergeven is hoor. Ook vanuit de GGZ, daar zijn ze patienten die niet weten wat ze willen wel gewend hoor :wink:
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

Janiek_ schreef: Dat zie je verkeerd, hoor :wink: ! Die dames doen juist heel erg hun best om anderen wat werkelijkheidszin bij te brengen. Het is heel heilzaam te weten hoe erg je er aan toe bent als trans en hoe onmogelijk het is om ooit als vrouw gezien te worden en hoe verschrikkelijk vervelend het is dat er travestieten zijn die erotische verlangens naar je koesteren en hoe weinig je waard bent in de ogen van alle anderen. Je moet de wereld vooral niet mooier maken dan ie is, niet door positief te denken en al helemaal niet door iets positiefs te doen met foute laarsjes aan. Nee, je kunt je maar het beste realiseren hoe beroerd je ervoor staat en dan een "minder gefortuneerd slachtoffer" zoeken om je mee te vermaken.
Oooo is dat het..Wie weet komt het ooit nog eens goed met ze hoop het wel voor ze..Maar laat ze lekker hun gang gaan misschien hebben ze niets anders dan dit forum en hebben ze verder geen leven..

Laat ze lekker hun leven op zichzelf projecteren en niet op een ander want de een ziet er goed uit en de ander moet het helaas met minder doen..Ieder mens is uniek meer kan ik niet zeggen..
Groetjes Prescilla
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Prescilla schreef:
Janiek_ schreef: Dat zie je verkeerd, hoor :wink: ! Die dames doen juist heel erg hun best om anderen wat werkelijkheidszin bij te brengen. Het is heel heilzaam te weten hoe erg je er aan toe bent als trans en hoe onmogelijk het is om ooit als vrouw gezien te worden en hoe verschrikkelijk vervelend het is dat er travestieten zijn die erotische verlangens naar je koesteren en hoe weinig je waard bent in de ogen van alle anderen. Je moet de wereld vooral niet mooier maken dan ie is, niet door positief te denken en al helemaal niet door iets positiefs te doen met foute laarsjes aan. Nee, je kunt je maar het beste realiseren hoe beroerd je ervoor staat en dan een "minder gefortuneerd slachtoffer" zoeken om je mee te vermaken.
Oooo is dat het..Wie weet komt het ooit nog eens goed met ze hoop het wel voor ze..Maar laat ze lekker hun gang gaan misschien hebben ze niets anders dan dit forum en hebben ze verder geen leven..

Laat ze lekker hun leven op zichzelf projecteren en niet op een ander want de een ziet er goed uit en de ander moet het helaas met minder doen..Ieder mens is uniek meer kan ik niet zeggen..
Het niet zozeer om een fraai uiterlijk zoals dat van je vriendin Zohra die erg goed boert bv (op zo'n beetje elke Nederlandse sexsite te zien en tuurlijk is het leuk als je een vaste klant als vriendje scoort)...........maar om de geloofwaardigheid van de pertinente stellingen die hier worden geponeerd. Die zou je kunnen geloven tot je de persoon in kwestie in real life in 3D ziet........dan blijft er niets meer van die verhalen over.
Oftewel: hebben de lezeresjes hier het recht om die fleurige, dan wel opgesmukte, dan wel zelfhypnose achtige dan wel mantra-achtige verhalen NIET te geloven?
Ik bedek mijn schmertz met nerts
antoinette41
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: vr jul 30, 2004 2:25
Locatie: heemstede

Bericht door antoinette41 »

@Snoopy



Geregistreerd op: 16-4-2009
Berichten: 570

Geplaatst: Wo Apr 29, 2009 13:21 Onderwerp: Hallo allemaal
Hoi hoi ik ben een TS van 35 jaar
Weet al ongeveer 6 jaar zeker dat ik TS ben en zit al ver in het proces.
Lees soms dit forum met belangstelling mee maar voel niet vaak de behoefte te reageren.


Dat is gauw veranderd in 8 maanden
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Jennifer Hopelez schreef:Het niet zozeer om een fraai uiterlijk zoals dat van je vriendin Zohra die erg goed boert bv (op zo'n beetje elke sexadsite te zien)...........maar om de geloofwaardigheid van de pertinente stellingen die hier worden geponeerd. Die zou je kunnen geloven tot je de persoon in kwestie in real life in 3D ziet........dan blijft er niets meer van die verhalen over.
Oftewel: hebben de lezeresjes hier het recht om die fleurige, dan wel opgesmukte, dan wel zelfhypnose achtige dan wel mantra-achtige verhalen NIET te geloven?
Dat zeg je wel mooi: het gaat allemaal om geloof. En om jouw ongeloof.

Jij gelooft niets van de ervaringen die ik hier deel. Dat snap ik wel. Hoe kun je anders? Je hele wereldbeeld, de hele rechtvaardiging van je dure FFS komt op losse schroeven te staan.

Je reageert er nooit instemmend op, maar beweert telkens opnieuw dat mijn wereld een imaginaire wereld is. Iets wat je tenslotte alleen hard denkt te kunnen maken door karikaturen over mijn uiterlijk te presenteren. Dat je eigen wereldbeeld op voor geen enkele nuancering of verandering vatbare idées fixes is gebaseerd, dat zien alleen de anderen hier. Gelukkig maar.

Kortom: je hebt het volste recht om te geloven en niet te geloven wat je wilt. En zo niet het recht, dan wel de noodzaak.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Jennifer Hopelez schreef: Het niet zozeer om een fraai uiterlijk zoals dat van je vriendin Zohra die erg goed boert bv (op zo'n beetje elke Nederlandse sexsite te zien en tuurlijk is het leuk als je een vaste klant als vriendje scoort)...........maar om de geloofwaardigheid van de pertinente stellingen die hier worden geponeerd. Die zou je kunnen geloven tot je de persoon in kwestie in real life in 3D ziet........dan blijft er niets meer van die verhalen over.
Oftewel: hebben de lezeresjes hier het recht om die fleurige, dan wel opgesmukte, dan wel zelfhypnose achtige dan wel mantra-achtige verhalen NIET te geloven?
Ja nu je het er toch over hebt, vindt jou vriendje dat wel goed Prescilla dat je al die sexsites enz op internet hebt staan for the world to see?
Wat ontzettend laag trouwens om het op het uiterlijk te spelen... Zo van degene die lelijk zijn zullen wel geen leven hebben en de grootste mond op travorg :) Waar haal je het vandaan :) Ik ben indd lang zo hoerig niet als jij...maar heb zeker jouw passabilliteitsniveau hoor :) Ik heb het alleen nooit gebruikt om klanten te verwerven...voel ik me iets te goed voor namelijk.
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Janiek_ schreef:
Jennifer Hopelez schreef:Het niet zozeer om een fraai uiterlijk zoals dat van je vriendin Zohra die erg goed boert bv (op zo'n beetje elke sexadsite te zien)...........maar om de geloofwaardigheid van de pertinente stellingen die hier worden geponeerd. Die zou je kunnen geloven tot je de persoon in kwestie in real life in 3D ziet........dan blijft er niets meer van die verhalen over.
Oftewel: hebben de lezeresjes hier het recht om die fleurige, dan wel opgesmukte, dan wel zelfhypnose achtige dan wel mantra-achtige verhalen NIET te geloven?
Dat zeg je wel mooi: het gaat allemaal om geloof. En om jouw ongeloof.

Jij gelooft niets van de ervaringen die ik hier deel. Dat snap ik wel. Hoe kun je anders? Je hele wereldbeeld, de hele rechtvaardiging van je dure FFS komt op losse schroeven te staan.

Je reageert er nooit instemmend op, maar beweert telkens opnieuw dat mijn wereld een imaginaire wereld is. Iets wat je tenslotte alleen hard denkt te kunnen maken door karikaturen over mijn uiterlijk te presenteren. Dat je eigen wereldbeeld op voor geen enkele nuancering of verandering vatbare idées fixes is gebaseerd, dat zien alleen de anderen hier. Gelukkig maar.

Kortom: je hebt het volste recht om te geloven en niet te geloven wat je wilt. En zo niet het recht, dan wel de noodzaak.
Janiek, je maakt er een existentieel probleem van maar heb je er wel eens bij stil gestaan dat de meeste mensen een paar goed functionerende ogen in hun hoofd hebben en vervolgens zien dat de verhalen niet stroken met de omschreven 'onmiskenbare' vrouwelijkheid enz? Clashing perception noem ik dat.Zo heb ik ook via het net (nee, niet via hier dus) een TS leren kennen die hopeloos aan haar uiterlijk twijfelt. Waarom is mij een raadsel omdat ze IRL volkomen passabel en vrouwelijk bleek te zijn, inclusief stem.
Zo werkt een clashing perception ook andersom.
Komt de zelfveronderstelde hypnose passabilitiet niet uit de lengte, dan komt de veronderstelde non passabiliteit uit de breedte.
Het is een persoonlijkheidskenmerk geloof ik, om jezelf pertinent voor passabel uit te geven zonder dat dat ook werkelijk zo is, al dan niet ondersteund door hormoongebruik. Want echt, fysiek hormoongebruik doet meer dan je denkt hoor.
En ach, je hele dure en langdurige permanente ontharing komt inderdaad op losse schroeven te staan. Nee, je word er niet vrouwelijker ogend van, daar is meer voor nodig.En een mannelijk kalingspatroon op je hoofd vóórkom je door bv androcur gebruik al dan niet ondersteund met progynova dat weer voor oa borstvorming zorgt.

Tjah.
Ik bedek mijn schmertz met nerts
transje30
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: za nov 21, 2009 16:26

Bericht door transje30 »

Jennifer Hopelez schreef:Want echt, fysiek hormoongebruik doet meer dan je denkt hoor.
meer dan dat lijntje kohl en die paar oorbellen iig :wink:
Gebruikersavatar
Forumwatch
de baas van de dag
Berichten: 182
Lid geworden op: wo jun 13, 2001 2:00

Bericht door Forumwatch »

WAARSCHUWING
Forumwatch schreef:Forum Reglement

Het forum is bedoeld om op vriendelijke wijze te discussieren, lief en leed te delen en informatie te vergaren. Om het forum zo leuk mogelijk te houden word je geacht je aan de volgende regels te houden. Een aantal spreekt voor zich, maar voor de duidelijkheid noemen we ze toch even. De volgende zaken vallen onder de algemene netiquette:
  • Denk aan je medebezoekers, heb respect voor ze en wees niet onnodig kwetsend tegenover anderen.
  • Probeer geen aanzet te geven tot onzinnige of vervelende discussies.
  • Vermijd en voorkom flamewars (scheldpartijen/ negatieve discussies over en weer)
    ...
  • Persoonlijke aanvallen of beledigingen van welke aarde dan ook worden niet getolereerd.
.....
Voor de laatste keer.
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Forumwatch schreef:WAARSCHUWING
Forumwatch schreef:Forum Reglement

Het forum is bedoeld om op vriendelijke wijze te discussieren, lief en leed te delen en informatie te vergaren. Om het forum zo leuk mogelijk te houden word je geacht je aan de volgende regels te houden. Een aantal spreekt voor zich, maar voor de duidelijkheid noemen we ze toch even. De volgende zaken vallen onder de algemene netiquette:
  • Denk aan je medebezoekers, heb respect voor ze en wees niet onnodig kwetsend tegenover anderen.
  • Probeer geen aanzet te geven tot onzinnige of vervelende discussies.
  • Vermijd en voorkom flamewars (scheldpartijen/ negatieve discussies over en weer)
    ...
  • Persoonlijke aanvallen of beledigingen van welke aarde dan ook worden niet getolereerd.
.....
Voor de laatste keer.
Nu pas ? Ik dacht de vorige keer de laatste waarschuwing was, maar ja, voor mij maakt dat niets meer uit. Zelfs een normaal berichtje dat je eventjes genoeg hebt van het gezeik hier wordt volledig uit het verband gehaald.
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Jennifer Hopelez schreef:Janiek, je maakt er een existentieel probleem van maar heb je er wel eens bij stil gestaan dat de meeste mensen een paar goed functionerende ogen in hun hoofd hebben en vervolgens zien dat de verhalen niet stroken met de omschreven 'onmiskenbare' vrouwelijkheid enz? Clashing perception noem ik dat.Zo heb ik ook via het net (nee, niet via hier dus) een TS leren kennen die hopeloos aan haar uiterlijk twijfelt. Waarom is mij een raadsel omdat ze IRL volkomen passabel en vrouwelijk bleek te zijn, inclusief stem.
Zo werkt een clashing perception ook andersom.
Komt de zelfveronderstelde hypnose passabilitiet niet uit de lengte, dan komt de veronderstelde non passabiliteit uit de breedte.
Het is een persoonlijkheidskenmerk geloof ik, om jezelf pertinent voor passabel uit te geven zonder dat dat ook werkelijk zo is, al dan niet ondersteund door hormoongebruik. Want echt, fysiek hormoongebruik doet meer dan je denkt hoor.
En ach, je hele dure en langdurige permanente ontharing komt inderdaad op losse schroeven te staan. Nee, je word er niet vrouwelijker ogend van, daar is meer voor nodig.
Lieverd, je hebt me al vaak genoeg horen zeggen dat ik me heel goed realiseer dat ik in jouw ogen en naar jouw maatstaven niet passabel ben. En ook nooit zal worden, want ik weet dat jij het in je eigen ogen niet eens bent. Maar dat zal me een zorg zijn, het gaat mij erom of ik mij ermee red. Mijn zelfvertrouwen is gewoon gebaseerd op een gelukkig overwicht aan positieve feedback.

Je zult het weer niet geloven, maar gisteren ging ik naar een delicatessen winkel terug met een flesje walnotenolie, dat al een half jaar over de datum bleek, toen ik thuis de prijsjes eraf peuterde, die over de houdbaarheidsdatum geplakt waren. Ik was behoorlijk pissig en ik weet ook wel dat dat de "passabiliteit" in de regel niet ten goede komt. Toch werd ik gewoon met mevrouw aangesproken. Kan het ook niet helpen.

En vorige week sprak de Turkse slager hier in de buurt, die mij al meer dan 11 jaar kent en mij nog heel lang meneer is blijven noemen, mij zomaar met mevrouw aan. Zul jij ongetwijfeld een afbrekende verklaring voor hebben, maar ik zie het als een bewijs, niet van mijn "passabiliteit", maar van het feit dat mensen wel degelijk in staat zijn iemand die niet als vrouw geboren is en aan wie je dat kunt zien of van wie je dat weet, toch als vrouw te accepteren. Je weet niet precies wat zo iemand daarbij voelt of denkt en of zo iemand verliefd op je kan worden en zo ja, om wat voor reden, dat is inderdaad een heel ander verhaal, waar veel beperkingen liggen. Maar dat is geen reden om af te doen aan wat je wel krijgt.

Wat hormonen doen weet ik inmiddels ook wel en daar ben ik blij mee. En als het bij het VUmc - ondanks psychologen die ontslag nemen en met zwangerschapsverlof gaan - een beetje op wil schieten, herken je mij over een paar jaar niet meer :P .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Prescilla
dagelijks aanwezig
Berichten: 233
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 14:55
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Prescilla »

snoopy schreef:
Jennifer Hopelez schreef: Het niet zozeer om een fraai uiterlijk zoals dat van je vriendin Zohra die erg goed boert bv (op zo'n beetje elke Nederlandse sexsite te zien en tuurlijk is het leuk als je een vaste klant als vriendje scoort)...........maar om de geloofwaardigheid van de pertinente stellingen die hier worden geponeerd. Die zou je kunnen geloven tot je de persoon in kwestie in real life in 3D ziet........dan blijft er niets meer van die verhalen over.
Oftewel: hebben de lezeresjes hier het recht om die fleurige, dan wel opgesmukte, dan wel zelfhypnose achtige dan wel mantra-achtige verhalen NIET te geloven?
Ja nu je het er toch over hebt, vindt jou vriendje dat wel goed Prescilla dat je al die sexsites enz op internet hebt staan for the world to see?
Wat ontzettend laag trouwens om het op het uiterlijk te spelen... Zo van degene die lelijk zijn zullen wel geen leven hebben en de grootste mond op travorg :) Waar haal je het vandaan :) Ik ben indd lang zo hoerig niet als jij...maar heb zeker jouw passabilliteitsniveau hoor :) Ik heb het alleen nooit gebruikt om klanten te verwerven...voel ik me iets te goed voor namelijk.
Nou Snoopy dan moet je me bericht even heel goed terug lezen ik heb het niet over dat jij lelijk bent maar dat er mensen zijn die er goed uitzien en mensen die er dus minder bedeeld uitzien..FF lezen voor je gaat brullen over dat ik zeg dat mensen er niet uitzien en dan hier de grootste mond zouden hebben..

Daarnaast dat werk doe ik al ruim 2 jaar niet meer dus waar je dat vandaan haald mag mij een raadsel zijn.En ik sta op geen enkele Sexsite zoals jij het zo mooi zegt dus waar haal je je verhaal vandaan..Trouwens wel een erg laag bij de grondse aanval naar mij toe Snoopy..

Daarnaast Jennifer Hopelez wat heeft Zohra hiermee te maken en waarom moet jij het aankaarten van de contactadvertenties die zij plaatst?? Leg me dat eens uit als je wilt want Zohra heeft helemaal niets met de hele discussie hier te maken..En waar haal jij vandaan dat mijn Vriend een vaste klant zou zijn..

Maar ok ik reageer verder niet meer op dit soort berichten Snoopy en Jennifer wens jullie suc6 met jullie postjes hier op het forum..
Groetjes Prescilla
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

En ik maar denken dat we hier met volwassen weldenkende mensen met een beetje fatsoen in hun lijf zaten. Ik vraag me nu echt af of ik me zo vergis in de mensheid of dat de mensheid een grote vergissing is.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Plaats reactie