Eventjes rust

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

AM_ber_79 schreef:En ik maar denken dat we hier met volwassen weldenkende mensen met een beetje fatsoen in hun lijf zaten. Ik vraag me nu echt af of ik me zo vergis in de mensheid of dat de mensheid een grote vergissing is.
:lol: Voorzichtig, hoor, met je conclusies! Wat je hier op dit forum tegenkomt is allesbehalve een getrouwe afspiegeling van "de mensheid" :D .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

"ik vraag me nu echt af" geeft ook wel enigszins weer dat het niet alleen op dit forum gebaseerd is :wink:
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

AM_ber_79 schreef:"ik vraag me nu echt af" geeft ook wel enigszins weer dat het niet alleen op dit forum gebaseerd is :wink:
Dat is erger :( .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Hoe bedoel je dat Janiek?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

AM_ber_79 schreef:Hoe bedoel je dat Janiek?
Als je somber werd over de mensheid naar aanleiding van het gekrakeel op dit forum, dan kon ik je opmonteren: de wereld is niet zo hopeloos negatief als die hier door sommigen wordt voorgesteld.

Maar als je ook daarbuiten vooral aanleiding tot die somberte vindt, dan kan ik je niet zomaar geruststellen.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Janiek_ schreef:
AM_ber_79 schreef:Hoe bedoel je dat Janiek?
Als je somber werd over de mensheid naar aanleiding van het gekrakeel op dit forum, dan kon ik je opmonteren: de wereld is niet zo hopeloos negatief als die hier door sommigen wordt voorgesteld.

Maar als je ook daarbuiten vooral aanleiding tot die somberte vindt, dan kan ik je niet zomaar geruststellen.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!

Word je daar nou niet somber van? Twee feministische golven.........voor niets!
Vrouwen zijn objecten...........hele fraaie kerstgedachte voor de 100% vrouwen hier!
Ik bedek mijn schmertz met nerts
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Janiek_ schreef: Maar als je ook daarbuiten vooral aanleiding tot die somberte vindt, dan kan ik je niet zomaar geruststellen.
Hoef je ook niet. De mens is het kwaadaardige gezwel op t mooie proces der evolutie. So be it. Wat niet wil zeggen dat ik ook echt depressief oid ben. Integendeel. Ik leef ten volle en probeer zo veel mogelijk te genieten..

en voor de mensen die denken met n bijl op n forum mij te kunnen aanvallen: nee, t komt niet omdat T een onderdeel van mijn wezen is.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Jennifer Hopelez schreef:
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!

Word je daar nou niet somber van? Twee feministische golven.........voor niets!
Vrouwen zijn objecten...........hele fraaie kerstgedachte voor de 100% vrouwen hier!
Daarom zijn we nu aan de derde feministische golf toe :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

AM_ber_79 schreef:De mens is het kwaadaardige gezwel op t mooie proces der evolutie. So be it.
Lieve help :o !
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Janiek quote:
AM_ber_79 schreef:
De mens is het kwaadaardige gezwel op t mooie proces der evolutie. So be it.


Lieve help !
Dus kunnen we er maar beter het beste van maken ;-)

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Janiek_ schreef:
AM_ber_79 schreef:De mens is het kwaadaardige gezwel op t mooie proces der evolutie. So be it.
Lieve help :o !
niet schrikken sweety...kheb nergens plannen toe. :wink:

Hopelezz: Voor je uberhaupt iemands onderschrift gebruikt, denk eerst eens na wat iemand daar mee bedoelt of mee bedoelen kan. Maar gezien het feit dat je PVV stemt (de club die met de naam alleen al aan kiezersbedrog doet) denk ik niet dat je in staat bent om ook maar enigszins redelijk na te kunnen denken. Zeker gezien je reacties hier op t forum.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
joandelynn
Eredivisie
Berichten: 529
Lid geworden op: vr jan 02, 2009 12:34

Bericht door joandelynn »

AM_ber_79 schreef:De mens is het kwaadaardige gezwel op t mooie proces der evolutie.
Ja, want de rest van de levende wezens zijn zo verschrikkelijk lief en aardig tegen elkaar :)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

AM_ber_79 schreef:
Janiek_ schreef:
AM_ber_79 schreef:De mens is het kwaadaardige gezwel op t mooie proces der evolutie. So be it.
Lieve help :o !
niet schrikken sweety...kheb nergens plannen toe. :wink:

Hopelezz: Voor je uberhaupt iemands onderschrift gebruikt, denk eerst eens na wat iemand daar mee bedoelt of mee bedoelen kan. Maar gezien het feit dat je PVV stemt (de club die met de naam alleen al aan kiezersbedrog doet) denk ik niet dat je in staat bent om ook maar enigszins redelijk na te kunnen denken. Zeker gezien je reacties hier op t forum.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!

Bedoel je daarmee dat bio vrouwen hun 100% vrouwen maar moeten beminnen en ze niet kunnen of hoeven te begrijpen?
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

joandelynn schreef:
AM_ber_79 schreef:De mens is het kwaadaardige gezwel op t mooie proces der evolutie.
Ja, want de rest van de levende wezens zijn zo verschrikkelijk lief en aardig tegen elkaar :)
LOL
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Jennifer Hopelez schreef: Bedoel je daarmee dat bio vrouwen hun 100% vrouwen maar moeten beminnen en ze niet kunnen of hoeven te begrijpen?
Precies ja... ook als vrouwlief nu een poes gaat halen in thailand met het geld verdiend als officier bij de landmacht...een vrouw is in hoge mate irrationeel, ze is er om bemint te worden, niet om te begrijpen :) Mogelijk scoort die opmerking ook wel bij de VU, daar houden ze van dat soort ouderwetse opvattingen :) en je ontloopt er ook nog een hoop vragen mee :)
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Plaats reactie