2009...

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
AM_ber_79
Forumdiva

2009...

Bericht door AM_ber_79 »

19december, nog 12 dagen dan is 2009 ook weer voorbij. Tijd om terug te blikken. Wat zijn jouw hootge en/of dieptepunten van het afgelopen jaar? Wat heeft jou t meest geraakt dit jaar? Wat was jouw ontdekking dit jaar?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Hmm, 2009 was vooral het jaar van bezinning en zelfreflectie. Gigantisch veel gehuild, dierbaren verdriet gedaan en meer over mijzelf te weten gekomen. Niet echt een jaar om met plezier op terug te kijken, hoewel heel erg 'nuttig'.
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

2009 was voor mij een jaar van veranderingen, hoogtepunten en dieptepunten. Maar er is veel veranderd, of het ten goede is kan alleen de toekomst uitwijzen.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Mooie plek voor mijn passie gevonden:

http://tijdschriftlover.nl/LoverLog.aspx

Begin gemaakt met "het traject".
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

voor mij het jaar van mijn P halen en het jaar dat ik door de hormonen er eens achter kwam wat puberteit betekend :P
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

2009... Het jaar waarin we onze nieuwe woning betrokken. Het jaar waarin wij (m'n meissie en ik) volledig werden geconfronteerd met het T-zijn. Het jaar waarin we samen op pad gingen om Eva ook uiterlijk te laten ontstaan. De gedenkwaardige middag bij Truus, die ons nog lang zal bijblijven. Wat een verrassing!
Het jaar ook waarin we dierbare nieuwe vriendinnen leerden kennen (kus!).

Kortom; wat een jaar!!
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Hmm, 2009 was voor mij een jaar met de recessie en alle angsten die daarbij naar boven komen....maar het was ook het jaar van de laatste stap van mijn transitie, de leukste stap, lekker twee weken herstellen aan de swimmingpool ergens in een resort in Thailand.... 8)
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

2009 was voor mij het jaar waarin ik het vertrouwen kreeg om (een deel van) het leidinggeven te mogen doen. Tegelijkertijd ook het jaar waarin bekend werd dat ik van leidinggevende ga veranderen, waardoor veel onrust is ontstaan.
Kijk ook eens op de genderkalender !
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

2009 was een jaar om snel te vergeten, ik heb het overleefd, meer was niet haalbaar.

Irene
Kleine stapjes
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

Mijn goede voornemen voor 2009 was om mezelf te zijn. En inmiddels ben ik helemaal uit de kast en omgegaan (ook op mijn werk) en heb ik eigenlijk geen problemen qua acceptatie in de omgeving. Het was dus een nogal geslaagd jaar voor mij (alhoewel het wel een heel moeilijk jaar was).
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
joyke
dagelijks aanwezig

Bericht door joyke »

Achteruit kijken is niet mijn ding, dus 2009 maar snel vergeten dan.
respect komt van twee kanten
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Hmm 2009 was het jaar van verplicht volgen van een opleiding in het kader van keurmerk voor het bedrijf. Mijzelf gigantisch tegen komen en in november de knoop doorgehakt. Stoppen dus !! gelukkig geen gevolgen qua werk. Toch wel veel over mijzelf geleerd en uiteindelijk ook tevreden dat ik nu ingegrepen heb voor mijzelf en niet mee gaan tot het einde met wat iemand anders wil. Heb het geprobeerd met negatief resultaat maar dit ook voor mijzelf nu geaccepteerd dat ik ook mindere kanten heb en nu eens niet getracht heb om te voldoen aan andermans eisen of wensen om het gevoel te krijgen dat ik geaccepteerd word.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Claudia K
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

2009.......het jaar dat na alle "gewone" jaren een heel bijzonder jaar is geworden. Het jaar waarin ik zo goed als volledig uit de kast ben gevallen, met als hoogtepunten een dag geheel alleen met mezelf rondgelopen in Amsterdam en natuurlijk "ons" weekendje Duitsland.
Wat 2009 nog veel mooier maakte was dat ik op het moment dat ik het totaal niet meer verwachtte de liefde opnieuw heb leren kennen. In een andere vorm dan voorheen, en het geeft me zoveel meer dan ik ooit had kunnen denken, zodat ik echt hoop dat het de liefde van mijn leven zal zijn en blijven.
Voor iedereen die meegeholpen heeft om 2009 voor mij tot een geweldig jaar te maken, en heel speciaal natuurlijk mijn eigen Madeleine, die ik uiteraard niet alleen via dit forum laat weten wat ik er van vind, bedankt!
Als 2010 net zo geweldig wordt hoor je mij niet klagen.
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Dieptepunt: de dood van mijn schoonzus.
Hoogtepunt: verkoop van mijn huis.

Verder een jaar om heel snel te vergeten. Op naar 2010 dus.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Natassia
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Natassia »

2009 was een heel mooi en belangrijk jaar voor mij als t-meid.. :)

Het is het jaar dat ik begonnen ben met het bezoeken van T&T avonden... dat ik als Natas ben gaan shoppen en dat ik sommige van mijn internet-vriendinnen in levende lijve heb ontmoet.

Verder is het het jaar geweest dat ik begonnen ben met het vertellen aan al mijn vrienden/vriendinnen over Natas... hopelijk heb ik iedereen gehad voordat dit jaar voorbij is! :D

Wel wat dieptepunten.. die niets met Natas te maken hebben... maar daar staan ook nog redelijk wat hoogtepunten tegenover die ook niets met Natas te maken hebben... dus al met al.. 'n superjaar!
Plaats reactie