2010...
Moderator: Moderators
Dank voor de info. Dat klinkt hoopgevend.Frederique_ schreef:@Janiek: ja, epilatie van het geslachtsgebied wordt vergoed. Door de VU, als onderdeel van de kosten voor de geslachtsoperatie. Zie eventueel ook het standpunt van het CvZ (pdf).
(zie ook mijn tip op subforum transgenderisme)
Groetjes,
Frederique
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Tja, wat ik van 2010 verwacht..........2009 was makkelijker, daar wist ik wel hoe het zat. Voor 2010 heb je een kristallen bol nodig, en die is helaas kapot gevallen, dus kan ik hooguit over mijn plannen spreken.
Die niet veel anders zijn dan in 2009.......vooral op de ingeslagen weg doorgaan, en waar nodig de juiste beslissingen trachten te nemen. Dat is nog wel het moeilijkste. T is wel de bedoeling dat Claudia ook op haar werk haar opwachting gaat maken volgend jaar, en hoop ik alsnog bij mijn familie enige erkenning te vinden.
Verder hoop ik onze relatie verder uit te bouwen, in ieder geval zo mooi te houden als die nu is, en wellicht zelfs daarin een grote stap te gaan maken. Daar moet je natuurlijk wel met zijn tweetjes voor zijn, maar ik denk dat ik daarin niet veel weerstand zal ontmoeten.
Dan hoop ik natuurlijk dat iedereen een geweldig jaar zal hebben, dat veel T-meiden het genoegen zullen mogen gaan beleven om met hun T-zijn naar buiten te treden en te gaan genieten van het leven. Want het leven is veel te mooi om het vanachter dichte gordijnen te bekijken
Claudia
Die niet veel anders zijn dan in 2009.......vooral op de ingeslagen weg doorgaan, en waar nodig de juiste beslissingen trachten te nemen. Dat is nog wel het moeilijkste. T is wel de bedoeling dat Claudia ook op haar werk haar opwachting gaat maken volgend jaar, en hoop ik alsnog bij mijn familie enige erkenning te vinden.
Verder hoop ik onze relatie verder uit te bouwen, in ieder geval zo mooi te houden als die nu is, en wellicht zelfs daarin een grote stap te gaan maken. Daar moet je natuurlijk wel met zijn tweetjes voor zijn, maar ik denk dat ik daarin niet veel weerstand zal ontmoeten.
Dan hoop ik natuurlijk dat iedereen een geweldig jaar zal hebben, dat veel T-meiden het genoegen zullen mogen gaan beleven om met hun T-zijn naar buiten te treden en te gaan genieten van het leven. Want het leven is veel te mooi om het vanachter dichte gordijnen te bekijken
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Ik protesteerClaudia K schreef: Verder hoop ik onze relatie verder uit te bouwen, in ieder geval zo mooi te houden als die nu is, en wellicht zelfs daarin een grote stap te gaan maken. Daar moet je natuurlijk wel met zijn tweetjes voor zijn, maar ik denk dat ik daarin niet veel weerstand zal ontmoeten.
Ik hoor een hele andere Claudia dan, pak m beet, n half jaar terug.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
goede voornemens? ach, ik zie wel wat er komt...ik leef van dag tot dag
en geniet van elke seconde...en ook van de eenvoudige dingen...
maar ik hoop wel dat m'n transitie proces even vlot en makkelijk verloopt als in 2009
en geniet van elke seconde...en ook van de eenvoudige dingen...
maar ik hoop wel dat m'n transitie proces even vlot en makkelijk verloopt als in 2009
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography