Inmiddels leef ik parttime als vrouw, want ik ben al uut de kast gekomen
als een mooie dame.. voor de rest niet veel bijzonderheden.
Ik heb toch nog ergens hoop, dat het goed zal komen...
Komend jaar weer diverse gesprekken, mag ik hopen.
Het jaar 2009 bracht wel verandering, :zoals dat ik compleet als mezelf uit mag gaan in mijn vrije tijd, en gelijkgestemden ontmoeten maar dit is nog niet genoeg, dat ik zeg van wauw wat een jaar. Er zijn nog veel blokkades te vermurwen. Dit jaar is er een dat ik inmiddels al weer een jaartje als single vrouw leef, dat is aan een kant wel bevrijdend, zo heb ik meer tijd aan eigen ontwikkeling te besteden, en aan de andere kant is het soms wel erg eenzaam zonder vrouwelijke partner.. Ik mis toch die warme arm om mijn schouder, en een knuffel om me heen. Ik ben in elk geval niet zo meer op zoek naar een partner, maar meer afwachtend, zo van wat komt dat komt. Het was een jaar waar ik meerdere momenten gehad heb van en afwisseling in mijn emoties het wachten op een goed bericht van een instantie zoals een genderteam duurt voor mij te lang.. ze willen me ntoch lees voorlopig niet in behandeling nemen. Hoe het komend jaar verloopt..? ik weet het echt niet! ik hoop op een beter jaar dan het vorige
Ik vecht voor mijn rechten als vrouw, nu het nog kan
terugblik op 2009
Moderator: Moderators
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
terugblik op 2009
Ik ben wie ik ben.
Beter laat dan nooit
mezelf laten zien.
zoals ik ben
en niet wie ik was.
Beter laat dan nooit
mezelf laten zien.
zoals ik ben
en niet wie ik was.
- mireille
- Eredivisie
Ik heb leuke mensen ontmoet en een hoop leuke dingen gedaan, soms zo normaal als met twee tassen vol met boodschappen op de fiets, soms met de watertaxi naar een cafe voor koffie en taart, 2de geworden bij de miss T&T verkiezing in Eindhoven, gepraat met studentes die bezig zijn met verschillende werkstukken over dit wereldje, m'n lieve buurvrouw die het nu ook weet en eigenlijk al heel lang wist, het leuke winkelpersoneel bij de steps, met de trein/bus/tram mee (ook gewoon met jongetjes ovpas)... kan zo nog wel even blijven doorgaan
2009 was een prima jaar!
2009 was een prima jaar!
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Ik heb 2009 goed afgesloten door eindelijk gaatjes in mijn oren te laten zetten. Dus in 2010 kan ik ook meerdere leuke oorbellen gaan dragen zonder dat ze steeds eruit vallen bij het haar kammen of bij een lekkere dans.
Voor een iedere een goede jaarwisseling en een veel vrouwelijk 2010.
Uiterqaard voor de V/M onder ons een heel veel mannelijk 2010.
Lieve groetjes Bea.
Voor een iedere een goede jaarwisseling en een veel vrouwelijk 2010.
Uiterqaard voor de V/M onder ons een heel veel mannelijk 2010.
Lieve groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hm......t was me het jaartje wel......
Goed uit de kast.....met bus, tram, trein mee, zelfs een lang weekend naar Duitsland geweest, voor het eerst alleen gewinkeld, gefeest, met mensen gepraat, veel mensen geinformeerd......en dat allemaal zonder het uiterlijke vertoon wat jongetje heet mee te nemen.
Ja Bea, ook ik heb inmiddels een week of 7 gaatjes in mijn oren, en de collectie groeit al gestaag......
En het belangrijkste van 2009, het opnieuw uitvinden van de liefde, met naar wat ik hoop de liefde van mijn leven zal zijn.
Voor 2010 wens ik iedereen alle succes, moed en voorspoed die jullie nodig hebben, maar vooral veel gezondheid, geluk en liefde!
Claudia
Goed uit de kast.....met bus, tram, trein mee, zelfs een lang weekend naar Duitsland geweest, voor het eerst alleen gewinkeld, gefeest, met mensen gepraat, veel mensen geinformeerd......en dat allemaal zonder het uiterlijke vertoon wat jongetje heet mee te nemen.
Ja Bea, ook ik heb inmiddels een week of 7 gaatjes in mijn oren, en de collectie groeit al gestaag......
En het belangrijkste van 2009, het opnieuw uitvinden van de liefde, met naar wat ik hoop de liefde van mijn leven zal zijn.
Voor 2010 wens ik iedereen alle succes, moed en voorspoed die jullie nodig hebben, maar vooral veel gezondheid, geluk en liefde!
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
-
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Aan het begin van vorig jaar (2009) begonnen met de diagnose fase, en er echt doorheen gevlogen, en 24 september begonnen met de hormoonkuur.
De emotionele buien overleeft, nu stabiel, en in 2010, dit jaar dus!, op de wachtlijst komen voor DE operatie.
Dit is echt met laatste jaar met dat "onprettige" lichaam.
Effe doorbijten dus...
Verder afgelopen jaar heerlijk mogen genieten van de ontwikkeling van mijn prachtige (geadopteerde) zoon Remi.
Ongelofelijk hoeveel je van iemand kan houden, en ik ben zooooo trots op het kereltje.
Zo groei ik tegelijkertijd in mijn vrouw-zijn en moeder-zijn.
Verder hoop ik in 2010 al mijn kleine droompjes te laten uitkomen.
En jullie; heel veel succes, sterkte en warmte toegewenst.
De emotionele buien overleeft, nu stabiel, en in 2010, dit jaar dus!, op de wachtlijst komen voor DE operatie.
Dit is echt met laatste jaar met dat "onprettige" lichaam.
Effe doorbijten dus...
Verder afgelopen jaar heerlijk mogen genieten van de ontwikkeling van mijn prachtige (geadopteerde) zoon Remi.
Ongelofelijk hoeveel je van iemand kan houden, en ik ben zooooo trots op het kereltje.
Zo groei ik tegelijkertijd in mijn vrouw-zijn en moeder-zijn.
Verder hoop ik in 2010 al mijn kleine droompjes te laten uitkomen.
En jullie; heel veel succes, sterkte en warmte toegewenst.