Linda1978 schreef:En volg je gevoel...
Ik bemerk zelf dat mijn behoefte me ook buitenshuis te presenteren als Linda soms een periode kleiner is, maar daarna des te heviger terug komt. Dit zal te maken hebben met mijn eigen acceptatieproces; hoe zie ik mijzelf, hoe wil ik mijzelf zien, hoe/ wat voel ik mij?
Ken dat wel een beetje hoor, maar ik probeer er regelmaat in te houden met zo eens in de 2 weken. Ook als ik eigenlijk niet zo'n zin heb
Uiteindelijk merk ik dan toch dat het weer even nodig was
Mijn eerste keer vond ik zo spannend dat ik van vermoeidheid weinig heb bewust heb meegekregen. Ik was 's nachts onderweg terug naar huis en zat al als Linda in de auto. Ik merkte zelfs dat mijn rijstijl onbewust veranderde (!) Ik reed veel beheerster en rustiger. Op een drukke parkeerplaats langs de A2 heb ik daarna rondgewandeld. Het was geen parkeerplaats waar vage dingen gebeuren, al voelde ik me wel een beetje onveilig, wat ik als man nooit gevoeld heb.
Voor mij zijn er eigenlijk een heleboel eerste keren ? Zoals die ene 1ste keer dat ik even kort naar buiten glipte in mams kleding (echt superstom!) en die 1ste keer dat als ik 's avonds/'s nachts terug kwam van videokijken bij vrienden nog een ommetje maakte met wat kleding die ik uit de zak van max had gebietst, of die ene 1ste keer dat ik in m'n eigen spulletjes (en ook voor het eerst een haarwerk, foeileluq carnavals ding eigenlijk) een stukje auto ging rijden (hoe zou dat wezen, zo met hakken! eigenlijk geen bal aan), of die 1ste keer dat ik wat normaler eruit zag, met een normaal haarwerk en toen ook de auto uit durfde te komen bij een doe het zelf benzinepomp.
Zo schoof ik steeds meer op van 's nachts naar laat in de avond naar uiteindelijk overdag met als kopstuk de 1ste keer op koopzondag door rotterdam nadat ik voor de eerste keer naar een T&T was geweest. Ja ik was best wel euforisch
Later ben ik wel een aantal keer als Linda naar mijn broer/zus (ook TG) geweest, dat voelde al comfortabeler. De volgende stap is om compleet en femme overdag de straat op te gaan (maar niet tijdens carnaval)...
Geniet en blijf bij jezelf!
groetjes, Linda
Wow, je broer/zus ook bij de "club" ? das apart ? wist je dat al lang of sinds kort ?