Ervaringen lingerieshops?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gast

Ervaringen lingerieshops?

Bericht door Gast »

Hoi Meiden!!

Ik vroeg me af of jullie misschien tips hebben waar je mooie en sexy lingerie kunt kopen, bijv online maar mag ook een winkel zijn.
Ik ging zelf altijd naar Christine le Duc maar vraag me af wat er nog meer is op dit gebied...en graag een beetje betaalbaar, want ik wil liefst elke dag wel wat anders aan. 8)

Nou ik hoor het wel of niet 8) :lol: , lieve groetjes! xxxjes

Natashya
Gast

Bericht door Gast »

Niemand????
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Bijenkorf, lingerieafdeling. o.a. Sapph, Marlies Dekkers, La Perla enz enz enz. wel je portemonnaie trekken :(
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Hallo natashya,
Ik zou de hunkemoller proberen. Ik wordt er meestal goed geholpen. Ze zitten overal. Volgens mij ook nog goedkoper dan C le Duc, en zit veel prettiger ook nog. Maar dat is net wat je zelf vindt en wilt natuurlijk. Het is wel net iets minder sexy (en dat is wat je vraagt).
Groetjes,
Anja
Gast

Bericht door Gast »

anjatheefee schreef:Het is wel net iets minder sexy (en dat is wat je vraagt).
Groetjes,
Anja
Hoi Anja!

Ja Idd... ik hou van sexy topjes en tubetops, jarreteltopjes en slipjes... enz
Ik vind wat Christine Le Duc in de winkel aanbied wat magertjes en ook vaak te duur.

Bedankt voor de tips meiden....
Als iemand nog winkeltjes weet waar ze meer sexy en/of hoerige lingerie verkopen let me know!

alvast bedankt en liefs en groetjes
Natashya
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

natashya schreef:.
Als iemand nog winkeltjes weet waar ze meer sexy en/of hoerige lingerie verkopen let me know!
Als je echt wilt weten waar je de hoerige lingerie kunt kopen, kan je t beste t misschien aan de desbetreffende dames vragen. Ze zijn vaak te herkennen aan n rood licht achter de ramen. :wink:
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Niet echt een nette reactie. Zo gaan we niet met elkaar om. Het zou niet zo moeten in ieder geval.

Ieder zijn of haar eigen smaak. Wat maakt het nu uit wat iemand prefereert? Voor mijn part lopen mensen naakt over straat. Als ze zich daar prettig bij voelen, wie zijn wij dan om er een oordeel aan te hangen?

My two cents for the day.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

T moge toch wel duidelijk zijn waar je lingerie kunt kopen? Of zou iemand echt jarenlang binnen hebben gezeten en nog nooit de stad in geweest zijn? Als zelfs mijn gelovig en redelijk wereldvreemd zusje weet wat ik bedoel met de catalogus van pabo... (te vinden op www.pabo.nl )
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
kittytoys
daar ben ik weer
Contacteer:

Bericht door kittytoys »

Lingerie is zo vreselijk persoonlijk, heb je een klein maatje?ben je vol van figuur.
Wat vind je mooi, liever wat pikanter, of gewoon degelijk?en je stapt ook niet zomaar een winkel binnen toch.
Naast dat ik een eigen site heb www.kittytoys.nl adviseer ik heel veel travestieten gewoon omdat ik vind dat er nogal vaag over gedaan wordt.

Er wordt vaak verkeerd advies gegeven, te dure dingen aangesmeerd en mensen voelen zich vaak niet serieus genomen.
Dat advies staat overigens buiten de verkoop, adviseren is altijd vrijblijvend.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Kittytoys schreef nog al stellig:
en je stapt ook niet zomaar een winkel binnen toch.
Ik zou niet weten waarom niet, dat is toch de meest gangbare methode als je iets wilt kopen.

Irene
Kleine stapjes
kittytoys
daar ben ik weer
Contacteer:

Bericht door kittytoys »

Pittige tante als ik het zo lees en vriendelijkheid is misschien wat meer op zijn plaats?

Voor vrouwen is het soms al een drempel om naar een winkel te gaan, een lingeriewinkel in dit geval, vaak willen ze dat de man meegaat, maar zoals je vaak ziet, staan die buiten.
De drempel voor een hetero man is al groot, laat staan een man die lingerie voor zichzelf gaat kopen.
Vind het raar dat je zo reageert, dit is toch echt wat ik doorgaans hoor, dat het voor jou makkelijk is, dat is fijn, maar er zijn mensen die het wel een drempel vinden.

En ja dat is een stellige bewering.

Fijne avond gewenst!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Pittige tante beschouw ik als een compliment en sorry als het onvriendelijk overkwam.
De werknemers van lingeriewinkels bijten echt niet hoor, je kan daar gewoon naar binnen gaan en om advies vragen en in de meeste winkels is het zelfs geen probleem om te passen.

Irene
Kleine stapjes
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

ja hoor :) Had er eerst ook moeite mee maar het is mij honderd procent meegevallen. Laatst een leuke setje van sapph gekocht als man.
Er ontwikkelde het volgende gesprek;
verkoopster (wat oudere vrouw): mooi setje, de bh is wat lastig want je moet het op een bepaalde manier aantrekken maar dat zal haar wel lukken"

IK wat verbaasd: "Sorry, maar dat zal je mij dan even moeten uitleggen want het is voor mijzelf"

VK : oh, heb je al eerder dit merk gekocht?
Ik: nee maar ik vind ze prachtig.

Daarna werd alles even keurig uitgelegd en wat tips gegeven welke manier het leukste stond. En kwam ze ook nog even met een correctie van de maat van iets anders wat ik gekocht had en een wijziging in een setje waarbij ze liet zien dat iets anders er beter bij paste dan wat ik uitgezocht had.

En dat in een normale plattelands dorpje :)
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Als je zelf normaal doet, gaat het heel gewoon, je moet natuurlijk niet schichtig tussen de rekken heen dwalen en wegduiken als er iemand aankomt, wat dat vinden de mensen raar :-)

Irene
Kleine stapjes
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

[quote="kittytoys"]

Voor vrouwen is het soms al een drempel om naar een winkel te gaan, een lingeriewinkel in dit geval, vaak willen ze dat de man meegaat, maar zoals je vaak ziet, staan die buiten.
De drempel voor een hetero man is al groot, laat staan een man die lingerie voor zichzelf gaat kopen.
En ja dat is een stellige bewering.

quote]
Kitty je hebt gelijk wat je hierboven schrijft. IK zie ook erg vaak mannen verveeld voor een winkel staan met een gezicht dat ze in een orkaan zitten. En ook van vrouwen hoor ik dat ze niet naar een winkel durven voor lingerie.
Maar ik heb er alleen maar plezier in om dat in de winkel te kopen, je wordt er dan juist erg goed geholpen als je het niet weet.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Plaats reactie