Mannenrok
Moderator: Moderators
Mannenrok
Ik las (weer) over de mannenrok. HM zou deze op de markt brengen maar ik geloof dat niemand 'm kan vinden in de winkel. Dus wie weet waar een goede mannenrok te krijgen is? EN, wat voor schoenen doe je daar onder aan?????
T stond van de week nog op de site van telegraaf. Beetje oud nieuws, er bestaan ook al BH's en panty's voor mannen.
http://www.telegraaf.nl/vrouw/mode_beau ... tml?p=36,2
wat ik me afvraag is hoeveel mannen zich nog TV zouden noemen als de mannelijke variant van de BH, panty en rok ook te dragen zijn.
http://www.telegraaf.nl/vrouw/mode_beau ... tml?p=36,2
wat ik me afvraag is hoeveel mannen zich nog TV zouden noemen als de mannelijke variant van de BH, panty en rok ook te dragen zijn.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- Tara
- dagelijks aanwezig
Ik heb wel eens een paar programma's over de mannenrok op TV voorbij zien komen.
Het zag er niet uit (vind ik) en de mannen hadden weinig gevoel voor kleurcombinaties en stijl (vind ik alweer).
Maar ja, ik begrijp mannen vaak ook niet zo goed.
Het zag er niet uit (vind ik) en de mannen hadden weinig gevoel voor kleurcombinaties en stijl (vind ik alweer).
Maar ja, ik begrijp mannen vaak ook niet zo goed.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Te veel mensen vallen er van af.
-
- dagelijks aanwezig
mannenrokken draag liefst gewoon vrouwen / dames rokken
de echte mannen rokken vindt ik niet mooi , en mannenrok winkels zijn er amper en op internet betaal je zo € 80 euro voor een rok.
aangezien mijn ouders rokken voor meisjes vinden moet ik tzt me zelf maar laten ombouwen , dan kan ik zo veel en vaak ik wil een rok aan .
aangezien mijn ouders rokken voor meisjes vinden moet ik tzt me zelf maar laten ombouwen , dan kan ik zo veel en vaak ik wil een rok aan .
iedereen mag rokken en jurken dragen
-
- dagelijks aanwezig
niets mis mee
koop rokken waar ik ze mooi vindt , c&a; we; steps; didi; jola; de greef etc.
iedereen mag rokken en jurken dragen