Wat ik bedoel is dat het ontmoeten van een grote variëteit aan mensen met een genderissue voor degenen die er nog niet uit zijn wat het in hun leven betekent, belangrijk kan zijn. Het biedt identificatiemogelijkheden.AM_ber_79 schreef:Je draai vinden in genderland. Het zal je misschien verbazen, maar mijn wereld is groter dan enkel en alleen genderland. Buiten dat, wat versta je onder "je draai vinden"? Zo veel mogelijk andere T's en hulpgroepen kennen? Bekend zijn op elke T&T avond?
Transfusion Festival II op 22 mei 2010
Moderator: Moderators
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- MissViv
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Dat, en algemene nieuwsgierigheid, zijn de motieven die mij hebben overgehaald om zojuist een kaartje te bestellen.Janiek_ schreef:Wat ik bedoel is dat het ontmoeten van een grote variëteit aan mensen met een genderissue voor degenen die er nog niet uit zijn wat het in hun leven betekent, belangrijk kan zijn. Het biedt identificatiemogelijkheden.
Ik zou het ook heel leuk vinden als je komt Amber...
Groetjes, Vivian
-
- Forumdiva
- EvaLvanE
- ForumFan
- Contacteer:
In januari werd me nog verteld dat een hotelkamer boeken niet mogelijk was omdat het (nieuwe) hotel pas in juni weer open zou gaan.
Achteraf valt dat mee; je kunt gewoon reserveren via http://www.hotelcasa400.nl. € 75,- inclusief ontbijt.
Wij hebben geboekt. Kan ik tenminste ook een wijntje drinken
Achteraf valt dat mee; je kunt gewoon reserveren via http://www.hotelcasa400.nl. € 75,- inclusief ontbijt.
Wij hebben geboekt. Kan ik tenminste ook een wijntje drinken
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Ik heb een beetje door de workshops heen gekeken maar er was niks wat me aansprak. Er bij optellend dat er die avond ook Kitty is, vraag ik me nu echt af waarom ik zou komen.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
'k Had je graag nog een keer ontmoet.
1x is geen keer, toch?
Groetjes,
Frederique
1x is geen keer, toch?
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
en 2 ei is n half ei...niet waar? Maar heb je een TFF echt nodig om elkaar te ontmoeten? Of kan je daarvoor ook een keer bij elkaar langs?Frederique_ schreef:'k Had je graag nog een keer ontmoet.
1x is geen keer, toch?
Groetjes,
Frederique
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
en 2 ei is n half ei...niet waar? Maar heb je een TFF echt nodig om elkaar te ontmoeten? Of kan je daarvoor ook een keer bij elkaar langs? Ik zit er aan te denken om met koninginnedag Utrecht in te gaan. Iemand interesse om mee te gaan? Entree is gratisFrederique_ schreef:'k Had je graag nog een keer ontmoet.
1x is geen keer, toch?
Groetjes,
Frederique
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer: