T-palace

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
miss_kimberly1962
ff weer wat posten
Berichten: 43
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 22:45
Locatie: Noord Holland Noord
Contacteer:

T-palace

Bericht door miss_kimberly1962 »

Hallo dames,

heb deze site gevonden. www.tpalace.nl
Wie kan mij meer over dat feest vertellen?
Is het iets om naar toe te gaan?

BVD
Kimberly
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Voor dat geld kan je n leuk avondje stappen in n normale kroeg :o
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 343
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

De kosten in de voorverkoop zijn € 30 en aan de deur € 35.
Prijzen zijn all-in, inclusief onbeperkt gebruik buffet, hapjes en (alcoholische) drankjes.
Lijkt me qua kosten eigenlijk wel mee te vallen...

PS Kun je Angela ook weer eens zien ;)
Erger u niet. Verwonder u slechts.
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

10april. Beetje kort dag vind je niet? En buiten dat, 2 dagen er voor heb je ook t transgendercafe in Nijmegen. 8)

Angela zien? Kzit nog steeds te wachten op n berichtje terug van dr..
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
miss_kimberly1962
ff weer wat posten
Berichten: 43
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 22:45
Locatie: Noord Holland Noord
Contacteer:

Bericht door miss_kimberly1962 »

Jammer dat lezen zo moeilijk is. :cry: :(
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

miss_kimberly1962 schreef:Jammer dat lezen zo moeilijk is. :cry: :(
Hoe bedoel je dat?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
miss_kimberly1962
ff weer wat posten
Berichten: 43
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 22:45
Locatie: Noord Holland Noord
Contacteer:

Bericht door miss_kimberly1962 »

Ik voel mij door jou in de zeik gezet met jou opmerking.
Jij denkt alleen aan jouzelf. :roll:
Er zijn onder ons die gebaad zijn met zulke locaties om voor
het eerst uit te gaan.
Ik ben altijd op zoek naar gelegenheden waar beginners onder ons
veilig een avondje uit kunnen voor niet te veel geld.
Ik stel een serieuze vraag en krijg een ... antwoord die niets met
mijn vraag van doen heeft.

Kim
natasja
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 22:11
Locatie: rotterdam

Bericht door natasja »

Ik heb eens op hun site gekeken en het ziet er niet slecht uit hoor.

Het is idd leuk voor T,s die nog niet over straat durven en zeker ook voor ervaren mensen.

Het lijkt mij wel een gezellige boel en volgens mij doet de organisatie hun best om het zo gezellig mogelijk te maken.

Zouden meer mensen moeten doen
2016 KAN MIJN OMMEKEER WEL EENS WEZEN
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

miss_kimberly1962 schreef:Ik voel mij door jou in de zeik gezet met jou opmerking.
Jij denkt alleen aan jouzelf. :roll:
Ik ben ook zo blij dat je me ook zo goed kent.... 8) Kom op, als jij echt op je avatar staat heb je geen T&T avond nodig om uit te gaan. En dat is niet om je in de zeik te zetten, maar omdat je er gewoonweg goed uit ziet. En ik alleen maar aan mezelf denken? Mocht je t echt willen weten: ik cijfer mezelf zo goed als weg voor t welzijn van anderen.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
miss_kimberly1962
ff weer wat posten
Berichten: 43
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 22:45
Locatie: Noord Holland Noord
Contacteer:

Bericht door miss_kimberly1962 »

Nee Amber ik ken jou niet, jij kent mij ook niet want anders zou jij
weten dat ik aardig actief ben binnen onze wereld en ook die persoon
ben die op de avatar staat.
Ik bezoek alles wat ik denk dat leuk is om zo advies te kunnen geven aan
dames uit mijn regio waar je overal goed terecht kunt.
Dit is natuurlijk helemaal afhankelijk van de interesses van iemand.
Het soort opmerkingen dat jij plaatst schrik andere dames af die minder
mondig zijn dan jij, misschien is het dus verstandig om eerst na te
denken of het antwoord dat jij wil geven wel gewenst is en niet anderen
afschrikt om te reageren.

Kim
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Kom dan ook eens langs op Kitty, te vinden op www.kittyqueer.nl . Een leuke alternatieve disco voor gay, hetero, bi en transgender. club Rits ( www.clubrits.nl) is ook een aanrader. Al is dat (alleen al vanwege t gegeven dat er een omkleedmogelijkheden zijn) wel meer voor de gevorderde. Als je mij trouwens beetje zou kennen zou je weten dat ik redelijk tot zeer actief ben in de queerscene (met alle respect, er is imo slechts 1 wereld) van Utrecht. Als je me wat beter zou kennen, dan zou je weten dat er standaard met elke Kitty bij mij thuis een pre party is waar mensen langs kunnen komen voor wat drinken en eten. En dat er dan zelfs de mogelijkheid is om je hier om te kleden. Dus kom langs zou ik zeggen, dan krijg je van mij je eerste drankje wel (wat drink je: wijn, bier, water, cola of toch iets anders?)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Tara
dagelijks aanwezig
Berichten: 172
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 0:29
Locatie: Ergens in het Gelderse (Genderse?) land

Bericht door Tara »

Helaas heb ik het bericht te laat gelezen.
Misschien een volgende keer (als de datum uitkomt).
De kosten vallen mij erg mee.
Uit eten en een concert zijn duurder.
Ik kan de kwaliteit niet beoordelen, maar voor de prijs wil ik het wel eens proberen.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Tara schreef:Misschien een volgende keer (als de datum uitkomt).
Zo te zien is dat 8 mei. Iemand nog geweest voor een sfeerimpressie?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
else
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: wo apr 29, 2009 16:40
Locatie: ZEMST

Bericht door else »

hoi dames,

ik ben al samen met mijn vriendin Marianne (ervaren T) ;) naar de eerste opening van T-Palace in Voorthuizen geweest...de tweede keer hebben we moeten laten schieten door andere verplichtingen...

leuk en gezellig en aan te raden voor de T' s die hun éérste stapjes nog moeten zetten...zoals je dus weet is daar eigenlijk iedereen welkom...T's in alle soorten en maten :) ;).. ervaren en niet ervaren :)
je word daar door iedereen aanvaard hoor...dus schrik hebben hoeft niet... dus Kimberly wel is leuk om naartoe te gaan...ik ga volgende maand met Marianne er terug naartoe...en je leert er nieuwe en leuke mensen kennen...ze komen van zowel het noorden ,westen, zuiden en oosten van Nederland daarnaartoe...wij komen zelfs uit België :D

groetjes en wie weet tot ziens in Voorthuizen...

Else :)
Gebruikersavatar
Rebecca60
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: zo jul 29, 2007 22:25
Locatie: zaanstad
Contacteer:

T palace

Bericht door Rebecca60 »

Kwam een oproepje tegen om benzine kosten te delen om samen naar het feest van T-palace te gaan. Toch maar eens kijken op de site van T-palace. Was meteen enthousiast had het gevoel dat het echt iets voor mij was. Gelijk gebeld en kreeg een vriendelijke dame Anja aan de lijn (ook T girl). Anja belde later op de dag terug en voelde mijn echt op mijn gemak. Wist dat ik dus onbezorgd naar T-palace kon gaan.



10 april op dus naar Voorthuizen. Was al op tijd vertrokken gewoon lekker als mezelf dat was geen probleem volgens Anja en inderdaad een spontaan persoon ontmoette waar ik nog niet echt Anja in kon herkennen. Naar wat hand en spandiensten en een gezellig bakje koffie ging ik om 4 uur toch maar eens aanstalten gemaakt om Rebecca te zijn en na me omgekleed te hebben in keurige toiletruimte zette ik me achter een spiegelzuil met lampen wow, juist ja dit is dus T Palace flitste het door me heen. Anja was al bezig met vaardige hand zich op te maken en vroeg haar me te helpen met opmaken, zij doet het zelf beroepsmatig dus die kun je wel haar gang laten gaan. Ze laat je zelf ook gewoon dingen doen. Hoop geleerd al wist zelf ook al het nodige. Ook met de ander meiden die zich al aan het opmaken waren en gesteund werden door ervaren T Girls gezellig kennis gemaakt. Langzaam druppelde er meer meiden binnen en na een heerlijk glas champagne en feestelijk soesje compleet met t palacelogo kon het feest beginnen.



Rond 8 uur was er een smakelijk buffet met tomatensoep, stokbrood en geweldige kruidenboter, diverse salades, spaghetti, nasi, sate het was allemaal even heerlijk. Dat kun je aan Anja overlaten naar dat ik begreep is feestjes geven haar beroep en doet iets in shows en evenementen organisatie. Hoe mooi kan iets zijn. Een T-girl met een evenementen bedrijf die een feest organiseert voor meiden door meiden. Wil je helpen of heb je ideeën alles is bespreekbaar. Heb je wensen of verzoek nummers voor de muziek even zeggen en het word gedraaid, compleet met een groot videoscherm geweldig gewoon. Ook hierin heeft Anja voorzien en alles in eigen beheer.



Wat gezellig allemaal, hapje drankje en zelfs alcoholvrije cocktails! Ik ben om 1 uur s’avonds weer richting huis getogen met een heerlijk gevoel. Ja het is in één woord geweldig. T Palace een persoonlijk en vooral goed concept. Open, toegangankelijk, laagdrempelig in het midden van het land in Voorthuizen, prima parkeergelegenheid en je hoeft niet bang te zijn dat je herkend word. Het licht even buiten het dorp in een beschutte omgeving. Kan niet beter. Heb echt een fijne avond gehad en ik kom zeker 8 mei weer op de al weer 3e T Palace Party. T Palace laat je ervaren wat vooral de leuke kant is van T girl zijn en gezellig met zn allen onder elkaar, het was voor mij de eerste en zeker niet de laatste keer!



Rebecca
Plaats reactie