Reportage in Flair!
Moderator: Moderators
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
Reportage in Flair!
Deze week in het weekblad Flair; een mooie reportage over Anaïs (16) en haar transseksuele papa...
een zeer aangrijpend verhaal met veel herkenningspunten en een must om lezen voor iedere TS.
Beste stukje vindt ik waarin haar dochter Anaïs verteld;
"hij wilde dus heel graag een vrouw zijn. Maar een heel gewone, doorsnee vrouw. Niet een met pluimen in haar kont en een decolletté
tot aan haar navel."
en
"maar natuurlijk had ik nooit verwacht dat papa een transseksueel was. Ik had zelfs nog nooit van die term gehoord. Travestieten, die kende ik.
Maar dat vond ik eerlijk gezegd toch maar een raar verschijnsel: te korte rokjes en te diepe decolletés. Zo lopen wij vrouwen toch ook niet rond?"
Uit het weekblad Flair; nu te koop bij de dagblad handel.
Liefs, Kirsten
een zeer aangrijpend verhaal met veel herkenningspunten en een must om lezen voor iedere TS.
Beste stukje vindt ik waarin haar dochter Anaïs verteld;
"hij wilde dus heel graag een vrouw zijn. Maar een heel gewone, doorsnee vrouw. Niet een met pluimen in haar kont en een decolletté
tot aan haar navel."
en
"maar natuurlijk had ik nooit verwacht dat papa een transseksueel was. Ik had zelfs nog nooit van die term gehoord. Travestieten, die kende ik.
Maar dat vond ik eerlijk gezegd toch maar een raar verschijnsel: te korte rokjes en te diepe decolletés. Zo lopen wij vrouwen toch ook niet rond?"
Uit het weekblad Flair; nu te koop bij de dagblad handel.
Liefs, Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
SeventiesPhotography
- Hexley
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Probeer ipv. flaironline.nl, flair.be eens en klik er eens rond...Chloe'tje schreef:Deze week is zeker het blad tot de week van 29-4. Want in de uitgave van 29-4 (nr 18 ) kan ik het niet vinden Of is er in België een aparte uitgave?
België heeft zelfs twee eigen versie's, dus er zijn minimaal drie varianten van de Flair...
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
Ja meid, zal het asap inscannen, uploaden en in dit draadje plaatsen.Chloe'tje schreef:Dank je, maar online is toch alleen een 'inleiding' te lezen? Is er iemand die het artikel heeft en een scan kan plaatsen? Om nou naar België te rijden om het tijdschrift te kopen .....
SeventiesPhotography
SeventiesPhotography
Dank je alvastKirstenHershe schreef:Ja meid, zal het asap inscannen, uploaden en in dit draadje plaatsen.Chloe'tje schreef:Dank je, maar online is toch alleen een 'inleiding' te lezen? Is er iemand die het artikel heeft en een scan kan plaatsen? Om nou naar België te rijden om het tijdschrift te kopen .....
(hebben wij op T.org nou zo weinig emoticons of mis ik iets?)
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
heeft net iets langer geduurd dan verwacht maar beter laat dan nooit...
Meiden die deze uitgave hebben gemist, goed nieuws; ik heb het artikel ingescand.
Deel 1
Deel 2
Meiden die deze uitgave hebben gemist, goed nieuws; ik heb het artikel ingescand.
Deel 1
Deel 2
SeventiesPhotography
SeventiesPhotography
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ja, ik vind 't ook een mooi verhaal. Goed dat Fran + familie dit gedaan hebben!
En goed dat Kirsten 't heeft ingescand
Groetjes,
Frederique
En goed dat Kirsten 't heeft ingescand
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
ik alvast zeker niet, wat maakt mij het uit welk woord "ze" eraan geven?!AM_ber_79 schreef:Niemand commentaar omdat ze t woord "ombouwen" gebruiken?
Jezelf goed voelen en er het jouwe van denken, daar gaat het om.
Liefs, Kirsten
ps is graag gedaan hoor meiden, indien we ooit mekaar ontmoeten dan geniet ik een drankje op jullie kosten.
SeventiesPhotography
SeventiesPhotography
KirstenHershe schreef:ik alvast zeker niet, wat maakt mij het uit welk woord "ze" eraan geven?!AM_ber_79 schreef:Niemand commentaar omdat ze t woord "ombouwen" gebruiken?
te vinden in http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=6730Jaimee schreef: Ook kwalijk dat de Volkskrant hier spreekt over 'ombouwen'.... Heb een mail naar ze gestuurd dat de meeste transgenders/ transseksuelen dat het een zeer denigrerende term is.
Kom maar een keer langs bij Kitty als ik bardienst heb...of zowiezo tijdens cruise controlKirstenHershe schreef:ps is graag gedaan hoor meiden, indien we ooit mekaar ontmoeten dan geniet ik een drankje op jullie kosten.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
KirstenHershe schreef:ik alvast zeker niet, wat maakt mij het uit welk woord "ze" eraan geven?!AM_ber_79 schreef:Niemand commentaar omdat ze t woord "ombouwen" gebruiken?
tja... zoals ik reeds schreef; mij persoonlijk stoort het niet, vindt het veel vervelender wanneer ze mij vragen of ik een "shemale" ben.Jaimee schreef: Ook kwalijk dat de Volkskrant hier spreekt over 'ombouwen'.... Heb een mail naar ze gestuurd dat de meeste transgenders/ transseksuelen dat het een zeer denigrerende term is.
te vinden in http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=6730
maar we wijken af van het originele onderwerp.
als 't nou iets dichter bij huis zou zijn, meteen...Jaimee schreef:Kom maar een keer langs bij Kitty als ik bardienst heb...of zowiezo tijdens cruise controlKirstenHershe schreef:ps is graag gedaan hoor meiden, indien we ooit mekaar ontmoeten dan geniet ik een drankje op jullie kosten.
SeventiesPhotography
SeventiesPhotography
Woonplaats: in your dreams baby...KirstenHershe schreef: als 't nou iets dichter bij huis zou zijn, meteen...
Mijn dromen zijn overal, ook bij Kitty en cruise control...dus niet zo ver van jouw huis vandaan
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.