Scheren?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Celinetv
ff weer wat posten

Scheren?

Bericht door Celinetv »

Ik heb een probleem, als ik mezelf intiem scheer, dus mijn achterwerk, de binnenkant van mijn billen, boven de penis, rond de balzak en rond de anus en zo, dan krijg ik altijd van de pijnlijke rode bultjes die wit worden en die je later kan uitduwen, maar het zijn er zoveel en zeker op mijn achterwerk. Hoe kan ik deze bultjes verwijderen en/of voorkomen? Ik zou het heel graag weten. Als er een wondermiddel zou zijn, waardoor ik helemaal geen bultjes meer zou krijgen na het intiem scheren, zou dat super zijn!
Je hebt maar 1 leven, dus geniet er van.
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

Transpireren en de stoppels zorgen ervoor dat de gevoelige huid gaat ontsteken en er ontstaan bultjes en puistjes.
Irritaties ontstaat door wrijving van lichaamsdelen, kleding en/of transpiratie.

Na het scheren kan je huid wat rood zijn en branderig aanvoelen. Dit gevoel verdwijnt meestal snel, zeker als je de huid behandelt met een koelende en vochtinbrengende crème of balsem.

Liefs, Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Celinetv
ff weer wat posten

Bericht door Celinetv »

Bedankt! En helpt babytalk poeder er op doen? Ik heb het al geprobeerd, maar helpt eigenlijk niet, paardenmelkzalf ook niet. Zou een afterdepilation gel zoals ze op Pabo hebben, wel helpen?
joyke
dagelijks aanwezig

Bericht door joyke »

Zelf smeer ik het in na het scheren met nivea of bodolotion.

Joy
respect komt van twee kanten
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Celinetv schreef:Bedankt! En helpt babytalk poeder er op doen? Ik heb het al geprobeerd, maar helpt eigenlijk niet, paardenmelkzalf ook niet. Zou een afterdepilation gel zoals ze op Pabo hebben, wel helpen?
Nee, geen van beide produkten helpen, ik denk zelfs dat deze net voor uw irritatie en uitslag zorgen...
En waarom zo'n duur spul als afterdepilation van bij Pabo kopen?

Zoek het niet zo ver en koop toch gewoon bij Kruidvat of supermarkt een bodylotion van Nivea of Dove
die je telkens na het scheren aanbrengt.

Liefs, Kirsten
SeventiesPhotography
Celinetv
ff weer wat posten

Bericht door Celinetv »

Ok, bedankt, en zou dat na 1 keer aandoen na het scheren er al voor zorgen dat ik geen bultjes meer krijg? Mag je dat overal op doen waar je je geschoren hebt? Ook je oksels en je buik en zo? Moet ik niet iets speciaals kopen omdat ik een gevoelige huid heb? En hoe verwijder je het haar op je benen en armen? Ook met scheren?
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Als ik lui ben scheer ik, anders epileer ik

Irene
Kleine stapjes
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Celinetv schreef:Ok, bedankt, en zou dat na 1 keer aandoen na het scheren er al voor zorgen dat ik geen bultjes meer krijg? Mag je dat overal op doen waar je je geschoren hebt? Ook je oksels en je buik en zo? Moet ik niet iets speciaals kopen omdat ik een gevoelige huid heb? En hoe verwijder je het haar op je benen en armen? Ook met scheren?
iets wat ik voordien over 't hoofd heb gezien maar; waarmee scheer jij jezelf?

Ja, tuurlijk mag je uw gehele lichaam met bodylotion insmeren, zelfs je haar maar da's niet aan te raden :wink:, en voor uw gelaat zou ik eerder een specifiek daarop gericht artikel kopen.
Ik breng overal na het douchen en/of scheren bodylotion aan; benen, armen, buik, borstkas, onder de oksels lijkt mij ietwat overbodig.

Ik heb lang gebruikt gemaakt van Gilette Venus om mijn benen en armen te scheren maar sinds mijn haargroei sterk is afgeremd door
de hormonen kuur maak ik sinds kort gebruik van Philips Satinelle (epilator)
om mijn benen haarloos te maken waardoor ze nog zachter aanvoelen en langer glad blijven.
Maar wanneer ik weinig tijd of zin heb dan gebruik ik nog steeds mijn Gilette Venus.

Liefs, Kirsten
SeventiesPhotography
Celinetv
ff weer wat posten

Bericht door Celinetv »

ok, bedankt, ik gebruik nu scheermesjes van Gilette Mach 3 Turbo.
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Ben zelf heel tevreden met ontharingscreme zoals Veet. Insmeren gaat snel enkele minuten wachten en dan afkrabben. Haargroei blijft langer weg en stoppels voelen wat zachter aan. Moest deze week weer verwijderen maar Veet was op dus maar scheren met de trimmer. Inderdaad weer lang werk en natuurlijk weer een stukje vergeten aan de achterkant. :( Voelt dus ook niet echt glad aan. Wel is dit goed mogelijk met een scheermesje maar ook hier vind ik het te lang duren.

Dus maar weer naar de winkel voor Veet :) Overigens gebruik ik dit niet voor de genitaliën,bilnaad, oksels en gezicht. Steekt behoorlijk :(
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Celinetv
ff weer wat posten

Bericht door Celinetv »

Ja, maar ik heb horen zeggen dat Veet kan irriteren of niet goed is voor mensen met een gevoelige huid.
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Celinetv schreef:ok, bedankt, ik gebruik nu scheermesjes van Gilette Mach 3 Turbo.
hmmmm... misschien ligt de oorzaak van de irritatie en puistjes wel
bij het gebruik van Mach 3 Turbo mesjes.
Ik gebruikte deze vroeger ook en had toen ook regelmatig last van
irritatie en jeuk.
Sinds ik gebruik ben beginnen maken van Gilette Venus is het probleem opgelost.
Ook een heel belangrijk gegeven; steeds scheren tijdens het douchen
omdat het warme water ervoor zorgt dat je poriën opengaan en je huid
zachter is, meest geschikte moment om te scheren is 's avonds omdat de huid dan meer ontspannen aanvoelt...

Lees er ook eens volgend artikel op na: http://www.trendystyle.net/beauty/licha ... haren.html

Liefs, Kirsten
SeventiesPhotography
Celinetv
ff weer wat posten

Bericht door Celinetv »

Ok, heel erg bedankt voor deze tips! Ik zal ze zo rap mogelijk proberen, want ik wil geen lelijke rode of witte bultjes meer na het scheren. Maar als je je scheert tijdens het douchen, gaat toch al dat haar in de douche? En dat is ook niet echt goed. Kan verstopt geraken. Tot nu toe heb ik me altijd aan de lavabo geschoren. Maar ik kan het wel eens proberen, ik sta open voor nieuwe suggesties, tot het probleem is opgelost. Dan ga ik echt heel blij zijn.
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Maar Celintje toch... het zou raar zijn mocht een afvoer verstopt raken door al die kleine haartjes die jij verwijderd tijdens het scheren...
tuurlijk, indien je maar één keer om de zoveel tijd scheert zijn de haren langer en bestaat er een kans op verstopte afvoer... maar regelmatig scheren is dus de boodschap, het is de bedoeling dat je benen altijd glad zijn, niet? :)

Liefs, Kirsten http://tstg.yourbb.be
SeventiesPhotography
Celinetv
ff weer wat posten

Bericht door Celinetv »

yep, das waar. Bedankt voor al je tips hoor.
Plaats reactie