Scheren?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Hmmm Celinetv, ik zal ontharingscreme adviseren....tenminste kun je het altijd wel proberen.... :wink:

10 minuten en je bent ermee klaar en hebt als het goed is geen irritaties....en naja, gladde huid....voordeel van is, de haren worden door het scheren schuin als een canule afgeschneden door het mesje en iets eruitgetrokken bij het afscheren....bij ontharingcreme zijn de puntjes van de haren straks rond en mooi net op huidoppervlakniveau....en ja, dat voel je ook als ze nagroeien....het voelt veel minder stug als de puntjes weer uit de huid groeien....het risico op ingroeien van haartjes is veel kleiner en daarmee ook irritaties....

....maar kijk eerst, of je tegen die creme kunt met je gevoelige huid....straks loop je heel andere irritaties op....een testje kan zeker geen kwaad....

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Celinetv
ff weer wat posten

Bericht door Celinetv »

ok , bedankt Mara.
Je hebt maar 1 leven, dus geniet er van.
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

mja, zoals Mara schreef kan het natuurlijk ook..

je hebt nu voldoende tips & tricks gekregen, daarom stel ik het volgende voor; probeer eens een aantal zaken gewoon uit en maak daaruit op wat voor jou het beste en snelst werkt...
Het is vaak een kwestie van uitproberen en testen, er zijn zoveel produkten
op de markt tegenwoordig dat je vaak het bos niet meer door de bomen ziet.
Het ene al iets beter dan het andere, wat je uiteindelijk koopt en zal blijven gebruiken hangt volledig van jou persoonlijke voorkeuren en ervaringen af.

Liefs, Kirsten http://tstg.yourbb.be
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Celinetv
ff weer wat posten

Bericht door Celinetv »

Nog even vragen, ik ben naar de winkel geweest en heb gezocht naar de Gillette Venus , maar er zijn er behoorlijk veel soorten, welke zou je moeten kopen dan? En van de bodylotion van Nivea zijn er ook veel, for men of voor droge huid, het probleem is dus dat ik niet echt weet welke dingen dat ik moet kopen die het beste zijn voor mijn huid en ik heb niet het geld om verschillende dingen te kopen en uit te proberen. Kan iemand me aanraden welke soorten het beste zouden zijn voor een gevoelige huid voor ik iets koop?
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

In de winkels zoals Etos zijn meestals ook mensen, die je advies kunnen geven....en deze mensen bijten niet hoor....ze willen uiteindelijk iets verkopen...en dan zal de klant ook weer trugkomen, dus zullen ze hun best doen om jou de goeie spullen te geven.... :wink:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

zoals Mara reeds schreef, stap eens binnen bij Kruidvat oid en snuffel eens op je gemak rond in de rekken... vraag desnoods advies (bij twijfel)
aan de medewerkers die graag al jou vragen zullen beantwoorden...

maar als je weet dat je een gevoelige huid hebt weet je toch vanzelf wel naar welk type product je op zoek moet gaan?

of kijk eens rond op de website van Nivea, Dove, etc. waar je ook veel informatie vinden kan over hun gamma en producten.

Liefs, Kirsten - http://tstg.yourbb.be
SeventiesPhotography
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

In de Flair van deze week staat een goed artikel met allerlei tips & tricks
in verband met scheren/epileren/ontharen.
Ook staan er allerlei producten in vermeld welke je hiervoor kan gebruiken.
Stap eens een dagblad handel binnen en haal deze editie in huis.

Liefs, Kirsten - http://tstg.yourbb.be
SeventiesPhotography
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

Een middeltje wat echt heel goed werkt maar wel erg duur is heet Tendskin.
Na het scheren de lotion aanbrengen met een wattenschijfje en je zult zien dat je geen ingegroeide haartjes, irritaties etc zult hebben...

Je kunt het bestellen via deze sites:
http://www.tendskin.nl/

http://www.tendskin.com/
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

:roll: geloof jij daar nou echt in? 18,50€ voor een 118ml flacon? :o pure afzetterij imho, kan je beter effe door sparen en voor laseren kiezen, zal op langere termijn een veel betere en definitieve oplossing zijn.

Wanneer je er een goede lichaamsverzorging op nahoud, dagelijks douchen en gelaatsverzorging met enkel de betere producten heb je sowieso weinig last van jeuk en irritaties, tenzij je last hebt van een huidziekte oid.

Liefs, Kirsten
SeventiesPhotography
Celinetv
ff weer wat posten

Bericht door Celinetv »

Ik heb nu een hydraterende body lotion van nivea (niet for men) gekocht en die ga ik proberen als ik me weer intiem scheer, hopelijk werkt het. Moet je dat dan meerdere dagen aanbregen eerst na het scheren en dan volgende dag s'avonds?
Jaimee
Eredivisie

Bericht door Jaimee »

KirstenHershe schreef::roll: geloof jij daar nou echt in? 18,50€ voor een 118ml flacon? :o pure afzetterij imho, kan je beter effe door sparen en voor laseren kiezen, zal op langere termijn een veel betere en definitieve oplossing zijn.

Wanneer je er een goede lichaamsverzorging op nahoud, dagelijks douchen en gelaatsverzorging met enkel de betere producten heb je sowieso weinig last van jeuk en irritaties, tenzij je last hebt van een huidziekte oid.

Liefs, Kirsten
Of ik er in geloof?? Ik heb het jaren gebruikt. :roll: En je hebt maar een klein beetje nodig en als je een grote fles koopt gaat die behoorlijk lang mee.

En mijn gezicht is gelasered en mijn lichaam is maar licht behaard doordat ik geen testosteron meer aanmaak vanaf 2005. (Castratie in 2005 en SRS in 2008...)

Dus nu heb ik het niet meer nodig. Maar daarvoor had ik stuggere haartjes en weleens last van ingroei en rode bultjes. En Tendskin werkt echt supergoed. Je kunt zelfs tegen de haargroei inscheren.
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Celinetv schreef:Ik heb nu een hydraterende body lotion van nivea (niet for men) gekocht en die ga ik proberen als ik me weer intiem scheer, hopelijk werkt het. Moet je dat dan meerdere dagen aanbregen eerst na het scheren en dan volgende dag s'avonds?
Lieve schat, men raad aan om dagelijks body-lotion te gebruiken.
Dit om te voorkomen dat je huid gaat uitdrogen en om je huid jong en soepel en elastisch te houden.
Ikzelf gebruik alle dagen body-lotion, telkens nadat ik een bad of douche heb genomen smeer ik mezelf van kop tot teen in.
Zelfs wanneer ik mij niet heb hoeven scheren. :wink:

dus smeren maar zodat jou flacon binnen de week leeg is en dan
op een loopje naar de winkel om een nieuwe. :D
kan absoluut geen kwaad hoor, beter teveel smeren dan een uitgedroogde huid...

@ Jaimee; nou, oké dan...

Liefs, Kirsten
SeventiesPhotography
Celinetv
ff weer wat posten

Bericht door Celinetv »

ok, bedankt. Ik hoop echt dat ik geen rode bultjes meer krijg dan na het scheren, want ik wil die lelijke dingen weg.
Celinetv
ff weer wat posten

Bericht door Celinetv »

Aangezien het beter is hier een nieuwe vraag te stellen dan een nieuw onderwerp te maken denk ik, weet iemand ook waar je goedkopere pruiken en vrouwekledij en lingerie kan kopen in de buurt van Kortrijk of via een website ala Pabo maar goedkoper waar je kan betalen met een bankoverschrijving?
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Celine; als je nou eerst begon met de zoekfunctie te gebruiken, daar kom je wellicht al een hele stap verder mee.

Dameskleding vindt je toch overal? er zijn honderden kledingzaken en boetieks in België, dus ook in de buurt van Kortrijk waar je een kledingstuk
naar keuze zal vinden. Voor lingerie geldt net dezelfde regel, zelfs in mijn dorp, met amper 800 inwoners, is er een lingerie zaak aanwezig.

Stap gewoon binnen bij zo'n zaak, vertel aan het personeel waarnaar je op zoek bent of snuffel zelf rond in de rekken.

Wat pruiken betreft kan ik jou niet verder helpen, ik draag zelf niet langer eentje maar heb ze wel nog liggen, ze staat trouwens te koop, kijk maar eens rond op het forum. :wink:

Liefs, Kirsten
SeventiesPhotography
Plaats reactie