Scheren?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Celinetv
ff weer wat posten

Bericht door Celinetv »

Kan ik iemand een foto sturen met mijn probleem? Ik heb heb geprobeerd om een foto met een webcam te maken van de intieme zone boven de penis. Waar er de meeste rode bultjes verschijnen. Kan via email of zo?[/img]
Je hebt maar 1 leven, dus geniet er van.
KirstenHershe
ForumFan
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

Celinetv schreef:Kan ik iemand een foto sturen met mijn probleem? Ik heb heb geprobeerd om een foto met een webcam te maken van de intieme zone boven de penis. Waar er de meeste rode bultjes verschijnen. Kan via email of zo?[/img]
meid, als het echt zo erg is zou ik je willen aanraden om naar jou huisarts te stappen ipv foto's van je intieme zone op het net te gooien. :wink:

waarschijnlijk heb jij gewoon last van ingegroeide haartjes, gebeurd wel vaker bij intiem scheren.

Liefs, Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Marina_ae
dagelijks aanwezig

Bericht door Marina_ae »

Als ik het zo lees gaat het inderdaad ook om ingegroeide haartjes.
Om een-en-ander na scheren/epileren mooi te houden gebruik ik bij elke douchebeurt een scrub-washand. Ik meen dat ik die bij Bodyshop gekocht heb; heet dan 'beauty glove' ofzo. Het is een subtiele scrub die uiteraard dode huidcellen verwijdert, maar ook ingroei van haartjes kan voorkomen.
Na -zachtjes- scrubben met deze handschoen weer insmeren en je huid blijft mooi.
suzanneR
ff weer wat posten

Bericht door suzanneR »

de eerste 4 dagen goed wassen met clearasil huidzuiverende schuimgel.
werkt als een trein, zeker icm scrubhandschoen
Carlamae
is nieuw hier
Contacteer:

oh oh lichaamshaar

Bericht door Carlamae »

Ik gebruik al jaren gewoon veet-creme voor ALLES behalve mn gezicht. Laat het 8 minuten inwerken, dan onder de douche eraf scrubben met scrubhandschoenen. Vervolgens nog een keer scrubben met de handschoenen en een douchecreme. Na het drogen of de volgende dag een bodylotion van nivea. Andere merken zijn vaak erg vet en sluiten de huid af, met uitslag of irritatie tot gevolg. Het resultaat is in mijn geval een spiegelgladde, zachte en soepele huid die de hele week mee kan! En de haartjes zijn zogezegd ''afgesmolten'' dus ze zijn zacht bij het teruggroeien ipv scherp na het scheren(ik doe het om de twee weken, en dan moet het ook echt).

Veel mensen zijn echter niet bestand tegen de creme en krijgen last van een soort zonnebrand-gevoel in de huid. Vandaar dat de fabrikant gebruik afraad behalve op de benen en oksels.
Ik heb over mijn hele lijf lichte fijne haargroei( beetje donsachtig) trouwens en een licht huidtype. Zorg ervoor om irritaties na het ontharen tegen te gaan, dat je geen kleding draagt die strak tegen de huid zit, zoals een iets te krappe rok/broek of ondergoed.

Ik heb er dus geen last van maar bij een branderig gevoel in de huid of wanneer de huid beschadigd is bv. na het ontharen, is het altijd goed calendulan in te masseren en ik zelf zit aan een bepaald dieet waarin oa ananas opgenomen zit omdat deze vrucht)natuurlijk niet uit een blikje maar gewoon uit de grond en dus vers!') bestanddelen bevat welke het lichaam nodig heeft om weefsels te herstellen. Calendulan heeft dezelfde positieve invloed op weefsel herstel. Probeer het maar eens op een oud litteken.
Plaats reactie