rose maandag 2010
Moderator: Moderators
-
- daar ben ik weer
- Contacteer:
rose maandag 2010
Ik vraag me af gaan er altijd nog T girls naar de rose maandag in tilburg .
Ik hoor er vaak van maar je hoor nooit hoe het was daar .
ik was er zelf ook ene keer geweest in 2004
Dus laat eest weten of je gaat en meschien je ervaing die je had die dat dit jaar .
mandy
Ik hoor er vaak van maar je hoor nooit hoe het was daar .
ik was er zelf ook ene keer geweest in 2004
Dus laat eest weten of je gaat en meschien je ervaing die je had die dat dit jaar .
mandy
Hoe was jouw ervaring in 2004 dan? Ik ben gister nog naar roze zaterdag in Amersfoort geweest..was erg gezellig...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
hoi Mandy,
ik ben verleden jaar samen met Marianne travo mijn vriendin dus naar roze maandag in Tilburg geweest.ik kan zeggen dat we ons daar goed geamuseerd hebben zodoende dat we dit jaar terug van de parij zijn.
het was er gezellig en leuk...en er waren inderdaad wel verschillende T's aanwezig..
bekeken wordt je altijd maar dat is iets wat je moet negeren...
en er zijn inderdaad ook lastige mensen..maar dat ze al zo ver gaan dat ze een pruik proberen af te trekken ..dat vindt ik gewoonweg schandalig...
maar dat weerhoud ons niet om te gaan
groetjes Else..
en hopelijk zijn er vele T's in Tilburg
ik ben verleden jaar samen met Marianne travo mijn vriendin dus naar roze maandag in Tilburg geweest.ik kan zeggen dat we ons daar goed geamuseerd hebben zodoende dat we dit jaar terug van de parij zijn.
het was er gezellig en leuk...en er waren inderdaad wel verschillende T's aanwezig..
bekeken wordt je altijd maar dat is iets wat je moet negeren...
en er zijn inderdaad ook lastige mensen..maar dat ze al zo ver gaan dat ze een pruik proberen af te trekken ..dat vindt ik gewoonweg schandalig...
maar dat weerhoud ons niet om te gaan
groetjes Else..
en hopelijk zijn er vele T's in Tilburg
Kruikenzeikerds...bijnaam voor Tilburgers tijdens carnavalstijd...overigens leuk detail, als Tilburg in komt, staat er T, U bent er....waarbij de T dan voor Tilburg staat...maar toch...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
wel fascinerend...1 opmerking en iemand gelijk over de rooie krijgen....doe je goed! Vraag me alleen af wat t nut er van is. Behalve dan onnodig de sfeer verpesten.
wat moet ik van de daken schreeuwen ?????vrouwtje schreef:Schreeuw het maar van de daken.else schreef:?????????????????????vrouwtje schreef:Hm, kermis verzieken voor de kruikenzeikerds ?
WAT IS DAT VOOR EEN UITSPRAAK ???????
als ik lees wat jij schrijft dan heeft dit hier in Belgie wel een andere betekenis... maarja Nederland is Belgie niet hé
andere uitspraken ...andere betekenissen...
en als je nu denk dat ik over het rooie ga.....hahahahaha...daar lach ik is goed mee...nu weet ik tenminste wat KRUIKENZEIKERDS zijn...
en dan kom ik de sfeer verpesten zegt AM_ber_79 ....
nog zoiets...hollandse en vlaamse humor veel verschil zenne
groetjes van een vlomse madam...
verklaar je nader, kzie namelijk echt nergens dat ik deze uitspraak over jou heb gedaan. Zo ver i kweet is de uitspraak "Hm, kermis verzieken voor de kruikenzeikerds ?" namelijk niet van jou.else schreef: en dan kom ik de sfeer verpesten zegt AM_ber_79 ....
sorry ik had het verkeerd begrepenAM_ber_79 schreef:verklaar je nader, kzie namelijk echt nergens dat ik deze uitspraak over jou heb gedaan. Zo ver i kweet is de uitspraak "Hm, kermis verzieken voor de kruikenzeikerds ?" namelijk niet van jou.else schreef: en dan kom ik de sfeer verpesten zegt AM_ber_79 ....
daarom bied ik jou mijn excuses aan...
groetjes Else
excuus is niet nodig hoor, kan gebeuren. Das t nadeel van n geschreven tekst, je kunt t op diverse manieren lezen. Overigens schijn ik hier n grotere sfeerverpester te zijn...