kan iemand mij dit uitleggen?
Moderator: Moderators
kan iemand mij dit uitleggen?
Waarom krijgt n mens n kick van n ops als je vraagt of je zelf ook ops mag/kan worden?? Van de desbetreffende ops krijg ik vooralsnog geen antwoord. Kan iemand mij uberhaupt uitleggen waarom hier zelden tot vrijwel nooit n uitleg komt over zaken die opvallen en aan de kaak worden gesteld? Vooralsnog is er nog altijd geen uitleg geweest wrom de chat enkele dagen plat heeft gelegen....
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Amber schreef:
De chat staat daar volledig los van, van Samira (ik vermoed dat je die bedoelt, want het is algemeen bekend dat jullie elkaar niet zo goed liggen (understatement)) weet ik dat ze hier nooit (nou vooruit zelden) komt.
Je kan problemen op de chat het beste terplaatse aankaarten en problemen die op het pribord gesignaleerd worden kun je het beste doorgeven aan Pamela, Lisa of Johnn (of alle drie), bij voorkeur per email.
Ik ben in deze geen partij, maar een langmeelopende observator
Irene
Eva schreef:en ik blijf rustig wachten. Wat je zegt is trouwens onzin Irene, deze ops zat gisteravond nog op de chat...
Dat laatste kan ik bevestigen, het forum wordt beheerd door Johnn, Pamela en Lisa, die laatste twee komen heel sporadisch nog wel eens voorbij, Johnn heb ik al heel lang niet meer gezien, je zou dus kunnen zeggen dat het forum min of meer onbeheerd is achtergelaten.Ik ben er niet zeker van dat chat-operators ook (regelmatig) dit forum bezoeken. Travestie.org lijkt uit verschillende entiteiten te bestaan die soms weinig gemeen hebben.
De chat staat daar volledig los van, van Samira (ik vermoed dat je die bedoelt, want het is algemeen bekend dat jullie elkaar niet zo goed liggen (understatement)) weet ik dat ze hier nooit (nou vooruit zelden) komt.
Je kan problemen op de chat het beste terplaatse aankaarten en problemen die op het pribord gesignaleerd worden kun je het beste doorgeven aan Pamela, Lisa of Johnn (of alle drie), bij voorkeur per email.
Ik ben in deze geen partij, maar een langmeelopende observator
Irene
Kleine stapjes
T gaat in dit geval om Sabine/Sabby. Dat Samira en ik elkaar niet zouden liggen valt overigens best wel mee, op een enkele aanvaring na hebben we t over t algemeen vaak toch best gezellig. Het aankaarten op de chat heeft overigens weinig zin, ik heb meerdere malen om uitleg gevraagd en t niet gekregen.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Ik maak me er ook nie druk om sweety. Ik laat alleen zien dat communicatie hier naar de gebruikers toe enorm slecht geregeld is. En volgens mij draait n site als deze niet om de beheerders maar om hen die er gebruik van maken...
- Madeleine.
- ff weer wat posten
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Even in het algemeen (wie de schoen past trekke deze aan) en op PERSOONLIJKE titel
We zitten hier op een forum voor iedereen.
Daarbij gaan we uit van een redelijke mate van volwassenheid van de bezoekers.
Helaas blijkt regelmatig dat men elkaar het licht in de ogen niet gunt en komen de meest onsmakelijke verwijten over en weer voorbij.
Vervolgens worden wij dan geroepen en 'moeten' wij dingen gaan oplossen (bannen, verwijdereren enz. enz.)
Doen wij dat niet direct...dan deugen wij niet.
Doen wij dat wel......deugen wij ook niet (censuur, dictator enz. enz)
kortom....wat wij ook doen (of laten)....goed is het nooit.....terwijl een groot deel van het gedonder is terug te voeren op de gebruikers zelf.
Ik claim hierbij zeker niet dat wij foutloos zijn...verre van zelfs, maar alles op ons bordje neerleggen.......no way.
Het is in het verleden al vaker aangegeven, wij doen dit naast ons dagelijks leven erbij.
Wij hebben dus allen ook nog andere verplichtingen en zaken die onze aandacht vereisen zoals werk en familie.
Zal een klein stukje van de sluier oplichten (voor mij persoonlijk dan).
Ik heb mijn werk en daar gaat door omstandigheden best wat meer tijd in zitten dan de standaard 40 uur per week.
Daarnaast is mijn vader getroffen door darmkanker en is dus bezig daaraan dood te gaan (wat overigens al langer duurt dan in 1e instantie werd aangegeven) dus ben daar ook zoveel als mogelijk bij en mee bezig.
Dan heb ik ook nog een gezin waar tijd in gaat zitten.
Kortom, ik probeer tijd in te ruimen voor de site en het forum, maar kom daar minder aan toe dan ikzelf zou willen.....en dat dan nog los van (wat ik hierboven al schreef) de zin om iedere keer een paar 'kleine kinderen' te moeten corrigeren.
We zitten hier op een forum voor iedereen.
Daarbij gaan we uit van een redelijke mate van volwassenheid van de bezoekers.
Helaas blijkt regelmatig dat men elkaar het licht in de ogen niet gunt en komen de meest onsmakelijke verwijten over en weer voorbij.
Vervolgens worden wij dan geroepen en 'moeten' wij dingen gaan oplossen (bannen, verwijdereren enz. enz.)
Doen wij dat niet direct...dan deugen wij niet.
Doen wij dat wel......deugen wij ook niet (censuur, dictator enz. enz)
kortom....wat wij ook doen (of laten)....goed is het nooit.....terwijl een groot deel van het gedonder is terug te voeren op de gebruikers zelf.
Ik claim hierbij zeker niet dat wij foutloos zijn...verre van zelfs, maar alles op ons bordje neerleggen.......no way.
Het is in het verleden al vaker aangegeven, wij doen dit naast ons dagelijks leven erbij.
Wij hebben dus allen ook nog andere verplichtingen en zaken die onze aandacht vereisen zoals werk en familie.
Zal een klein stukje van de sluier oplichten (voor mij persoonlijk dan).
Ik heb mijn werk en daar gaat door omstandigheden best wat meer tijd in zitten dan de standaard 40 uur per week.
Daarnaast is mijn vader getroffen door darmkanker en is dus bezig daaraan dood te gaan (wat overigens al langer duurt dan in 1e instantie werd aangegeven) dus ben daar ook zoveel als mogelijk bij en mee bezig.
Dan heb ik ook nog een gezin waar tijd in gaat zitten.
Kortom, ik probeer tijd in te ruimen voor de site en het forum, maar kom daar minder aan toe dan ikzelf zou willen.....en dat dan nog los van (wat ik hierboven al schreef) de zin om iedere keer een paar 'kleine kinderen' te moeten corrigeren.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
En n betere communicatie naar de gebruikers toe? Er zijn n hoop mensen die t verhaal (wat via via tot mensen komt) dat n hacker de chat heeft plat gelegd niet geloven. Helemaal in combinatie met de woorden van n ops die even daar voor zijn geuit. Je gaat juist dit soort spookverhalen krijgen als beheerders van n site zich in stilzwijgen hullen. Het gaat dus niet om oplossingen als bannen of verwijderen in dit geval, maar om n betere communicatie naar de gebruikers toe..
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
@Amber: je leest toch wat John schrijft... Er zijn situaties waarin de site met al haar onderdelen even niet op de 1e plek komt....
@John: sterkte gewenst, laat maar weten als we je ergens mee kunnen helpen.
Groetjes,
Frederique
@John: sterkte gewenst, laat maar weten als we je ergens mee kunnen helpen.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Is t niet verstandig om reageren op profielen of op t prikbord enkel mogelijk te maken met geregistreerde profielen? Maakt t beheren n stuk makkelijker en voorkomt bij gebruikers ergernissen... Ik kom er net achter dat mijn naam gebruikt word bij minstens 2 profielen waarbij ik er in eentje een dikke man met vet onverzorgd haar genoemd word. In mijn naam zelfs....