Reacties op profielen

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Reacties op profielen

Bericht door EvaLvanE »

Mocht je een reactie op je profiel aantreffen die kennelijk door mij geplaatst is dan is "de trol" weer aan het werk. Ik doe dat vanaf nu namelijk niet meer, totdat het trol-probleem is verholpen.

Wel zal ik het op prijs stellen als je me even op de hoogte brengt via een PB'tje, mocht het gebeuren.
Erger u niet. Verwonder u slechts.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

+1
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
EvaLvanE
ForumFan
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Aan het enorme aantal reacties merk ik dat er brede steun bestaat voor het voorstel om een einde te maken aan het getrol op de profielensectie (NOT).
Geweldig hoor, zoals iemand opnieuw in de z**k wordt genomen en iedereen daarover kennelijk haar schouders ophaalt...
Erger u niet. Verwonder u slechts.
joyke
dagelijks aanwezig

Bericht door joyke »

Ik denk dat er met het maken van een profiel een waarschuwing bij moet voor domme reacties die geplaatst kunnen worden. Ook dat de opmerking er komt dat je de berichtensectie kunt uitzetten.

Joy
respect komt van twee kanten
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Over profielen gesproken....bij pauline staan vreemde reacties waarvan ik niet begrijp hoe iemand zulke rare kwetsende dingen kan schrijven.

Elsa
janette
dagelijks aanwezig

Bericht door janette »

Na maanden lange afwezigheid waren de reacties op het profiel van Pauline het eerste wat ik zag. Helaas is er nog steeds niets veranderd :(

Ook duidelijk gepost door dezelfde persoon met verschillende namen
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

gelukkig hebben er maar n paar er last van...dat t toevallig bij nieuwe mensen gebeurd maakt weinig tot niks uit. Dat je op die manier dus mensen weg jaagt ook niet.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
eleen
daar ben ik weer
Contacteer:

Bericht door eleen »

Elsa schreef:Over profielen gesproken....bij pauline staan vreemde reacties waarvan ik niet begrijp hoe iemand zulke rare kwetsende dingen kan schrijven.

Elsa
Ik heb de reacties op haar profiel ook gezien en wil hier toch even een toelichting kwijt. Pauline is in de vlaamse T-gemeenschap niet erg geliefd vanwege haar nogal kwetsende uitspraken over andere T's en wordt daarom ondermeer van fora en profielsite's geweerd (ban). zelf heb ik haar twee maal ontmoet en dat heeft achteraf telkens een zeer wrange nasmaak achtergelaten bij me. Ze heeft duidelijk een zeer bizarre kijk op de samenleving. Ik zou haar de belgische Marian v Brabant kunnen noemen. Zou het kunnen dat in dit geval de plaatser van bewuste berichten ook een aanvaring heeft gehad met Pauline?
Blijft natuurlijk dat het niet hoort om zulke berichten te plaatsen. Vete's en geschillen los je niet op zulke manier op.

Eleen
Yo, I'll tell you what I want, what I really really want,
Really really wanna be Woman!
If you want my future forget my past!
Plaats reactie