Bikini
Moderator: Moderators
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Bikini
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede bikini; ik weet dat het daar nu niet echt de goede tijd voor is, maar toch. Ik heb een nogal lastige maat 75AA. Heeft iemand een idee waar ik er nu nog 1 zou kunnen vinden?
Irene
Irene
Kleine stapjes
Mag ik zo vrij zijn je naar mijn eigen site te verwijzen ?
www.kittytoys.nl en dan even naar zwemkleding te gaan.
heb je vragen stel ze gerust
www.kittytoys.nl en dan even naar zwemkleding te gaan.
heb je vragen stel ze gerust
Hoi Irene, ja alleen in Duitsland zijn er Bon-Prix winkels. Dat is voor jou wat te ver reizen. Zelf koop ik ook liever in de winkel dan on-line. Dit omdat er toch wel maatverschil in zit. Ik vindt deze rok ( grijs geruit 96048995 )erg mooi, en ga waarschijnlijk woensdag even kijken in Leer.
En ja ik moet je gelijk geven dat de site van Kitty erg sex gericht is.
Groetjes Bea
En ja ik moet je gelijk geven dat de site van Kitty erg sex gericht is.
Groetjes Bea
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Irene toch een vraagje, even uit nieuwsgierigheid hoor.
je zegt ik zou niet snel doorklikken, maar wat maakt het uit?als je daar schoenen maat 47 kan vinden, het kostuum wat je zoekt of de bikini in dit geval?
Niemand die het ziet, je oordeeld dus op basis van een tekst boven een site....oordelen is nu net iets wat we hier steeds proberen te voorkomen toch?
je zegt ik zou niet snel doorklikken, maar wat maakt het uit?als je daar schoenen maat 47 kan vinden, het kostuum wat je zoekt of de bikini in dit geval?
Niemand die het ziet, je oordeeld dus op basis van een tekst boven een site....oordelen is nu net iets wat we hier steeds proberen te voorkomen toch?
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Kitty vroeg:
Irene
Het niet snel doorklikken is ook niet op basis van (ver)oordeling, maar op basis van verwachting, misschien is die verwachting niet correct dat zou kunnen, maar in combi met schoenen maat 47, verwacht ik ook geen bikini in mijn maat.Irene toch een vraagje, even uit nieuwsgierigheid hoor.
Irene
Kleine stapjes